XS650 Scrambler

Aah zo bedoel je. Ja ik heb naar vroegere XS'en gekeken en vond juist het grovere er wel gaaf uitzien bij deze stijl.
Ander "mis" je wel heel erg het spatbord ook.
Bijgevoegd plaatje komt uit een document waar allerlei verbeteringen voor de XS650 worden aangestipt.
Daar heb ik mijn eigen draai (visueel) aan gegeven.

full
 
Aah zo bedoel je. Ja ik heb naar vroegere XS'en gekeken en vond juist het grovere er wel gaaf uitzien bij deze stijl.
Ander "mis" je wel heel erg het spatbord ook.
Bijgevoegd plaatje komt uit een document waar allerlei verbeteringen voor de XS650 worden aangestipt.
Daar heb ik mijn eigen draai (visueel) aan gegeven.

[afbeelding]

Vind zelf je voorbeeld brace al beter, waarbij de bevestiging op de poten niet zo wijd uit staat.
Maar 't is jouw brommer hè, dus als jij het mooi vindt is het per definitie goed :t
 
Leuk!
Afgelopen week biiiijna een testritje kunnen maken.
Vervangings gashendel was niet wat ik er van had verwacht en heeft de nieuwe gas kabel gesloopt....
Nu nieuwe kabel en gashendel besteld.

Dan wachten alleen nog zadel om bekleed te worden en tank om gespoten te worden.
Dit gaat pas volgend jaar gebeuren aangezien ik over een paar weken voor een half jaar op reis ga.
 
Een beetje vergeten topic voor mij :o
Ik houd ook op het XS650 forum wat bij, vandaar.

Hierbij wat foto's van hoe hij is geworden in een bepaald stadium (alweer 2 jaar geleden zie ik nu).

De motor bleef maar roken en het begon steeds meer te worden. Toen de beslissing gemaakt om het blok los te trekken.
Ook was ik niet blij met hoe het voorkapje+lampen waren geworden.
Kleine opsomming van de tijdlijn:
-Rookte steeds meer
-Er zat een stuk van de 5e versnelling op de aftapplug...
-Cilinders waren niet meer top
-Versnelling vervangen
-Big bore kit gekocht 750cc heiden tuning

Nu weer rustig opbouwen :)
 

Bijlagen

  • IMG_20180814_193122.jpg
    IMG_20180814_193122.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 22
  • IMG-20180811-WA0002.jpg
    IMG-20180811-WA0002.jpg
    91 KB · Weergaven: 23
  • IMG_20180907_183407__01.jpg
    IMG_20180907_183407__01.jpg
    326,3 KB · Weergaven: 22
Gaaf! Mooi die kleur op het frame, is het je bedoeling om de onderpoten van de vork ook nog die kleur te geven?

Oh, en zit je achterband niet verkeerd om? 8)7of ligt dat aan mij?
 
Mooi ding, enige wat ik iets minder vind is het kleine achterwiel.
 
Vooral in vergelijking met de FZR ervoor, welke juist een groter achterwiel dan voorwiel heeft haha.
En de voorpoten ga ik zo houden. Er zit veel "geborsteld" aluminium op, waaronder de voorvorkpoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan