YAMAHA XT550 "board racer"

full


De boardtracker staat vanaf dit weekend bij Republic Moto Rotterdam.
 
Je bedoelt dat ze appels probeerden te verkopen aan mensen die alleen maar bananen lusten?

En dan ligt het aan de markt zeker?

alles ziet er wel heel gelikt uit. zal ook een paar centen hebben gekost. ook nog iemand die gouden bergen heeft beloofd als hij een dure website en alles zou nemen. bla bla bla. alles geleend tegen woekerpercentages enz enz. zeg het maar. ik zie trouwens niet op hun site dat ze gaan sluiten.

zou er wel een keer binnen willen kijken. het lijkt wel een leuk concept. maar helaas in rotterdam. daar ga ik niet voor de fun heen rijden vanuit h'veen.
 
Ik kende het niet dus even gegoogled: iemand de close-up van de aansluiting van de demper op de 'green goblin' gezien?

Als dat geen reclame is...
 
Past mooi die demper op de linkpijp met een dikke lading gum-gum
 
Laatst bewerkt:
Ik zie wel vaker dingen van “gerenomeerde” verbouwbedrijven waar ik mijn vraagtekens bij plaats....
 
Ik zie wel vaker dingen van “gerenomeerde” verbouwbedrijven waar ik mijn vraagtekens bij plaats....

Ik dus ook.

Van 5 meter afstand ziet het er leuk uit, tenminste als je van de zoveelste caferacer of scrambler houdt, maar eenmaal dichtbij is het of slecht afgewerkt of zelfs ronduit gevaarlijk of niet functioneel.
 
mwoah, terruggeslepen lasnaad op een uitlaat vind ik nog niet zo-n schande hoor..
 
ik snap wel waar op gedoeld wordt, maar levensgevaarlijk, neuu.... alles is naar z-n prijs..
 
Terug
Bovenaan Onderaan