ZX6R '05-06 servo eliminator

StarWing

Die hard MF'er
9 okt 2004
281
5
BE / Erpe-Mere
Gekocht op ebay, blijkt niet te werken op nieuwere modellen.
UK made, met behuizing en originele connectoren.
€25 excl verzendkosten.
 
Het gaat over de versie met de weerstandjes.
Deze werkt niet op de '11 modellen. Ik had deze aangekocht via ebay en zou ook werken op '11 modellen, blijkbaar niet dus.
Nadien heb ik mij zelf een eliminator gemaakt, dewelke wel foutloos werkt op mijn '11. Deze is evt ook te koop, aangezien ik deze winter de ECU ga flashen en de servoklep via de ECU ga uitschakelen.

Dropbox - IMAG1099.jpg
Dropbox - IMAG1100.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het gaat over de versie met de weerstandjes.
Deze werkt niet op de '11 modellen. Ik had deze aangekocht via ebay en zou ook werken op '11 modellen, blijkbaar niet dus.
Nadien heb ik mij zelf een eliminator gemaakt, dewelke wel foutloos werkt op mijn '11. Deze is evt ook te koop, aangezien ik deze winter de ECU ga flashen en de servoklep via de ECU ga uitschakelen.

Dropbox - IMAG1099.jpg
Dropbox - IMAG1100.jpg
Het gaat altijd om de versie met de weerstandjes ;), dat is tenslotte hoe de servo eliminator werkt :).

Heb nog wat op Google gezocht, zie inderdaad staan dat de eliminator (of servo buddy) werkt op de alle ZX6R modellen. En dat het type nummer voor de ZX10R gelijk is. Maar twijfel toch wat gezien jou verhaal.

Ik rij nu rond met een zelfgemaakte eliminator en om nou de gok te gaan nemen op een model dat misschien bij mij ook niet past, dat zou zonde zijn.

Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan