Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

dit is de Fazer die ik onlangs gekocht heb
 
[afbeelding]
dit is de Fazer die ik onlangs gekocht heb

Netjes!
Ik rijd ook pas sinds een week of 5 op een Fazer600.
Prima motoren! m'n eerste Yamaha, heb veel Suzuki Bandit gereden, maar dit is een beetje de twee-eiige tweeling.
Moest wel érg wennen aan de vele toeren, maar ik stap dan ook van een Firestorm 1000 af... da's dan wel een cultuurshock... :X
Maar voor woon-werk en af en toe een stukje knallen is 't een fijne fiets! :t Een stuk allrounder dan zo'n Firestorm... ;)
 
Laatst bewerkt:
Wie Kan mij helpen?

Vanochtend me vaders motor om laten flikkeren |( |( |(
Het gaat om een fazer 1000 van 2004 schade valt gelukkig mee, top kuip naar de klote en stuur krom alles word wel geregeld alleen we gaan volgende week naar de Dolomieten met de motor.

Wie Kan mij helpen aan een orgineel stuur? Wil het graag overnemen
 
Moest wel érg wennen aan de vele toeren, maar ik stap dan ook van een Firestorm 1000 af... da's dan wel een cultuurshock... :X

Dat vind ik juist het mooiste. In zijn 2 over de dijk met 9000 rpm. Dat geluid en gevoel. Heerlijk!
 
Dat vind ik juist het mooiste. In zijn 2 over de dijk met 9000 rpm. Dat geluid en gevoel. Heerlijk!

Haha, dat snap ik! Maar na een VTR1000 die met 4000 toeren al 140 rijdt denk je: dit gaat stuk.... |(
Da's effe wennen dus...
Maar goed, dit blok loopt in een R6 (ik meen) 15.500 toeren tot het rood.... dusss.... :X
Maar als techneut bedenk ik me dan hoe snel die hele kleppentrein en alles moet bewegen daar onder die tank....
Indrukwekkend wel....

Maar het klinkt inderdaad wel gaaf uit zo'n carbon-pijp! (ik heb een Scorpion) :9~
 
Laatst bewerkt:
Van de week een SBK-stuur gescoord voor de Fazer.
Ik probeer 'm zo smal mogelijk te houden, maar ik vrees dat ik nog steeds veel mouw zie (vooral met nylonjas)...
Heeft iemand een idee voor evt. bredere spiegels? Ik heb een Fazer 600 type <2000
Volgens mij hebben de spiegels van een nieuwer type een langere steel, omdat die kuip smaller is. Klopt dat?
Of van een R1 ofzo?
(verbreders heb ik al gevonden)
 
Laatst bewerkt:
Spiegels van een nieuwer type passen inderdaad. Ben er zelf zeer tevreden mee, veel beter zicht erin.
Ooit waren ze bij motozoom in de aanbieding, beste 20 euro die ik aan de fazer heb uitgegeven.
 
Laatst bewerkt:
Spiegels van een nieuwer type passen inderdaad. Ben er zelf zeer tevreden mee, veel beter zicht erin.
Ooit waren ze bij motozoom in de aanbieding, beste 20 euro die ik aan de fazer heb uitgegeven.

Die zijn ook wat langer/breder toch?

Ik heb vanavond dat superbikestuur gemonteerd. Zo smal mogelijk, en nog steeds 3cm per kant breder van het origineel.
Gelijk een proefritje gemaakt, en dit zit en stuurt veel beter dan de streetbar die ik er eerst op had. Deze was nóg weer 3cm breder dan dit SBK stuur. Bovendien is zo'n streetbar veel te recht, iets wat bij een enduro bijv helemaal niet vervelend is...
Zicht naar achter is ook véél beter nu.

Die MLM verbreders had ik ook gevonden. Zeker functioneel, maar ik snorkel nog wel's een setje van een nieuwer type op, staat nét ff beter. Maar voorlopig ben ik hier al blij mee! Ik zal binnenkort een fotootje posten...
 
Merk weet ik niet, nooit opgelet en werden geleverd in een witte doosjes zonder teksten.

Volgens mij zijn ze wat langer en komen ze wat hoger, maar is al erg lang geleden dat ik het heb gewisseld dus pin me er niet op vast. Dat het zicht stukken beter is weet ik wel, vroeger zat ik constant m'n elleboog weg te draaien om te kunnen kijken. Met die van het nieuwere type kan ik altijd wel wat zien eigenlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan