Marc Marquez topic deel II

Ieder heeft zo zijn eigen mening, eigen voorkeur.
Maar weer eerlijk:

Wie GENIET er niet van, om die 2 bij elkaar te zien, en all the way te zien bakkelijen met elkaar. ???
Ik wel iig!

En ja, wat MM doet is soms meer dan een wonder.
Al op zijn plaat liggen, en dan nog de Honda omhoog schoppen.
 
Nee hoor dat begon in Australië, vervolgens had Rossi de ballen om het te zeggen tijdens de persco. Marquez is een geweldige rijder, maar komt erg nep over. In datzelfde jaar was ook het incident op Assen in de GT. Direct na de race voor de camera feliciteerde Marquez Rossi, maar toen ze uit parc ferme wegliepen ging hij klagen bij de wedstrijdleiding.
full


Hier hoort een plaatje bij. :+
 
Nee hoor dat begon in Australië, vervolgens had Rossi de ballen om het te zeggen tijdens de persco. Marquez is een geweldige rijder, maar komt erg nep over. In datzelfde jaar was ook het incident op Assen in de GT. Direct na de race voor de camera feliciteerde Marquez Rossi, maar toen ze uit parc ferme wegliepen ging hij klagen bij de wedstrijdleiding.

Dat bevalt me aan Lorenzo. Hij zegt altijd wat hij denkt en trapt daarmee wel eens iemand tegen het zere been.

Heeft Lorenzo tegen het gebroken been van Rossi getrapt!? :o










:+
 
Nee hoor dat begon in Australië, vervolgens had Rossi de ballen om het te zeggen tijdens de persco. Marquez is een geweldige rijder, maar komt erg nep over. In datzelfde jaar was ook het incident op Assen in de GT. Direct na de race voor de camera feliciteerde Marquez Rossi, maar toen ze uit parc ferme wegliepen ging hij klagen bij de wedstrijdleiding.

Dat bevalt me aan Lorenzo. Hij zegt altijd wat hij denkt en trapt daarmee wel eens iemand tegen het zere been.

Het is jammer dat Marquez nooit heeft toegegeven dat hij boos was op Rossi en er alles aan zou doen om Rossi van de titel af te houden, dan hadden we de echte Marquez gezien (vermoed ik) en weet je waar je aan toe bent, maar blijf Marquez ondanks deze soap toch een geweldig coureur vinden :t
 
Tijd heelt alle wonden: ondertussen is Marquez vooral bezig met winnen. 2015 zal 'm een worst wezen ondertussen. Ik denk dat zelfs Rossi 2015 al wel een beetje heeft laten zakken, ten faveure van de focus op misschien toch nog een tiende eruit persen.

Als de fans nou ook eens geschiedenis geschiedenis konden laten zijn..? :X
 
Dat is dan toch ook het mooie van geschiedenis, het zal nooit meer veranderen.

Als we de geschiedenis zouden vergeten, dan weten we ook niet meer dat ie:
al een paar titels op zak heeft
mooie acties heeft laten zien
onbezonnen acties heeft laten zien
en noem ze maar op..
 
Laatst bewerkt:
Ja en nee. Als je zijn daden op de baan schaart onder "media", dan heb je gelijk. Ik baseer mijn mening op wat hij tijdens de MotoGP flikt. Voor zijn skills zet ik mijn Rossi petje af. Voor wat hij nog meer op de baan flikt af en toe vind ik hem inderdaad een lul. En zo heel normaal is hij echt niet.

Ik heb dat ook! Op de baan is het net alsof de baan van hem is en hij daar alleen is. Dat merk ik ook bij zijn broer en ik zie die houding ook terug bij hun vader. Marquessen mogen over de baan vliegen door alles en iedereen heen, maar owee er een wat terug doet.

Rossi schopt hem er dus gewoon vanaf. Dat zou ik normaliter met mijn Rossi bril én pet zelfs afkeuren. Dat doe je niet en siert Rossi niet. Dat het dan bij Marques gebeurd vind ik weer typerend aangezien die altijd over die baan gaan met een ikke ikke ikke houding. Kan ik niet zo waarderen.

Naar hem kijken om te zien hoe hij met die Honda veegt vind ik prachtig. Ook zijn persoonlijkheid is niets mis mee. Nette jonge man die geen rare dingen doet. Bovenstaande vind ik echter bijzonder storend.

In the end is niemand perfect. Ook The Doctor niet! DIe heeft ook zijn akelige trekjes (en die heb ik zelf ook, wie niet?!)
Je hebt een klik met iemand of niet. Bovenstaande stoort mij vooralsnog dusdanig aan de familie Marques dat ik mijzelf nog geen fan kan noemen.

Het respect en de bewondering voor zijn kunnen heb ik echter wel!


**edit:
In de toekomst zal ik zijn naam ook goed schrijven. Nu moet ik te veel corrigeren waar ik te lui voor ben :o :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat ook! Op de baan is het net alsof de baan van hem is en hij daar alleen is. Dat merk ik ook bij zijn broer en ik zie die houding ook terug bij hun vader. Marquessen mogen over de baan vliegen door alles en iedereen heen, maar owee er een wat terug doet.

Rossi schopt hem er dus gewoon vanaf. Dat zou ik normaliter met mijn Rossi bril én pet zelfs afkeuren. Dat doe je niet en siert Rossi niet. Dat het dan bij Marques gebeurd vind ik weer typerend aangezien die altijd over die baan gaan met een ikke ikke ikke houding. Kan ik niet zo waarderen.

Naar hem kijken om te zien hoe hij met die Honda veegt vind ik prachtig. Ook zijn persoonlijkheid is niets mis mee. Nette jonge man die geen rare dingen doet. Bovenstaande vind ik echter bijzonder storend.

In the end is niemand perfect. Ook The Doctor niet! DIe heeft ook zijn akelige trekjes (en die heb ik zelf ook, wie niet?!)
Je hebt een klik met iemand of niet. Bovenstaande stoort mij vooralsnog dusdanig aan de familie Marques dat ik mijzelf nog geen fan kan noemen.

Het respect en de bewondering voor zijn kunnen heb ik echter wel!


**edit:
In de toekomst zal ik zijn naam ook goed schrijven. Nu moet ik te veel corrigeren waar ik te lui voor ben :o :X

:Y :^

Helemaal eens! Als ik alleen pa Marquez in de Honda pitbox al zie met die overdreven gezichtsuitdrukkingen en handgebaren, dan krijg ik al jeuk. Irritant mannetje.
 
Ik heb dat ook! Op de baan is het net alsof de baan van hem is en hij daar alleen is. Dat merk ik ook bij zijn broer en ik zie die houding ook terug bij hun vader. Marquessen mogen over de baan vliegen door alles en iedereen heen, maar owee er een wat terug doet.

Rossi schopt hem er dus gewoon vanaf. Dat zou ik normaliter met mijn Rossi bril én pet zelfs afkeuren. Dat doe je niet en siert Rossi niet. Dat het dan bij Marques gebeurd vind ik weer typerend aangezien die altijd over die baan gaan met een ikke ikke ikke houding. Kan ik niet zo waarderen.

Naar hem kijken om te zien hoe hij met die Honda veegt vind ik prachtig. Ook zijn persoonlijkheid is niets mis mee. Nette jonge man die geen rare dingen doet. Bovenstaande vind ik echter bijzonder storend.

In the end is niemand perfect. Ook The Doctor niet! DIe heeft ook zijn akelige trekjes (en die heb ik zelf ook, wie niet?!)
Je hebt een klik met iemand of niet. Bovenstaande stoort mij vooralsnog dusdanig aan de familie Marques dat ik mijzelf nog geen fan kan noemen.

Het respect en de bewondering voor zijn kunnen heb ik echter wel!


**edit:
In de toekomst zal ik zijn naam ook goed schrijven. Nu moet ik te veel corrigeren waar ik te lui voor ben :o :X


Als lui persoon wel de tijd nemen om je mening te geven , en expres de naam verkeerd te spellen en dan ook nog een opmerking aan te wenden. Ja heel erg lui
 
zet je rossi bril maar af en ga ga naar Specsavers om een goeie hij trapte hem er niet af maar dwong hem wijdt waardoor MM zijn knie raakte en daar kwam een automatische reactie op.
met de actie van rossi was ik het niet eens maar ook die van MM kon niet en ik vind nog steeds dat rossi te zwaargestraft is.


Ik heb dat ook! Op de baan is het net alsof de baan van hem is en hij daar alleen is. Dat merk ik ook bij zijn broer en ik zie die houding ook terug bij hun vader. Marquessen mogen over de baan vliegen door alles en iedereen heen, maar owee er een wat terug doet.

Rossi schopt hem er dus gewoon vanaf. Dat zou ik normaliter met mijn Rossi bril én pet zelfs afkeuren. Dat doe je niet en siert Rossi niet. Dat het dan bij Marques gebeurd vind ik weer typerend aangezien die altijd over die baan gaan met een ikke ikke ikke houding. Kan ik niet zo waarderen.

Naar hem kijken om te zien hoe hij met die Honda veegt vind ik prachtig. Ook zijn persoonlijkheid is niets mis mee. Nette jonge man die geen rare dingen doet. Bovenstaande vind ik echter bijzonder storend.

In the end is niemand perfect. Ook The Doctor niet! DIe heeft ook zijn akelige trekjes (en die heb ik zelf ook, wie niet?!)
Je hebt een klik met iemand of niet. Bovenstaande stoort mij vooralsnog dusdanig aan de familie Marques dat ik mijzelf nog geen fan kan noemen.

Het respect en de bewondering voor zijn kunnen heb ik echter wel!


**edit:
In de toekomst zal ik zijn naam ook goed schrijven. Nu moet ik te veel corrigeren waar ik te lui voor ben :o :X
 
zet je rossi bril maar af en ga ga naar Specsavers om een goeie hij trapte hem er niet af maar dwong hem wijdt waardoor MM zijn knie raakte en daar kwam een automatische reactie op.
met de actie van rossi was ik het niet eens maar ook die van MM kon niet en ik vind nog steeds dat rossi te zwaargestraft is.

:t

En dan vergeet je er ook nog bij te vermelden dat MM alleen nog maar voor extra punten
kon gaan.
Rossi was voor zijn titel bezig..

ALS-ALS-ALS!!!!
MM gewoon lekker Rossi flink had op gejaagd, wellicht in een foutje had kunnen dwingen door zijn gejaag, had het wellicht een héél ander verhaal geweest.
Maar wat gebeurt is, kan nu eenmaal niet terug gedraaid worden -O-

Hoe dan ook, MM kan wel :] met de Honda :t
 
Je kunt m alleen een lul vinden op basis wat je in de media van m ziet andere ervaringen heb je niet :+ denk ik...... :P
Volgens mij is MM een hele normale spaanse jongen die blij is met een museum over hem in zijn woonplaats en veel rondjes met zijn broer daar op de Mountainbike door de bergen rijdt en een kleine tarzan is in zijn blote bast.

Maar zoals hij zo' n MotoGP beest temt doet zelf VR hem niet na.

En ja ik ben al jaren groot fan van VR46 :}


Gaat niet om gelijk hebben maar als mr. Doohan mijn mening ook al deelt zegt wel wat van mijn kennis op dit gebied 8-)

'Marquez is van een ander niveau dan zijn rivalen', aldus Doohan - MotoGP nieuws
 
Precies. Ze hadden Rossi dan ook een lange schorsing moeten geven, maar omdat het VR was kreeg hij niet meer dan een tikje op de vingers.

De straf die Rossi kreeg, was dat zijn potentiële kampioenschap werd afgenomen.
Was dat niet genoeg?

Er zijn altijd zuurpruimen die er niet objectief naar kunnen kijken.
 
Precies. Ze hadden Rossi dan ook een lange schorsing moeten geven, maar omdat het VR was kreeg hij niet meer dan een tikje op de vingers.

:^

Ik snap niet dat Rossi überhaupt nog aan de start mag verschijnen! :')


#sarcasm, voor als het nog niet dik genoeg erbovenop lag.
 
Jezus Christus wat een gejank -O- -O- -O-
Jullie lijken wel een stel omwonenden van circuit assen die binnenkort weer eens protest tegen het circuit gaan aantekenen. :z

Hebben jullie niks beters te doen?
Het is nu 2 ( :? ) jaar geleden :')
 
Laatst bewerkt:
De straf die Rossi kreeg, was dat zijn potentiële kampioenschap werd afgenomen.
Was dat niet genoeg?

Er zijn altijd zuurpruimen die er niet objectief naar kunnen kijken.
Een onjuiste opmerking. Zijn (potentiële) kampioenschap werd hem niet afgenomen, de kans werd alleen kleiner gemaakt. En daar kan je niemand anders dan VR zelf verantwoordelijk voor stellen.

Sterker nog: ELKE andere deelnemer die dit geflikt had zou een veel zwaardere straf krijgen. Nu had VR nog een kans(je) op de titel. Ik snap dat de VR-fanboys dat niet leuk vinden, maar het stond gewoon zo in de regelementen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan