Hoe maken jullie wheelies?

Iemand met een fatsoenlijk stel hersens en twee weken zijn rijbewijs stelt zulke vragen niet, dus wat mij betreft ben je op zijn minst “niet helemaal lekker in je bovenkamer”...


Nee, jij bent sociaal gezien lekker in je bovenkamer. _O-
 
Ik kan je een topiclink sturen van een mf-er die ook wheelies oefende,is hierdoor aleen tijdje niet meer onder ons omdat een boom er de humor niet van inzag.

Trouwens ook iemand die het in een tunnel probeerde,heeft het daglicht ook nooit meer mogen aanschouwen.

Verder succes ermee :P
 
Flink oefenen met je gas icm je koppeling....

Iig ik vind het fraai als iemand zo wegsprint en met gevoel zijn voorwiel zachtjes op de grond zet.

Vele malen mooier dan burn-outs.....

Succes ermee....resultaat lezen we wel.
 
Hij is dus nog steeds bezig Kimberly's record proberen te verbeteren :]

Is Kimberly Schijven: de snelste vrouw ter wereld op één wiel *O*
 
Laatst bewerkt:
Ja ` ik zag hem hier net voorbij komen op één wiel( zuiden Friesland) . Dus het gaat goed tot nu toe .. ;)


Ging tie naar t noorden of t zuiden? wel een dingetje ,naar t noorden is goed ,als hij maar doorgaat :t noordwaarts :W
 
Ik kan je een topiclink sturen van een mf-er die ook wheelies oefende,is hierdoor aleen tijdje niet meer onder ons omdat een boom er de humor niet van inzag.

Trouwens ook iemand die het in een tunnel probeerde,heeft het daglicht ook nooit meer mogen aanschouwen.

Verder succes ermee :P

Gezien je woonomgeving heb ik het idee dat je het over dezelfde motorrijder hebt als ik in dit topic.... ?
 
http://www.stuntforum.nl/ (Dutch Stunt Forum) hier aanmelden en vragen.

Geen idee of het nog actief is, maar voorheen kwamen daar de beste stunters uit NL kletsen.

Wheelies oefenen met je goede motor is dom. De keringen gaan kapot, balhoofd krijgt continu optaters, de koppeling wordt niet blij etc. etc.

Oefenen doe je niet met je goede fiets tenzij je deze goed wilt afraggen.

Verder doe je dat niet z'n 1, maar in zn 2. De 1 is kort en veel te vel daar kan je slecht mee doseren wanneer je eenmaal het dode punt hebt gevonden.

Lukt het niet in zn 2 met jouw motor dan pas je de vertanding aan.

Maar nogmaals, oefenen doe je niet met je goede motor :)
Wanneer je het kan dan doe je het gecontroleerd en rag je de fiets niet meer zo af.
 
Laatst bewerkt:
Het is nogal denigrerend om iets wat een ander leuk vind, dom te noemen, omdat jij het zelf niet leuk weet te vinden.

Jij vindt het leuk om agent te zijn. De uitspraak die ik nu niet opschrijf kan je vast wel bedenken.

Simpel voorbeeld.


Beetje onnodig om iemand niet in zijn waarde te laten toch?
 
Okee, nieuwe stelling: wheelies oefenen met je motor is verstandig.
 
Het is nogal denigrerend om iets wat een ander leuk vind, dom te noemen, omdat jij het zelf niet leuk weet te vinden.

Jij vindt het leuk om agent te zijn. De uitspraak die ik nu niet opschrijf kan je vast wel bedenken.

Simpel voorbeeld.


Beetje onnodig om iemand niet in zijn waarde te laten toch?

Ik noem dom wat ik dom vind, ongeacht of een ander datgene waar het over gaat ook dom of juist leuk vind. En dat maakt mij ook niet uit, iedereen moet lekker leuk vinden wat hij leuk vind, heb ik 0 problemen mee, zoals al vaker gezegd in dit topic *D


Ik kan niet bedenken wat jij niet opschrijft, ik vind het erg dom om voor een ander te denken nl.

Jij kan zelfs voor mij beslissen wat ik leuk vind, wheelies weet ik niet leuk te vinden, agent zijn wel.

Wat denk je mij nu voor de voeten te gooien wat je zelf niet minstens 2 x zo erg doet :? _O-
 
Verstandig misschien niet, maar alles wat anders is dan geestdodend woon-werk verkeer wordt hier per definitie verketterd.
Weet je wat onverstandig is? Dagelijks tussen de files door rijden.
Dan leg je je leven in handen van de grillen van automobilisten.
 
Verstandig misschien niet, maar alles wat anders is dan geestdodend woon-werk verkeer wordt hier per definitie verketterd.
Weet je wat onverstandig is? Dagelijks tussen de files door rijden.
Dan leg je je leven in handen van de grillen van automobilisten.

Niet als je dat doet zoals het hoort en mag. Als je er rustig tussendoor rijdt is er niets aan de hand en je irriteert niemand.
 
Okee, nieuwe stelling: wheelies oefenen met je motor is verstandig.
Wel in een controleerbare omgeving, met een motor die je niet zult missen en wat ervaring achter de rug. Niet als je net je rijbewijs hebt, een mooie relatief dure motor hebt en naar een afgelegen weggetje gaat waar waarschijnlijk bomen langs staan of rotzooi op de weg ligt. :)

Bij mij gaat het voorwiel ook wel is de lucht in (niet lang en ook niet hoog ofzo :9) maar ik zit er niet in het bijzonder op te oefenen, gaat eerder per ongeluk. Van mij hoeft het niet, maar als je het echt leuk lijkt/vind dan zeker gaan oefenen, ieder zijn hobby. Maar dan wel eerst op een echt veilige plek, met iets meer ervaring zodat je niet gelijk tegen een boom klapt als het toch na de 2de keer niet helemaal goed gaat..
 
Niet als je dat doet zoals het hoort en mag. Als je er rustig tussendoor rijdt is er niets aan de hand en je irriteert niemand.
Een onoplettende of onwillige automobilist en er zit een deuk in je hoofd in plaats van in je bumper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan