Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, dat is echt gaaf, ze blijven maar gaan die oude K's :)
Twee ton haal ik nooit op mijn SV vrees ik, of ik moet wel heel zuunig zijn erop.
:t
 
Avond :W

Daarnet de knippers vervangen aan de voorzijde door led. Ook het stadslicht door een witte led-versie vervangen, alleen het dimlicht nog naar wit halogeen of ook led. Vind dat witte licht wel mooi staan en er komt toch net ff wat meer licht vanaf.
Zijn deze leds geworden, hetzelfde type als de Rizoma's, maar dan de 4 voor €6,- babi pangang versie :P
Heb de binnenplaatjes van de oem knippers gebruikt icm de adapterplaatjes voor de led knippers. Heb nog 2 adapterplaatjes en 2 knippers over. Moet alleen ook nog even een led-relais voor de knippers regelen, maar het resultaat is iig wel netjes :)
full

full
 
Avond :W

Daarnet de knippers vervangen aan de voorzijde door led. Ook het stadslicht door een witte led-versie vervangen, alleen het dimlicht nog naar wit halogeen of ook led. Vind dat witte licht wel mooi staan en er komt toch net ff wat meer licht vanaf.
Zijn deze leds geworden, hetzelfde type als de Rizoma's, maar dan de 4 voor €6,- babi pangang versie :P
Heb de binnenplaatjes van de oem knippers gebruikt icm de adapterplaatjes voor de led knippers. Heb nog 2 adapterplaatjes en 2 knippers over. Moet alleen ook nog even een led-relais voor de knippers regelen, maar het resultaat is iig wel netjes :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die knippers zijn strak man :} in het echt ook zoveel licht?
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Daarnet de knippers vervangen aan de voorzijde door led. Ook het stadslicht door een witte led-versie vervangen, alleen het dimlicht nog naar wit halogeen of ook led. Vind dat witte licht wel mooi staan en er komt toch net ff wat meer licht vanaf.
Zijn deze leds geworden, hetzelfde type als de Rizoma's, maar dan de 4 voor €6,- babi pangang versie :P
Heb de binnenplaatjes van de oem knippers gebruikt icm de adapterplaatjes voor de led knippers. Heb nog 2 adapterplaatjes en 2 knippers over. Moet alleen ook nog even een led-relais voor de knippers regelen, maar het resultaat is iig wel netjes :)
[afbeelding]
[afbeelding]


Ik heb de zelfe knipper, ik haal ze er weer af, zeer slecht produkt, zijn niet water dicht.
De mijne zitten vol met water, zijn waterleds geworden,
 
Middag :W

Vandaag de nieuwe tankdop binnengekregen en gemonteerd.
full


Nu nog de reserve sleutel uit de oem dop zien te krijgen. Weet hier iemand hoe dat moet bij een losse tankdop van een Yamaha? Bij de Honda's kan je aan de binnenzijde van de dop wat naar binnen duwen waardoor die weer in het slot valt en de sleutel weer terug klikt en er uit getrokken kan worden. Maar bij die van de MT lukt dat niet, moet de sleutel nog een paar mm extra terugdraaien om er uit te kunnen. Nu moet ik wel zeggen dat het slot er best verweerd uitziet :? En dat voor een motor uit 2014 :/
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Vandaag de nieuwe tankdop binnengekregen en gemonteerd.[afbeelding]

Nu nog de reserve sleutel uit de oem dop zien te krijgen. Weet hier iemand hoe dat moet bij een losse tankdop van een Yamaha? Bij de Honda's kan je aan de binnenzijde van de dop wat naar binnen duwen waardoor die weer in het slot valt en de sleutel weer terug klikt en er uit getrokken kan worden. Maar bij die van de MT lukt dat niet, moet de sleutel nog een paar mm extra terugdraaien om er uit te kunnen. Nu moet ik wel zeggen dat het slot er best verweerd uitziet :? En dat voor een motor uit 2014 :/

Toffe dop, zo'n dop wil ik ook op mijn ZRX zetten :Y Waar heb je deze vandaan en is het een beetje kwaliteit?
 
Laatst bewerkt:
Ah super, de 1200 versie past niet op mijn 1100 maar ik weet nu wel waar ik moet zoeken. Einde maand maar even bestellen, thanks *O*
 
Ah super, de 1200 versie past niet op mijn 1100 maar ik weet nu wel waar ik moet zoeken. Einde maand maar even bestellen, thanks *O*
Oh ok, zal zo nog wel wat linkjes posten welke je dan kan fixen en welke types je zeker niet moet fixen..

Edit:

Hier is ie weer...

https://m.ebay.co.uk/itm/For-Kawasa...3A11af74fc15f0a88a6c7d90c5fffc41cf%7Ciid%3A21

Of deze..

https://m.ebay.co.uk/itm/FRW-BK-Sil...3A11b113f315f0a9c572f54739fffc26f1%7Ciid%3A21

Deze modellen zijn niet optimaal, indrukken en draaien, wil soms niet lekker draaien.

https://m.ebay.co.uk/itm/Fuel-GAS-C...3A11af74fc15f0a88a6c7d90c5fffc41cf%7Ciid%3A11

Deze komen soms moeilijk los...

https://m.ebay.co.uk/itm/CNC-Black-...3A11af74fc15f0a88a6c7d90c5fffc41cf%7Ciid%3A15

Ook bij deze het geval...

CNC Fuel Gas Cap for Kawasaki ZX 6R 6RR 9R 10R ZZR ZRX ZX1100 A2 | eBay

Met deze geen ervaring, maar zien er opzich ook netjes uit. Gekleurde dingen zijn volgens mij ook los in het zwart te verkrijgen, zijn hetzelfde als preload adjusters voor bovenop de voorvork.

https://m.ebay.co.uk/itm/CNC-Fuel-G...%3A11b26c3715f0a88f52eea612fffbfd42%7Ciid%3A7

Of dit model, geheel zwart nog niet tegengekomen, wellicht ook gewoon te verkrijgen.

Gas Fuel Tank Cap Cover For Kawasaki ZR400 ZZR1100 NINJA 250R 500R GPZ250 GPZ500 | eBay
 
Laatst bewerkt:
Ik was het niet, ik reed alleen met de vrouw. Maar het was een heerlijke middag voor een rondje over het eiland en het volgende.
Na een nachtdienst knap ik altijd goed op van een rondje rijden...
 
Ik zou voor www.awaccu.nl gaan, zit in Barendrecht. Zij leveren ook aan dat zaakje in Hoogvliet (als dat nog bestaat). Prijzen zijn daar erg netjes.

Misschien dat we voor de MT ook voor een nieuwe moeten gaan kijken, motor deed daarnet geen ruk toen ik 'm wilde starten. Gelijk maar weer naar binnen ermee en ff aan de lader gezet. Anders binnenkort maar even de boel doormeten.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor www.awaccu.nl gaan, zit in Barendrecht. Zij leveren ook aan dat zaakje in Hoogvliet (als dat nog bestaat). Prijzen zijn daar erg netjes.

Misschien dat we voor de MT ook voor een nieuwe moeten gaan kijken, motor deed daarnet geen ruk toen ik 'm wilde starten. Gelijk maar weer naar binnen ermee en ff aan de lader gezet. Anders binnenkort maar even de boel doormeten.


Had ik ook al op internet gevonden
Morgenochtend gelijk ff bellen of ze er eentje hebben en dan halen.
Laatste ritje al het idee dat ie aan het einde van z'n korte leven was
Net een jaar of drie oud maar laadt niet meer op
Spanningsmeter geeft 12,7 volt aan maar krijgt hem niet meer rond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan