Kawasaki versys 650 deel 4

Ik weet niet wat je een winterprijsje noemt maar voor minder dan €3.000,= heb ik ze nog niet gezien, behalve deze https://link.marktplaats.nl/m1208980049 voor een tientje minder.

Op 2dehands.be staat (nog steeds) een ogenschijnlijk mooie Versys 650 van 9/2009 met naar verluidt 6.000 km voor 3.600 euri.

Dat bleken er dan 3.720 te zijn .. en de motorfiets zou eigendom zijn van een firma, maar werd wel particulier verkocht door de zaakvoerder tegen cash geld en zonder de mogelijkheid een proefrit te maken (tenzij hij eerst de volle koopprijs in het handje kreeg)... het chassisnummer kreeg ik niet medegedeeld, alsook geen enkel document en de echte kilometerstand werd ook nooit medegedeeld...

Het voorschot (gelukkig klein) wordt niet teruggegeven.

De eerste verkoper verkocht een 2011 als een 2013 model voor € 4.500 en trachtte hem achter de rug om nog aan een hogere prijs te verkopen, niettegenstaande koopovereenkomst en voorschot (dat na dreigement met klachtneerlegging wel teruggegeven werd).

En dat waren dan nog de meest interessante offertes....

Misschien heb jij meer geluk...en zijn Nederlandse particuliere verkopers eerlijker dan sommige Waalse exemplaren.... :z
 
Laatst bewerkt:
Dat bleken er dan 3.720 te zijn .. en de motorfiets zou eigendom zijn van een firma, maar werd wel particulier verkocht door de zaakvoerder tegen cash geld en zonder de mogelijkheid een proefrit te maken (tenzij hij eerst de volle koopprijs in het handje kreeg)... het chassisnummer kreeg ik niet medegedeeld, alsook geen enkel document en de echte kilometerstand werd ook nooit medegedeeld...

klinkt als een goed verhaal :')

Ik had tot 2x toe een interressante gevonden bij een kawasaki dealer die als ik belde toevallig net verkocht was, maar stond dan 2 weken later nog online.
kreeg het idee dat ze die als lokkertje online lieten staan, in de hoop dan een duurdere te verkopen.
 
Hmmmm.
Vandaag voort eerst op de versys door de regen gereden...man man. Wat ziet dat ding eruit aan de achterkant zeg zo smerig...
Is er verders nog wat aan te doen behalve een hugger?
 
Hmmmm.
Vandaag voort eerst op de versys door de regen gereden...man man. Wat ziet dat ding eruit aan de achterkant zeg zo smerig...
Is er verders nog wat aan te doen behalve een hugger?

Zelfs met hugger, ziet de undertail na rijden op een nat wegdek, er niet uit. Zal wellicht minder zijn dan zonder hugger, maar spik & span hou je 'm niet hoor :N
 
Hahaha.. wat is daar leuk aan?? ;)
Maar het viel me wel op.
Ik heb hiervoor een tiger 1050 gehad maar als daarmee door de regen was geweest viel het bijna niet op vergeleken met de versys :)

Maargoed.
Ik rij ook op de fabrieksbanden... geeft niet echt een veilig gevoel in de regen maargoed ik maak de set wel op.. potje is aardig leeg na de aankoop van de versys en aaanschaf van topkofferrek. Tankpad. Screen. Handkappen. Tankring 12v relay.

Ff sparen weer. Maar geeb moment spijt van de versys. Afgezien dat ik hem rustig moet inrijden nog..... saaai
 
Morgen gaan de nieuwe bandjes op de mijne...

Kan ik hem lekker vuil maken in de regen... :9

In het begin dacht ik dat de voorvork een krakend geluid maakte, als ik hem bij stilstand inveerde en ik maakte een opmerking hierover bij de verkoper.

Die wil 'm nu onderzoeken, maar bij herhaald induwen, vind ik eerder dat de voorvork een "zuigend" geluid maakt bij het uitveren... ook hier speelt het bezit van diverse GS-en na elkaar me een beetje parten : ik ben geen conventionele voorvork meer gewend...

Normaal of niet ?
 
Is de versys niet een beetje een
"Wijvenmotor"?

Ik heb net mn oertuono verkocht en begin nu toch een beetje te twijfelen

Gr Jorgosss
 
Terug
Bovenaan Onderaan