Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep; erin gezet.
ik ga er denk ik niet heen... De route met 200km is echt te lang en dan ook nog van Den Haag naar Barneveld in mijn geval.. vorig weekend "even" rondje wezen doen van 9 tot half 5 en daar was mijn rug helemaal niet blij mee..

Ik kijk nog wel even..
Misschien als het echt knap weer is dat ik een halve dag mee rijd tot lunch ofzo..
 
Yep; erin gezet.
ik ga er denk ik niet heen... De route met 200km is echt te lang en dan ook nog van Den Haag naar Barneveld in mijn geval.. vorig weekend "even" rondje wezen doen van 9 tot half 5 en daar was mijn rug helemaal niet blij mee..
Ik kijk nog wel even..
Misschien als het echt knap weer is dat ik een halve dag mee rijd tot lunch ofzo..
't Was niet de bedoeling om het er in dit topic over te hebben, maar aangezien er toch al duplicatie is. Het gaat een kortere route worden, zie het naked SV topic.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben even afwezig geweest hier, maar ik ben er bij op 14 oktober. Tot dan en bedankt voor het regelen Roger!

Oh en ik denk dat de meeste mensen tussen de sv topics struinen. Tenminste dat doe ik ook gewoon. ;)
 
Ik zal het ook maar even hier posten aangezien hier de SV650 kenners zitten. ;)
Hoi allen!

Mijn broer is op zoek naar een nieuwe (voor hem) A2 motor aangezien de oude zo goed als total loss is.
Tijdens het zoeken zijn we een Suzuki SV650SA uit 2007 tegengekomen die bij een dealer staat. Deze staat nu nog op vol vermogen.
Ik meende dat de SV ook een Type-II goedkeuring heeft voor 25kW, hoe zit het hier precies mee? Kan de dealer hem 25kW maken en dit op het kenteken laten wijzigen en wat zijn de kosten hiervoor?

Over 1 jaar mag mijn broer afrijden op vol vermogen, is het dan mogelijk om de SV weer op vol vermogen te laten zetten bij de dealer (ook op kenteken). Enig idee wat dit dan zal kosten?

Mvg!
:W
 
Ik zal het ook maar even hier posten aangezien hier de SV650 kenners zitten. ;):W

Weet dat er bij de gen 2 sv's een andere ecu/cdi in gaat, deze zijn aardig aan de prijs daarnaast zal het papierwerk moeten worden aangepast wat ook nog eens aardig wat kost, zou het gewoon bij de dealer informeren elke dealer heeft toch net iets andere prijzen.
 
Ik zal het ook maar even hier posten aangezien hier de SV650 kenners zitten. ;):W

Begrensen gaat op de CDI wat zoals gezegd een vrij duur kastje is.
Reken niet op een paar tientjes...

Exacte prijzen zullen per dealer verschillen.

Normaal gesproken heeft elke SV een dubbel typegoedkeur, zowel voor 25kw als vol vermogen.
Dus aanpassen is dan wel goed te doen. Ook weer via de dealer.
 
Dankje! Gaat dan hoogstwaarschijnlijk buiten het budget vallen helaas. Tenzij iemand een 25kW kastje heeft voor weinig. *D
 
Dankje! Gaat dan hoogstwaarschijnlijk buiten het budget vallen helaas. Tenzij iemand een 25kW kastje heeft voor weinig. *D

Staan er zat op mp voor dacht 6 tientjes alleen voor 2007 model niet :(.
Maar dan nog op papier zal toch via de dealer moeten denk ik.

Heb je echt een 2007 model op het oog met dubbele bougies per cilinder ?
 
Laatst bewerkt:
2007 model ECU's zijn idd echt super moeilijk te vinden.
We zijn een zeer mooi 2007 model met abs tegen gekomen voor niet gek veel geld vandaar..
 
Mijn broer heeft zijn budget iets weten te verhogen en het is dan toch de SV geworden. Als alles goed gaat kunnen we 'm zaterdag gaan ophalen. *O*
Zal dan wel een plaatje posten.
 
2007 model ECU's zijn idd echt super moeilijk te vinden.
We zijn een zeer mooi 2007 model met abs tegen gekomen voor niet gek veel geld vandaar..

https://www.marktplaats.nl/a/motore...ca7e4aa95f615ded8c6710e&previousPage=lr&pos=4

Te koop: 25KW CDI voor een suzuki sv650 S/N 2003 tot en met 2009

Na het ingaan van mijn zware rijbewijs is deze 25kw CDI (of ECU) overbodig. Deze CDI werkt in alle SV's (naked en S model) van 2003 tot 2009. Bij mij zat hij in een 2006 S model.

De CDI is makkelijk zelf in te bouwen, plug and play. Onder je zadel naast je accu zit de vol vermogen CDI, die trek je eruit en de 25KW CDI steek je er in, dat is alles.

Als je dat hebt gedaan kan je je papieren per post naar de RDW sturen met het bericht hem op 25KW te zetten. Binnen een week heb je je papieren weer terug en is alles in orde.
 
Laatst bewerkt:
https://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-suzuki/m1211639019-suzuki-sv650-25kw-cdi-2003-2009.html?c=41936c63dca7e4aa95f615ded8c6710e&previousPage=lr&pos=4

Te koop: 25KW CDI voor een suzuki sv650 S/N 2003 tot en met 2009

Na het ingaan van mijn zware rijbewijs is deze 25kw CDI (of ECU) overbodig. Deze CDI werkt in alle SV's (naked en S model) van 2003 tot 2009. Bij mij zat hij in een 2006 S model.

De CDI is makkelijk zelf in te bouwen, plug and play. Onder je zadel naast je accu zit de vol vermogen CDI, die trek je eruit en de 25KW CDI steek je er in, dat is alles.

Als je dat hebt gedaan kan je je papieren per post naar de RDW sturen met het bericht hem op 25KW te zetten. Binnen een week heb je je papieren weer terug en is alles in orde.

Dat is geen cdi voor 2007 tm 09 deze zijn namelijk anders en met dubbele stekker deze gaat niet passen, denk dat de geen van de advertentie zijn huiswerk niet goed heeft gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Dat is geen cdi voor 2007 tm 09 deze zijn namelijk anders en met dubbele stekker deze gaat niet passen, denk dat de geen van de advertentie zijn huiswerk niet goed heeft gedaan.
Jammer, dan heeft Solis560 er niets aan. Beschrijving bij de advertentie niet OK dus ..
 
Nop. Ik ben zo aardig geweest hem daar even op te wijzen :)

Edit;
En hij heeft het aangepast in zijn advertentie.
 
Laatst bewerkt:
Nog wel wat interesante info gevonden;

K3, K4, K5 and K6 (European/Canadian) have 32920-17G20.
The ECU's on these models are interchangable.

K5 (Californian) and K6 (Californian) have 32920-17G40.
This is due to random emissions laws in California.

K7's get 32920-17GD0.

K8 (European/Canadian) has 32920-17GC0, the Californian version has a K7 ECU
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de SV opgehaald en meteen weer weggebracht om het 25kW setje te installeren (en nieuwe bandjes :X). Ervaringen met Angel ST's?
Waarschijnlijk is die dinsdag of woensdag klaar en mag die officieel mee naar huis. :t
e4yN66E.png

Ik ben best wel jaloers nu...
 
Vandaag de SV opgehaald en meteen weer weggebracht om het 25kW setje te installeren (en nieuwe bandjes :X). Ervaringen met Angel ST's?
Waarschijnlijk is die dinsdag of woensdag klaar en mag die officieel mee naar huis. :t
[afbeelding]
Ik ben best wel jaloers nu...


Mooi ding hoor.

Heb echt een super kroonplaat van Tyga besteld past deze niet ;( ;( , blijken ze een Gen1 kroonplaat te maken en ze wisten zelf ook niet dat de Gen2 anders is ze hebben daar dus ook een magazijn vol Gen1 kroonplaten die ze niet kunnen verkopen aan alle SV's eigenaren.

tyly-0069f-aa0915ee.jpg

deze is het maar past dus alleen op een GEn1 SV, ik baal wel weken op moeten wachten invoerrechten en dan dit pfff nu met tyga aan de mail wat te doen, ze erkennen al dat het hun fout is want ze wisten het zelf dus ook niet eens.
 
Mooi ding hoor.

Heb echt een super kroonplaat van Tyga besteld past deze niet ;( ;( , blijken ze een Gen1 kroonplaat te maken en ze wisten zelf ook niet dat de Gen2 anders is ze hebben daar dus ook een magazijn vol Gen1 kroonplaten die ze niet kunnen verkopen aan alle SV's eigenaren.

[afbeelding]
deze is het maar past dus alleen op een GEn1 SV, ik baal wel weken op moeten wachten invoerrechten en dan dit pfff nu met tyga aan de mail wat te doen, ze erkennen al dat het hun fout is want ze wisten het zelf dus ook niet eens.

Wat is er zo anders aan dan? Niets wat bijgewerkt kan worden?
 
Wat is er zo anders aan dan? Niets wat bijgewerkt kan worden?

Gen1 heeft 22mm balhoofd pen Gen2 25mm, Gen 1 plaat heeft meer een bolling bij het balhoofdmoer en kroonplaat is 30mm dik en van de Gen2 23mm dik + dat deze netjes in het schijne gedeelte van de pen loopt dus maar 17mm van de dikte gebruikt.

Dus al maak je het gat 25mm wat nog niet zo'n probleem is, dan past nog je moer er niet op en een stuurdemper past niet.

Hij zal helaas terug moeten en ik denk dat ik opzoek ga naar originele clipons voor de origine kroonplaat.
 
Waar laat Ton (check Z1/900 topic) het altijd doen? of doet ie dat ook allemaal zelf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan