Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, had al LED's H1 liggen om in de projectors te steken ... maar ze gaan er niet in, de "stift" met de LED's erin is te dik om in de projector te steken -O-

Ik denk dus idd ook aan de ballasten. Deze die er nu inzitten zaten samen met de huidige bulbs in hetzelfde pakket.

Ben benieuwd!
Gisteren voor het eerst een flink stuk op de GSX kunnen rijden. Toertocht gereden waarbij we geld ingezameld hebben voor het KWF kanker-fonds. Een mooie rit. 90 kilometer heen. Tocht van 130 kilometer en weer 110 kilometer terug.

Motor heeft het lekker gedaan. Ook geen last met de zithouding gehad.

We waren in totaal met ongeveer 40 motoren en 50 personen in totaal. Eindstand van de opbrengst is ongeveer €3.850,-.

Wow, wat een toffe rit! Uiteindelijk verbruik?
 
Wat je ontwikkelingen met zich meenemen :]
Nieuwe xenonset besteld, bij devilpower.nl, zijnde een h4 bi xenon kabelboom/relais, twee slim ballasten en 2x een H1 xenon lamp.
Heb dit keer wel 6000K gekozen ipv 8000K.

Alles, incl verzending, 56€. Verwacht het eind deze week, of begin volgende week ...
... ben benieuwd ...

Laat het uiteraard weten :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar woon je, misschien kan ik jouw kant opkomen en kun je mij erbij helpen. :+
(zou ik supertof vinden).
Schiedam, maar ik hoop met drie maanden in Berkel. O-)
In de even weken is er wel een droge zondagochtend te prikken.
 
Schiedam, maar ik hoop met drie maanden in Berkel. O-)
In de even weken is er wel een droge zondagochtend te prikken.

Schiedam is niet zo ver voor mij. Kwestie van A4 en dan ben ik er. Laat maar weten wanneer je kunt, dan kom ik jouw kant op.

Doen we meteen ff koffie terwijl de motor afkoelt.
 
Schiedam is niet zo ver voor mij. Kwestie van A4 en dan ben ik er. Laat maar weten wanneer je kunt, dan kom ik jouw kant op.

Doen we meteen ff koffie terwijl de motor afkoelt.
Nog koffie ook? Inhaal. _O- :+

Zelf net over de A4 naar Nootdorp. Leiden is ietsje verder. :P

Ik had via Ebay besteld..

full

full


Maar je kan het net zo goed via Japparts doen. :)

EBC veren en eventueel koppeling.
Pakking koppelingsdeksel.
 
Laatst bewerkt:
Maar voordat ik bestel wil ik je best op de motor willen laten z8tten zodat je kan controleren of het daar daadwerkelijk aan ligt?
Ik vertrek om drie uur richting Zandvoort over de A4, rij maar mee. :+ :+

Ja kunnen we wel even doen. :Y
Of je kan qua kosten de gok wel nemen. :?
 
Ik vertrek om drie uur richting Zandvoort over de A4, rij maar mee. :+ :+

Ja kunnen we wel even doen. :Y
Of je kan qua kosten de gok wel nemen. :?

Als je bij roelofarendsveen de afslag neemt en daar bij het tankstation stopt, dan zie ik je daar. Ik zal dan wel even een afspraak verzetten. Ik pb even mijn telefoonnummer.
 
Had nog gereageerd op het wormwiel-koppelingshendel debacle, maar die reactie zie ik niet meer terug. Vreemd... Nog een poging:

Mijn koppelingskabel heb ik vorig jaar vervangen omdat ik vond dat die erg zwaar ging en ik stond niet stil bij de rest van de onderdelen. Om mijn kabel achter het hendeltje gehaakt te krijgen heb ik flink moeten pielen met een paar schroevendraaiers en er is op enig moment zelfs een lijmklem bij betrokken geweest. Lijkt me bewijs genoeg, ik weet waar ik het moet zoeken :) Bedankt voor de info.
 
Iemand een idee hoeveel het kost om een nieuwe rubberen ring te zetten op de tankdop, en of de hele tankdop vervangen moet worden en daarbij het mogwlijk is om hetzelfde sleutel te gebruiken in plaats van alle sloten vervangen?
 
Iemand een idee hoeveel het kost om een nieuwe rubberen ring te zetten op de tankdop, en of de hele tankdop vervangen moet worden en daarbij het mogwlijk is om hetzelfde sleutel te gebruiken in plaats van alle sloten vervangen?
Een cilinder (die waar de sleutel ingaat) is altijd een los onderdeel en zal overgezet kunnen worden, hoe, daar heb ik dan weer geen antwoord op, geen idee of het in het wphb staat?
 
Het lijkt mij meer dan logisch dat je het cilinderslot uit de tankdop kan halen en vervangen, maar uiteraard enkel NA de tankdop er uit gehaald te hebben, waarvoor je bij Suzuki de tankdop wem eerst moet ontgrendelen.

Ik ken een merk waarbij je zonder sleutel kan tanken in geval van nood, en dus ook zonder sleutel benzine kan stelen, of er suiker of iets dergelijke kan indoen ...

Ik had op een van mijn vorige GSX F's deze mooie (niet afsluitbare) tankdop:
full
 
Het lijkt mij meer dan logisch dat je het cilinderslot uit de tankdop kan halen en vervangen, maar uiteraard enkel NA de tankdop er uit gehaald te hebben, waarvoor je bij Suzuki de tankdop wem eerst moet ontgrendelen.

Ik ken een merk waarbij je zonder sleutel kan tanken in geval van nood, en dus ook zonder sleutel benzine kan stelen, of er suiker of iets dergelijke kan indoen ...

Ik had op een van mijn vorige GSX F's deze mooie (niet afsluitbare) tankdop:
[afbeelding]

Doe mij maar met sleutel _O-
 
DKP, uiteindelijk de xenon verlichting probleem opgelost?
Ik heb het nieuwe setje liggen, misschien monteer ik het vandaag. Maar hangt ervan af hoe ik mij voel, momenteel barstende hoofdpijn, dus dat is nog afwachten ...

Anders zal het voor ergens in decweek zijn ...

Maar ik ga dan ook alles vervangen, de volledige kabelboom/relais, de beide ballasten en de beide xenon lampen. De gehele set dus.
 
Ik heb het nieuwe setje liggen, misschien monteer ik het vandaag. Maar hangt ervan af hoe ik mij voel, momenteel barstende hoofdpijn, dus dat is nog afwachten ...

Anders zal het voor ergens in decweek zijn ...

Maar ik ga dan ook alles vervangen, de volledige kabelboom/relais, de beide ballasten en de beide xenon lampen. De gehele set dus.

Oef, voor de zekerheid alles vervangen, succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan