Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat had ik misschien moeten doen, maar voor die paar tientjes heb ik daar dan helemaal geen zin in.
En ik heb meteen een andere gekocht bij de plaatselijke handel want ik moet toch door kunnen rijden. Dus een nieuwe onder garantie daar had ik dan ook weinig aan gehad.

Maar goed ik ken verder alleen maar goede ervaringen die ik her en der gelezen heb (vandaar ook aangeschaft) dus ik zal wel gewoon pech gehad hebben.
 
Rustig aan, vrienden! :Y

Gijs heeft vanmiddag het gatje van Dep open geboord. }) })

Of dat het juiste resultaat geeft weten we natuurlijk pas veel later.... ;)
 
Is eigenlijk nog lekkerder!

Gijs heeft met zijn hele kleine instrumentje zitten boren, en het gaatje is nu weer open. Nu maar hopen dat het niet te groot is geworden. Dus, IJzervreter, laat maar weten wanneer je weer eens tijd hebt voor een nieuwe poging.
 
Rempomp zit weer in elkaar en op z'n plek. IJzervreter......?



full
 
Snap ik, maar schiet wel een beetje op. Moet voor 14 december, anders krijg ik Bosso ook nog op m'n nek.
 
Je zou (om de tijd te doden) }) een keertje met staalwol over je stuurtje kunnen gaan.

Aan het werk, luiwammes! B|


;)
 
Nou, eigenlijk wel. Zelfs op de ouderwetse manier. Ik ben niet lenig genoeg om zowel de rem in te knijpen, als de remklauw ontluchting open en dicht te draaien. Zelfs het wph zegt dat je dit het best met twee mensen kan doen.
 
Tadaa:



Kost nog geen 2 tientjes en werkt prima *D
(zonder compressor weer wat minder dan)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, eigenlijk wel. Zelfs op de ouderwetse manier. Ik ben niet lenig genoeg om zowel de rem in te knijpen, als de remklauw ontluchting open en dicht te draaien. Zelfs het wph zegt dat je dit het best met twee mensen kan doen.
Is idd wel zo gezellig met zijn 2-en doe ik met de auto ook samen met mijn vriendin :Y :t
Ouderwets brik ouderwetse methoden :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan