Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een 2004/2005 oer koopt in her rood of zwart en m netjes houdt ben ik over 2 jaar wel weer in de markt voor je motor :+

Gaat wel een 2nd gen worden denk ik, heb daar ook op gereden.
De looks van de oer hebben ook wel zijn charmes, maar dan zou het een factory moeten zijn ivm de velgen.
Weet ook niet hoe de oer rijd vergeleken met de 2nd gen.
 
Gaat wel een 2nd gen worden denk ik, heb daar ook op gereden.
De looks van de oer hebben ook wel zijn charmes, maar dan zou het een factory moeten zijn ivm de velgen.
Weet ook niet hoe de oer rijd vergeleken met de 2nd gen.

2nd gen rijdt strakker en kan je iets langer door treken (Al dan niet gevoelsmatig). De oer is lekker horkerig en heeft naar mijn uiterst nederige mening net wat meer karakter :9
 
2nd gen rijdt strakker en kan je iets langer door treken (Al dan niet gevoelsmatig). De oer is lekker horkerig en heeft naar mijn uiterst nederige mening net wat meer karakter :9

helemaal waar je merk hier ook dat de 2de gen geen RSVR zonder kuip is zoals bij de 1gen. en de 2gen is niet gevoelsmatig sneller hij is dat ook gewoon.
filmpje voor het vergelijk.
vanaf 2;50 kun je het zien, en dan zie je ook dat de oer(van Pimmie) onderin meer punch heeft dan de 2de gen
 
Gave camera hoek! Hoe heb je die gemount?

helemaal waar je merk hier ook dat de 2de gen geen RSVR zonder kuip is zoals bij de 1gen. en de 2gen is niet gevoelsmatig sneller hij is dat ook gewoon.
filmpje voor het vergelijk.
vanaf 2;50 kun je het zien, en dan zie je ook dat de oer(van Pimmie) onderin meer punch heeft dan de 2de gen
 
Mooi filmpje op Spa, aardig stuurkunsten ook. :9~

Duidelijk verschil inderdaad te zien tussen de 2 Tuono's.
 
helemaal waar je merk hier ook dat de 2de gen geen RSVR zonder kuip is zoals bij de 1gen. en de 2gen is niet gevoelsmatig sneller hij is dat ook gewoon.
filmpje voor het vergelijk.
vanaf 2;50 kun je het zien, en dan zie je ook dat de oer(van Pimmie) onderin meer punch heeft dan de 2de gen

Wordt goed gestuurd daar!
 
Gave beelden op een hele gave baan! 😄
Laatst voor 3e keer geweest met de FZR, helaas nagenoeg hele dag vochtig nat asfalt, maar toch leuke dag gehad in alle 5 sessies.
 
Zit nu op Assen te wachten op morgen...ws ook hele dag vochtig asfalt. Gelukkig regenbandjes. Wel met Honda...T blijft voor het normale werk. Alhoewel, hij komt zwaar kilometers te kort.
 
Eindelijk maar toch...Ik heb mijn geliefde Tuono terug! *O*
Er waren een veertje en circlip gebroken op het eind van het asje bij het schakelmechaniek. Vanaf de dynamo kant Koppeling kant kon het opgelost worden. Viel dus alleszins mee. Nu hopen op nog een paar mooie dagen en maar weer genieten van dit fantastische apparaat.
 
Laatst bewerkt:
Wintersale:
Twee mivv carbon uitlaten voor tuono
Tweede generatie

Let op zonder db killers( zijn vijf tientjus per stuk)

Mogen weg voor €350

Fotoos via APP

Gr jorgosssss
 
Gave camera hoek! Hoe heb je die gemount?

volgens mijn had ik deze toen op het frame gemonteerd met zo een plakker.



Eentje uit de oude doos... Leuk om weer terug te zien...

Zeker, was ook een erg leuke dag en het mooiste circuit waar ik ooit heb gereden.


Coureurtje :Y

Leuke beelden om na te kijken :t
valt wel mee moet je me is zien gaan :+ _O-

tuono binnen, nu aanpassen!

wat ben je allemaal van plan?
mooie collectie motoren heb je staan in je onderschrift. dikke beemer als trackbike!

Eindelijk maar toch...Ik heb mijn geliefde Tuono terug! *O*
Er waren een veertje en circlip gebroken op het eind van het asje bij het schakelmechaniek. Vanaf de dynamo kant kon het opgelost worden. Viel dus alleszins mee. Nu hopen op nog een paar mooie dagen en maar weer genieten van dit fantastische apparaat.

dan heb je vandaag nog een mooie dag gehad om te rijden.
 
thanks hornet 46 check facebook op wally borst, zie je de bmw. Een vraag voor parate kennis. is de uitlaat diameter van een rsv4 hetzelfde als van een tuono v4? (2012) Kan aan een uitlaat komen, maar is van een rsv4 geweest. Komt van ebay en staat geen diameter bij. Hopelijk heeft iemand het antwoord.
 
Een vraag voor parate kennis. is de uitlaat diameter van een rsv4 hetzelfde als van een tuono v4? (2012) Kan aan een uitlaat komen, maar is van een rsv4 geweest. Komt van ebay en staat geen diameter bij. Hopelijk heeft iemand het antwoord.

Yes, diameter en ophanging is hetzelfde.
 
Iemand nog een zwarte bagster voor een mille/tuono over? Zwart of zwart met rood zoek ik. Ga maandag kijken bij een zwarte Tuono met rode velgen.
 
thanks hornet 46 check facebook op wally borst, zie je de bmw. Een vraag voor parate kennis. is de uitlaat diameter van een rsv4 hetzelfde als van een tuono v4? (2012) Kan aan een uitlaat komen, maar is van een rsv4 geweest. Komt van ebay en staat geen diameter bij. Hopelijk heeft iemand het antwoord.

jep is het zelfde.
 
Ik zit aan een navigatiesysteem te denken, voor af en toe een tourtocht en 1 a 2 keer per jaar Duitsland Luxemburg E.d. Nu zie ik op marktplaats een tomtom rider v2 van een jaartje of 6 oud. Wel met nieuwe updates, werkt zoiets nog anno 2017? of is het te traag...? Een nieuwe wordt hem niet omdat ik dat veel te duur vindt voor die paar dagen per jaar.
 
Vandaag geen rijden voor mij geweest, iets met vrouw die jarig was enzo :/

Maar wel mijn stickers geplakt :Y

Misschien net ietsjes te groot, of een kwestie van wennen.

Maar vind ze wel geslaagd!

IMG_20171014_WA0003.jpg


Ik zit aan een navigatiesysteem te denken, voor af en toe een tourtocht en 1 a 2 keer per jaar Duitsland Luxemburg E.d. Nu zie ik op marktplaats een tomtom rider v2 van een jaartje of 6 oud. Wel met nieuwe updates, werkt zoiets nog anno 2017? of is het te traag...? Een nieuwe wordt hem niet omdat ik dat veel te duur vindt voor die paar dagen per jaar.

Ikzelf gebruik mijn telefoon en heb een telefoon houder op mijn tuono, juist om dezelfde rede.

Heb hem nu maar 1x nodig gehad :P
 
Ik zit aan een navigatiesysteem te denken, voor af en toe een tourtocht en 1 a 2 keer per jaar Duitsland Luxemburg E.d. Nu zie ik op marktplaats een tomtom rider v2 van een jaartje of 6 oud. Wel met nieuwe updates, werkt zoiets nog anno 2017? of is het te traag...? Een nieuwe wordt hem niet omdat ik dat veel te duur vindt voor die paar dagen per jaar.
Ik gebruik een Android smartphone met de TomTom app. Die ziet er exact hetzelfde uit als de software op een TomTom Rider. Een GPX bestand rijden gaat prima :)

Vind je die nog te duur, dan kun je hem ook nog goedkoper vinden :+

Daarvoor gebruikte ik een TomTom met rider 2 software. Routes rijden vond ik tegenvallen, doordat hij maar 100 routepunten aankon. En de punten moesten echt exact op de weg geplaatst zijn, anders bleef hij je terug sturen.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Gisteren zag ik ineens dat een van mijn voorpoot lekt. Kan iemand mij vertellen waar ik een voorvork keerring en stof keerring kan bestellen? Ik kan nergens een setje vinden inclusief de stofkeerring.

En welke viscositeit voorvork olie kan ik het beste pakken?

Het gaat om een Gen1 uit 2003.
 
Hey,

Gisteren zag ik ineens dat een van mijn voorpoot lekt. Kan iemand mij vertellen waar ik een voorvork keerring en stof keerring kan bestellen? Ik kan nergens een setje vinden inclusief de stofkeerring.

En welke viscositeit voorvork olie kan ik het beste pakken?

Het gaat om een Gen1 uit 2003.

Gelijk een alletwee doen. Spul is niet heel duur, dus bij de dealer? Roosendaal in Tynaarlo heeft het zeker.

En sinds vandaag ben ik toch weer aan de Tuono. Na een paar maanden was ik helemaal klaar met de zithouding van de rsv. Kwam vrijdag in op mp tegen die 25 km verder op stond. 2004, zwart rood. 40k gelopen. Dikke Akrapovic er onder. Helemaal prima. Vanmorgen maar opgehaald.
 
Gelijk maar een vraag: iemand nog een setje gen2 spiegels over? Op deze zitten van die armetierige imitatiecarbon dingen op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan