ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Dan moet je opschieten die toco is failliet.

Te hoge kosten voor zo groot pand.

http://www.republicmoto.com/blog/its-a-wrap-folks/.

Mijn vriendin werkt aan de achterzijde van deze zaak in een restaurant,er kwam geen hond.Ik vind zelf zoiets ook helemaal niets.
Zo'n concept werkt ook voor geen gulden in Nederland en zeker niet in Rotterdam.Als je nagaat dat de binnenstad en zeker de omgeving van de Binnenrotte en Meent van Rotterdam booming is en de horeca top draait dan zaten ze er met dat concept goed naast.
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor alle reacties op mn stijgend oliepijl! :)
Ik check mn peilglaasje altijd als mn motor op de paddockstand staat, op dezelfde plaats in men garage. Bon, heb er een 200ml laten uitlopen. Morgen een dikke 450km gepland richting Luxemburg. Als het pijl dan weer boven het glaasje zit, heb ik een probleem..
 
Dank je! Ik heb mij hier laten vertellen dat de striping afgeleid is van de Hayate GP fiets. Met wat Googelen kwam ik er achter dat Marco Melandri had voorgesteld om de ZX10R als replica uit te voeren en dat is gedaan door Hoely, Duits bedrijf. Mijn fiets komt ook uit Duitsland.

Geen idee eigenlijk, ik ging er van uit dat de hugger origineel was maar dan gewoon glanzend?

Beetje zitten oefenen met sturen maar knietje nog niet aan de grond gekregen. Volgende keer beter :+
[afbeelding]
Die hebben daar idd een replica van gemaakt :Y Die gasten kunnen wel wat.
De aller-aller-aller mooiste ooit vind ik nog altijd deze:

zx10r-hopkinsreplica_1.jpg


:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Bij mijn vorige zx6r haalde ik altijd Castrol Power RS 10W40. Raden jullie dat voor de 10 ook aan? Het handboek raad de olie van Kawa zelf aan

Motorolie Castrol POWER RS Racing 4T 5W40 4 liter, prijs 36,99 incl. BTW.
Motorolie Castrol POWER RS 4T 10W40 4 liter, prijs 29,99 incl. BTW.

Kom dit tegen op marktplaats, zal de racing versie veel beter zijn of is het meer voor circuitgebruik?
 
Heren,

Bij mijn vorige zx6r haalde ik altijd Castrol Power RS 10W40. Raden jullie dat voor de 10 ook aan? Het handboek raad de olie van Kawa zelf aan

Motorolie Castrol POWER RS Racing 4T 5W40 4 liter, prijs 36,99 incl. BTW.
Motorolie Castrol POWER RS 4T 10W40 4 liter, prijs 29,99 incl. BTW.

Kom dit tegen op marktplaats, zal de racing versie veel beter zijn of is het meer voor circuitgebruik?
Valvoline volsynthetische 5W40 (mooi in de winter?) met JASO MA2 is €4,99 bij de Action.

Duitsland kan soms ook nog wat voordeliger zijn, zeker als je groter gaat inkopen. :)

Dit is ook mooi.
 
Laatst bewerkt:
Valvoline volsynthetische 5W40 (mooi in de winter?) met JASO MA2 is €4,99 bij de Action.

Duitsland kan soms ook nog wat voordeliger zijn, zeker als je groter gaat inkopen. :)

Dit is ook mooi.

Zwischensumme
20,00 €
DHL Netherland (NL) 1kg- 25kg = 10,99€
10,99 €
Gesamtsumme
30,99 €
inkl. MwSt.

Komt helaas wel verzendkosten bij ongeacht bestelbedrag.
 
Zwischensumme
20,00 €
DHL Netherland (NL) 1kg- 25kg = 10,99€
10,99 €
Gesamtsumme
30,99 €
inkl. MwSt.

Komt helaas wel verzendkosten bij ongeacht bestelbedrag.
Natuurlijk, is het via Marktplaats gratis verzenden dan? ;)

Ik heb gelijk acht liter besteld vorig jaar, van het weekend de tweede vier liter fles gebruikt.
Dat scheelt weer wat i.c.m. de hogere verzendkosten. :t

En misschien heeft de buurman ook vier liter olie nodig. :+ (Tot +/- 25 liter?)

Kom dit tegen op marktplaats, zal de racing versie veel beter zijn of is het meer voor circuitgebruik?
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk, is het via Marktplaats gratis verzenden dan? ;)

Ik heb gelijk acht liter besteld vorig jaar, van het weekend de tweede vier liter fles gebruikt.
Dat scheelt weer wat i.c.m. de hogere verzendkosten. :t

En misschien heeft de buurman ook vier liter olie nodig. :+ (Tot +/- 25 liter?)

Oliehandel.nl heeft gratis verzenden boven 49,95 en prima prijzen.
 
Oliehandel.nl heeft gratis verzenden boven 49,95 en prima prijzen.
Ik kijk alleen even snel op een Castrol 10W40, halfsyntheet €34,95 dus dat is €10,95 meer dan in Duitsland voor de volsyntheet.
Misschien heb ik geluk. Maar verder geen zin om er al te diep op in te gaan.
Gewoon lekker bestellen op het moment suprême en vergelijken.
Balletje kan misschien beiden kanten op. :t
 
Laatst bewerkt:
Er is idd ook niks goed of fout. Het is maar net waar jij goede ervaringen mee hebt gehad. Meestal kom je daar later weer op terug.
 
Er is idd ook niks goed of fout. Het is maar net waar jij goede ervaringen mee hebt gehad. Meestal kom je daar later weer op terug.
:Y

Oliehandel wordt ook wel vaker genoemd, maar het blijft nuttig om te vergelijken. :Y
Ik was hem alweer even vergeten.
 
Ook soortgelijke ervaringen met auto onderdelen bestellen online. Normaal gesproken altijd via autodoc maar bij toeval ergens op een andere site terecht gekomen, bleek deze nog voordeliger te zijn.
Volgende keer weer zo'n onderdeel nodig, bleek autodoc weer de beste keus, winkelen loont idd..

Grtz,fRank
 
Nog even een update over de FI melding die ik laatst kreeg. Elke keer wanneer de temperatuur rond de 100 graden kwam ging er een storingslampje branden. Afgelopen zaterdag bij lemstra geweest in Alkmaar, bleek het om uitlaatklepmotor te gaan. Apparaat ligt onder het zitje en schijnt vaker een storing te geven. Blijkt dat ze dat verwijderen als je vaak een storing krijgt en vervangen ze het motortje met een relais waardoor die storing ook niet meer terugkomt.

Het motortje dient overigens om de klep in de uitlaat te bedienen om 1 het geluid te dempen onder zoveel toeren en 2 het vermogen

Misschien hebben jullie er ooit wat aan :+
 
Nog even een update over de FI melding die ik laatst kreeg. Elke keer wanneer de temperatuur rond de 100 graden kwam ging er een storingslampje branden. Afgelopen zaterdag bij lemstra geweest in Alkmaar, bleek het om uitlaatklepmotor te gaan. Apparaat ligt onder het zitje en schijnt vaker een storing te geven. Blijkt dat ze dat verwijderen als je vaak een storing krijgt en vervangen ze het motortje met een relais waardoor die storing ook niet meer terugkomt.

Het motortje dient overigens om de klep in de uitlaat te bedienen om 1 het geluid te dempen onder zoveel toeren en 2 het vermogen

Misschien hebben jullie er ooit wat aan :+

Voor een '08-10 kom je die motortjes voor weinig op eBay tegen gezien veel mensen ze er af halen. Als ie terug blijft komen zou ik gewoon daar een nieuwe motortje halen. Een relais om dat te omzeilen heb je daar ook wel btw. Maar beste oplossing is gewoon niet in de stad rijden;)
 
Nog even een update over de FI melding die ik laatst kreeg. Elke keer wanneer de temperatuur rond de 100 graden kwam ging er een storingslampje branden. Afgelopen zaterdag bij lemstra geweest in Alkmaar, bleek het om uitlaatklepmotor te gaan. Apparaat ligt onder het zitje en schijnt vaker een storing te geven. Blijkt dat ze dat verwijderen als je vaak een storing krijgt en vervangen ze het motortje met een relais waardoor die storing ook niet meer terugkomt.

Het motortje dient overigens om de klep in de uitlaat te bedienen om 1 het geluid te dempen onder zoveel toeren en 2 het vermogen

Misschien hebben jullie er ooit wat aan :+


ja heb ik nu ook weer voor de 2e keer. vorige keer motorje vervangen, nu gooi ik hem er uit en koop zo een sensor fool relais. hij loopt ook wat rauwer stationair maar je moet moeite doen om dat te horen.
 
Nog even een update over de FI melding die ik laatst kreeg. Elke keer wanneer de temperatuur rond de 100 graden kwam ging er een storingslampje branden. Afgelopen zaterdag bij lemstra geweest in Alkmaar, bleek het om uitlaatklepmotor te gaan. Apparaat ligt onder het zitje en schijnt vaker een storing te geven. Blijkt dat ze dat verwijderen als je vaak een storing krijgt en vervangen ze het motortje met een relais waardoor die storing ook niet meer terugkomt.

Het motortje dient overigens om de klep in de uitlaat te bedienen om 1 het geluid te dempen onder zoveel toeren en 2 het vermogen

Misschien hebben jullie er ooit wat aan :+
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan