Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lastig zo'n TOPPIE....


full
 
Ja, had wat gepost maar later weggehaald, had ook niet door dat ik een nieuwe pagina was begonnen. |(
Die taxichauffeur mag wel wat vrolijker kijken trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben jou niet gespot....
... begonnen op de GT tijdens race 1.... met race 2 ook daar weer geëindigd.
Tussentijds een rondje gelopen en op verschillende tribunes en taluds de overige races aanschouwd.

[afbeelding]

Het was iig. een heerlijk dagje langs de baan. :t
Aha, ik was het grootste gedeelte van de dag tegenover het scherm op de hoofdtribune. Alleen BeNeCup en Ducati Trioption (of iets in die richting) vanaf nieuwe tribune op Haarbocht bekeken. Maar daar snapte ik na vijf ronden niks meer van, omdat het valt weer veel te ver uit elkaar lag
 
Ik vind die overkapping bij de hoofdtribune echt waardeloos.
Het enige is dat je droog zit, en in dit geval ook nog nadelig want je zit in de schaduw.
Voor de rest is het lawaai zo oorverdovend dat je zonder oordoppen daar eigenlijk niet kan zitten.
 
Aha, ik was het grootste gedeelte van de dag tegenover het scherm op de hoofdtribune. Alleen BeNeCup en Ducati Trioption (of iets in die richting) vanaf nieuwe tribune op Haarbocht bekeken. Maar daar snapte ik na vijf ronden niks meer van, omdat het valt weer veel te ver uit elkaar lag

Géén oordoppen meegenomen dus op de hoofdtribune, onder e overkapping, gaan we dan niet zitten.
Het was ook prachtig weer.... ;)

Over weer gesproken.... op naar de fysiotherapeut. :W
 
Ik vind die overkapping bij de hoofdtribune echt waardeloos.
Het enige is dat je droog zit, en in dit geval ook nog nadelig want je zit in de schaduw.
Voor de rest is het lawaai zo oorverdovend dat je zonder oordoppen daar eigenlijk niet kan zitten.
Maar wel een tv scherm in dit geval en dat vind ik toch wel leuk en makkelijk. Krijg je net wat meer mee. En vanaf de Ramshoek zie je ze ook op de hoofdtribuna al aankomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan