ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

als het bevalt: gewoon de zelfde doen..

ik rij op dunlop roadsmart 2, bevalt mij heel goed.
maar is persoonlijk..
en dan schijnt de roadsmart 3 nog wat beter te zijn..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net besloten mijn 1200 te verkopen. Is dat wat?

De motor is verkocht. Ik heb nog een bagagerekje, rekje voor zijtassen en originele Kawasaki zijtassen (met regenhoezen) voor de ZRX in de aanbieding voor de liefhebber. De nieuwe eigenaar wilde ze niet overnemen.
 
Even vloeken in de kerk.
One happy guppy
full
 
mooie bak!

Als je wil dat de motor snel instuurt kan ik de roadattack aanraden, of sportattack als je vind dat je sportief bent :+ persoonlijk vind ik ze beide net zoveel plakken alleen gaat de roadattack langer mee
 
De motor is verkocht. Ik heb nog een bagagerekje, rekje voor zijtassen en originele Kawasaki zijtassen (met regenhoezen) voor de ZRX in de aanbieding voor de liefhebber. De nieuwe eigenaar wilde ze niet overnemen.

Foto/prijs? Heb wellicht wel interesse, ben nog op zoek naar een rek en setje tassen voor de ZRX :Y

En sjieke 990! Veel plezier ervan!
 
Dunlops :Y
Nieuwste type. Erg goed. Helemaal op droog wegdek.
Alleen stromende regen weet ik niet maar op nat asfalt in de Eifel met zwarte teerstrepen veel vertrouwen :]
 
Mooi set!! Alleen de tassen zijn wat aan de kleine kant, het rek is wel heel mooi maar ik laat deze overgaan aan de andere leden :Y

Of je moet het rek los willen verkopen, maar die kans acht ik klein :)
 
Laatst bewerkt:
Mooi set!! Alleen de tassen zijn wat aan de kleine kant, het rek is wel heel mooi maar ik laat deze overgaan aan de andere leden :Y

Of je moet het rek los willen verkopen, maar die kans acht ik klein :)

Ja hoor, vraag ik €100 voor en krijg je de tassen er gratis bij. Kan je die misschien voor een paar tientjes zelf verkopen. Heb je wel een mooi rek met bevestigingsmiddelen. Dat laatste gaat nog wel eens mis weet ik uit ervaring.

Alles ligt in Alkmaar of De Goorn
 
zo......wat moois besteld in de usa,voor broer en mij,was ff puzzelen want moest met paypal betaald worden,en ben er niet zo happig op mijn cc gegevens op internet te zetten,maar is gelukt en hopelijk zsm onderweg......fotootje komt als hij erop zit....

En Johan
Nog Niks binnen en gemonteerd :Y :N :?

GREETZ
 
Weet iemand van jullie of Jan uit Apeldoorn een xt erbij heeft gekocht of heeft hij zijn zrx verkocht ?

GREETZ
 
Wat een pestpleurisweer zeg......net in mijn blokkie de koppelingsplaten gezet en het tandwiel vast getold met mijn slagmoersleutel,hopelijk volgend weekend een knap lang weekend thuis,ga ik toch maar eens het 1 en ander uitbouwen en inbouwen,moet er toch een keer van komen,ooh speciale stickers voor op de zijdeksels laten maken in griekenland.....ben benieuwd....
 
Wat een pestpleurisweer zeg......net in mijn blokkie de koppelingsplaten gezet en het tandwiel vast getold met mijn slagmoersleutel,hopelijk volgend weekend een knap lang weekend thuis,ga ik toch maar eens het 1 en ander uitbouwen en inbouwen,moet er toch een keer van komen,ooh speciale stickers voor op de zijdeksels laten maken in griekenland.....ben benieuwd....

Volgend weekend komt er een nazomertje aan , rijden maar !!!! :) ;)
 
Ik heb een hele mooie ZRX op het oog, buiten NL helaas, maarre deze ticks all boxes.
Er zit een Bos demper op, aangezien ik langs de RDW moet is dat misschien wel een probleem, of helemaal niet.
Er rijdt vast wel iemand rond met zo'n demper; iemand die weet of dit een brul pijp is, of gewoon een wat zwaarder geluid geeft?
 
Ik heb een hele mooie ZRX op het oog, buiten NL helaas, maarre deze ticks all boxes.
Er zit een Bos demper op, aangezien ik langs de RDW moet is dat misschien wel een probleem, of helemaal niet.
Er rijdt vast wel iemand rond met zo'n demper; iemand die weet of dit een brul pijp is, of gewoon een wat zwaarder geluid geeft?

Als het een demper met een CE keur is en een DB killer er in lijkt mij geen probleem.

Als het een 1100 is het ik nog een standaard demper liggen, voor niets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan