Kawasaki Z1 900 Deel 9

Ik denk ook niet dat je daar bang voor hoeft te wezen, collectie en kennis worden mi juist erg gewaardeerd. :Y :t
 
Zal ik het dan maar doen Ton......... :+

Ik heb er géén één gezien die 100% origineel is :N

Van foute carburateurs tot replica tellers, voetsteunen etc, etc.........

Desalniettemin mag hij ze bij mij afgeven :Y _O-
 
Plaatje van de teller........... B|

full
 
Ik heb een aantal jaar terug in Z Frankrijk met de Franse eigenaar van een prachtige Jaguar XK 140 gesproken. Hij vertelde mij dat de Fransen in het algemeen weinig geven om originele klassiekers.... maar dat is het verhaal van 1 Fransman. En dan hebben we ook nog de de beruchte Franse slag?
 
Ik heb een aantal jaar terug in Z Frankrijk met de Franse eigenaar van een prachtige Jaguar XK 140 gesproken. Hij vertelde mij dat de Fransen in het algemeen weinig geven om originele klassiekers.... maar dat is het verhaal van 1 Fransman. En dan hebben we ook nog de de beruchte Franse slag?

Sprak de man ook Nederlands?
Als, dan ken ik ´m.

Restaureerd al jaren Jaguar XK´s, E-types en Ferrari´s in Frankrijk.
 
Zoals Italiaantjes hun kinderen zonder bedenken op je motorfiets zetten :(

Dat had ik ooit met een Belg en zijn kooter, heb deze beiden weggejaagd was in Riva het joch had sandalen aan met reuzen gespen en ijs aan zijn handjes, gelukkig heb ik ze krasvrij weg gekregen. Was met mijn Z 1300
 
Hallo allemaal.
Gisteren mochten mijn vrouw en ik op audiëntie komen bij residentie Advokaat welke is gelegen op een hoge berg met een fraai en weids uitzicht in het mooie Oostenrijk.
Aldaar werden wij vriendelijk ontvangen en getrakteerd op drank en spijzen.
Gastheer en vrouw zijn uitzonderlijk aardige lui.
Door de kasteelheer werden wij later rondgeleid door zijn nederig stulpje en als kers op de taart aan het einde van de rondleiding werden wij toegelaten in zijn mancave waar we al het moois van dichtbij mochten aanschouwen....blablabla

Neen zonder gekheid,twas leuk om ff bij Marcel en eega op bezoek te zijn geweest.
Ze wonen daar mooi zo,we zijn wel een beetje jaloers.
Beetje bijlullen met de man want de hobby is voor beiden Z gerelativeerd.
De mooie Kawa's geschouwd en je kan wel zien dat de man motormonteur is want alles zag er spic & span uit.
Ook goed is te zien dat het 650 blok "droog" gestraald is en de 900 "nat" gestraald met glasparel.
Droog geeft een matter finish terwijl nat meer blingbling is.
Ook het showblok nog aandachtig bekeken en "bevingerd" en ziet er ook leuk uit zo.
Heb begrepen dat deze nog niet geheel klaar is maar de man heeft teveel doelstellingen maar te weinig tijd.
Ach Marcel .... straks in de winter kan je alles op je gemakkie doen.

Kortom ........ leuke ontmoeting geweest met positieve vibes.
Bedankt voor de moeite die jullie voor ons hebben genomen enne beterschap gewenst aan Dorit.
Oja,nog wat foto's genomen als bewijs dat ik in het heilige der heiligen ben geweest en ik zie dat foto's maken niet mijn sterkste punt is ...........de meeste zijn mislukt,maar hierbij toch nog wat redelijke items.
Marcel en Dorit ............ tot ziens.

full

(het blijft een leuk ding,en mooie kleur ook)

full

(de collectie)

full

(showblok bijna klaar)

full

(650 verschil droog glasgepareld)

full

(900 verschil nat glasgepareld)

full

(residentie Advocaat,nu ff in de mist)
 
Ik vindt t een beetje zielig die teasers :X ,introduceer t ding gewoon of niet |(
teren op ouwe roem -O-
 
Zie nu pas dat Ron mijn kentekennummer zwart gemaakt heeft _O-
Was niet nodig hoor :N

Was gezellig, het bezoek van Ron en zijn lieve vrouw. Ik hoop dat ze het naar hun zin gehad hebben :N .

Zit nu te hopen dat ze deze week de Z650 B1 die mijn baas gekocht heeft langs brengen, dan kan ik weer lekker Kawa sleutelen.
Een Z650 B1 was de eerste fiets van mijn baas in 1978 en hij heeft er nu één gevonden met slechts 12000 KM in precies zijn kleur en uitvoering (groen met slechts één remschijf, zoals gebruikelijk was in DE en AT)
 
Terug
Bovenaan Onderaan