Aprilia Dorsoduro SMV 750/1200 Deel 5

Wat is iets goedkoper en heb je ook de Carbon/ zwarte eerste?

Alle kleuren zijn leverbaar.. kijk hier even op.. Zoeken heb een aantal kortingcodes.. eerste 2 kunnen 10% korting! krijgen daarna de volgende 5 personen 5% met deze codes..

Eerste 2 PERSONEN 10% korting met code DISCOUNT10 and 10DISCOUNT

Volgende 5 get a 5% Discount with the codes
DISCOUNT%ao7gfqbk!
DISCOUNTuy8agut@0x
DISCOUNT5gh4n93dwt
DISCOUNTqa98kypz42
DISCOUNTzwfcyuhr!b

Neem ff contact met me op wanneer je vragen hebt..
Groeten!
 
Geluid is beter dan de standaard uitlaat 🙈
Maar ben nog niet overtuigd verkoopt u eventueel ook
Nog andere soorten bijvoorbeeld Mivv suono of de akrapovic
 
Donny, Mivv is ook te verkrijgen.. ik ga zorgen dat ze erop komen te staan.. kun je ze bekijken ! Als je echt geinterreseerd bent zal ik wat discount codes geven.. ik kan je er nog een procentje of 10 vanaf halen voor je
 
Laatst bewerkt:
Scott-Dorso als je dat zou kunnen doen zou geweldig zijn ben al lang opzoek naar mooi setje uitlaten en de Mivv suono steel black heeft me altijd getrokken ik hoor graag van je wanneer ze er op staan en wat er met de prijs gedaan kan worden alvast Thanks
 
Scott-Dorso als je dat zou kunnen doen zou geweldig zijn ben al lang opzoek naar mooi setje uitlaten en de Mivv suono steel black heeft me altijd getrokken ik hoor graag van je wanneer ze er op staan en wat er met de prijs gedaan kan worden alvast Thanks

Donny, korting10 kun je vanaf nu gebruiken voor de black steel versie van Mivv. Eenmalige code.. dus als er iemand is die meeleest moet je snel zijn, haha! Succes en bevallen zullen ze :}
 
Ik geloof best dat ze zullen bevallen maar ik weet niet wat voor korting10 voor kortingscode is maar ik ga er even van uit 10% korting op de aanschaf prijs maar
Dan zijn ze als noch een goei 150 euro duurder als op een andere site dan schaf ik ze liever daar aan
 
Heb sinds een paar dagen mijn aprilia rsv1000r factory verkocht en een 2013 dorsoduro 1200 weer gekocht.
Met de volgende opties:
- handkappen
- kleine led knippers voor en achter
- kleine kentekenhouder
- tassenset

Verder natuurlijk voorzien van de abs/atc combinatie.

Enkel een paar sportuitlaten mist nog, heb op mijn rsv altijd met de mivv suono uitlaten gereden.. kan je vertellen dat ingekorte akrapovic uitlaten er niks bij zijn kwa decibels.. wat een aso geluid kwam daar uit zeg, haha, maar wat model betreft schitterende uitlaten
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof best dat ze zullen bevallen maar ik weet niet wat voor korting10 voor kortingscode is maar ik ga er even van uit 10% korting op de aanschaf prijs maar
Dan zijn ze als noch een goei 150 euro duurder als op een andere site dan schaf ik ze liever daar aan

Neem even contact op met Info@race-design.nl zeg dat je voa Scott even contact op moest nemen.. er valt nog wel iets te regelen.. alleen even contact opnemen.. groeten
 
korte update: Kat vervanger gemonteerd van Leovince. Ben benieuwd, was te laat in deze kinderrijke buurt...
Ik zal wel een onrustige nacht hebben GRIJNS
 
icm welke dempers?
Wat is het verschil in geluid en koppel?

In combinatie met Akra's.
Geluid is dieper, gromt iets meer. En schreeuwt iets meer als je de 7000rpm voorbij gaat.

Koppel... het voelt smeuïger, lobbiger. Het hele krachtbereik is wat lekkerder.

Maar, ik kom van een Superduke 990 en heb de Dorso net 6 weken ofzo. Dus echt een lekkere testpiloot ben ik niet.. :+
 
Vandaag motor opgehaald van de 20k beurt. Ziet er allemaal prima uit. Kleppen nog helemaal prima. Dus we kunnen er weer n tijdje tegen. Kettingset komt er nog wel n keertje aan.
 
Beste MF-ers,

Ergens in de afgelopen dagen is mijn motor gestolen uit mijn garage in Amsterdam-Zuidoost. Je kan deze garage alleen in met een pasje en hij stond met een kettingslot vast. Helaas niet genoeg om hem veilig te houden blijkt. Bij deze wil ik jullie vragen uit te kijken naar een Aprilia Dorsoduro 750 uit 2008. Kenteken 29-MH-KB. Mochten jullie deze motor spotten dan graag een belletje naar de politie. Hij heeft wit/zwarte stickers met rode accenten en wheelstriping. Origineel is hij zwart. Alvast bedankt.
full
 
Weet iemand of de akrapovic of Mivv van een aprillia Shiver 750 ook onder een Dorsoduro 750 passen
 
Weet iemand of er al een clear clutch cover beschikbaar is voor de 1200 dorso?
Voor de 750 is die er al wel, maar dat zal waarschijnlijk een Ander formaat deksel zijn?
 
Iemand al een idee of de dempers van akrapovic of Mivv op een Dorsoduro ook op een Shiver kunnen of andersom?
 
Voor zover ik weet zijn de dempers van de shiver korter en is de aansluiting anders. Moet iets over in dit topic staan
 
Thanks ga ik even zoeken. Wel jammer daaf worden nog wel eens 2 de hands uitlaten aangeboden en voor de Dorsoduro niet echt ben namelijk opzoek naar een setje Mivv of akrapovic maar zijn nieuw aardig aan de prijs wie o wie kan mij blij maken 😉
 
full


Ik zal me even voorstellen:

Mijn naam is Niels, 31 jaar en ik ben woonachtig in omgeving Eindhoven.
Sinds 3 weken in het bezit van mij A rijbewijs en sinds 2 weken in het bezit van een prachtige Dorsoduro 750. Deze is voorzien van Akrapovic uitlaten, gelzadel en led koplamp. 22.000km gelopen. De decibelkillers zijn eruit en dat klinkt heerlijk!
Ik gebruik de motor om naar mijn werk te rijden als het droog is en om te touren. Volg dit forum al een gehele tijd en hoop een keer een dorsomeeting mee te maken. In omgeving Eindhoven heb ik er nog geen zien rijden namelijk:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan