Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopelijk staat er eentje eind 2018 hier in de garage M. Je kent mij ik ga stapje voor stapje het komt zoals het komt.Ben oud en wijs :+ en komt tiet komt raad mettertijd.

De GSX1400 verkopen doet wel pijn ;(
 
Laatst bewerkt:
full


Maar even een mooi plaatje , kunnen we vandaag wel gebruiken met die regen.
 
Mooiste GSXR ooit met die dikke heerlijke kont :9

Ook verbazingwekkend meer opbergruimte als menig toermotor in de tijd
M'n kameraad met z'n hornet 900 had al problemen met alleen al z'n schijfremslot onder z'n zadel te krijgen
Wat ik allemaal wel niet in dat ding heb gepropt
reed standaard met gereedschapset, schijfremslot, (grote) bus kettingspray, broodtrommel...
"He, beetje warm om met een trui aan te rijden, waar moet ik hem laten?" *Prop* "daar"
 
Ook verbazingwekkend meer opbergruimte als menig toermotor in de tijd
M'n kameraad met z'n hornet 900 had al problemen met alleen al z'n schijfremslot onder z'n zadel te krijgen
Wat ik allemaal wel niet in dat ding heb gepropt
reed standaard met gereedschapset, schijfremslot, (grote) bus kettingspray, broodtrommel...
"He, beetje warm om met een trui aan te rijden, waar moet ik hem laten?" *Prop* "daar"


Zekers ideaal die kont .
Toen ik een keertje mijn opweg SRAD had meegenomen naar het circuit trok ik er een aantal flessen drinken uit tijdens de briefing .Terwijl de rest stond uit te drogen bij 30 graden. _O-
 
Iemand nog een inbouw koelkast nodig?
Is een ATAG en is 60x60 en ongeveer 150c hoog werkt goed,mijn eten word er in geleverd maar dat gaat veranderen dus is ie gratis af tehalen,de kast met bovenkast is er dan ook bij.
Willem,ik lees 30 graden dus ik denk dat is nu net wat in tijden van hitte en dorst,kan veel bier in...
Vandaag naar Harden berg geweest voor de motormarkt,kocht daar een sleutel om het binnenwerk van de bpf vork los te halen.
Nu moet ik een vinden die de cd werkplaats handboek aan de praat kan krijgen,ben er mee naar de dealer geweest,die hebben zelf ook een maar die lukt het ook niet...
full
 
Leuke foto!

Over foto's gesproken, hier het hok van mijn. :P
WP_20170428_14_35_50_Pro-Medium-e1507479469342-800x450.jpg

En ik had het er laatst nog met iemand over, maar mijn geheugen laat mij in de steek. Hierbij een foto van de aangepaste SW Motech beugel voor de usb lader:
WP_20170428_14_36_06_Pro-Medium-e1507479480879-800x450.jpg
 
Als er mensen zijn die willen gaan circuitrijden op een 100% perfecte SRAD 750 1999 injectie dan kan je de mijne kopen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ga wat andere stappen zetten in merk keuze ,waarbij de K4 750 gedurende het aankomende seizoen 2018 in de verkoop gaat.

En ook de GSX1400 die moet dan al eerder weg zijn. :P *D

De op de weg SRAD die blijft. *O*

Dit gaat mits de bankrekening het t.z.t nog toelaat de opvolger worden.

[afbeelding]

:?

Wat is de reden erachter?
(Buiten dat, mooie fietsen natuurlijk)

Dikke fiets zo'n appie. Heb het blok er onder vandaan gehaald en de kop is er af. Om troep in het blok te voorkomen

Verstandige keuze.

Verreweg de gaafste 1000 zo'n Appie. Vooral het frame :} . Zal begin volgend seizoen eens aan een fotograaf vragen waar je zoal kan lopen op Zanvoort Roy.

Zal idd nog even duren voor we er weer zijn :)

Het is meer een verborgen relatie Harald _O- :P Jazeker verliefd en allang, en ken tegenwoordig ook teveel mensen die op een RSV4 rijden 8-) *O*

Sinds het 2017 model geschikt gemaakt is voor de grote man , deze keuze.Machtig mooie machine is het met ook het blipper systeem erop :9

Het verkopen thanks :t dat moet nu wil geen 5 motoren hebben en zeker niet bij deze aanschafprijs. Twee SRAD's en de K4 dat zou nog kunnen :+ maar liever niet.

Word het dan je weg of juist circuitfiets? Of beide?
Die van Nick van MKS is vast nog wel te koop.

Ook verbazingwekkend meer opbergruimte als menig toermotor in de tijd
M'n kameraad met z'n hornet 900 had al problemen met alleen al z'n schijfremslot onder z'n zadel te krijgen
Wat ik allemaal wel niet in dat ding heb gepropt
reed standaard met gereedschapset, schijfremslot, (grote) bus kettingspray, broodtrommel...
"He, beetje warm om met een trui aan te rijden, waar moet ik hem laten?" *Prop* "daar"

T/m de k3 ging het prima, de k4 was al behelpen zeker toen mijn verzekering er ook nog eens zonodig een alarm op wilde hebben.
 
Wat is de reden erachter?

Een natte droom Roy :+


(Buiten dat, mooie fietsen natuurlijk)

Word het dan je weg of juist circuitfiets? Of beide?
Die van Nick van MKS is vast nog wel te koop.

Ik ga eind 2018 voor een nieuwe RSV4 2017 (liefst een overjarige zoek ik dan ) als deze mij echt goed past.Of eentje met heel heel weinig km denk dan aan max 1000km.Die ga ik enkel en alleen maar voor op het circuit gebruiken.Het 2017 model is namelijk groter als alle voorgaande en zou voor mijn lengte e.v.t ook aangepast kunnen worden zegt men?

De op de weg SRAD die hou ik ,de rest van de Soezen gaan er allemaal een voor een eruit.

Zou een RSV4 mij toch niet zo goed passen ( als wat ik denk ) dan weet ik nog niet wat ik dan zou willen ??
 
Oke dan! Hele omschakeling!

Wel wat anders zo'n dikke 1000 op circuit. Ik heb eens op zo'n RSV4 gezeten toen ze net uitwaren, viel me op hoe makkelijk ik erop zat.

Hopelijk lukt het allemaal!
 
Oke dan! Hele omschakeling!

Wel wat anders zo'n dikke 1000 op circuit. Ik heb eens op zo'n RSV4 gezeten toen ze net uitwaren, viel me op hoe makkelijk ik erop zat.

Hopelijk lukt het allemaal!

Vind ze zelf erg mooi Roy.

Een hele omschakeling dat wel maar ik ben erg flexibel.

Want de GSXR1000 van 2017 of de 1000rr kan ook nog.

Het gaat erom waar pas ik goed op.

Tot die tijd blijf ik heerlijk rijden op de K4 of circuit SRAD als die niet verkocht wordt.

De GSX1400 gaat definitief weg.Rij er te weinig op.
 
Als er mensen zijn die willen gaan circuitrijden op een 100% perfecte SRAD 750 1999 injectie dan kan je de mijne kopen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ga wat andere stappen zetten in merk keuze ,waarbij de K4 750 gedurende het aankomende seizoen 2018 in de verkoop gaat.

En ook de GSX1400 die moet dan al eerder weg zijn. :P *D

De op de weg SRAD die blijft. *O*

Dit gaat mits de bankrekening het t.z.t nog toelaat de opvolger worden.

[afbeelding]
Zat ik er toch niet zo ver naast :)
Kan je niet beter Willems SRAD overnemen? Die gaat er immers komende week achter komen dat ie veeeeel liever op de K4 over het circuit scheurt _O-.
Succes met de ver- en aankoop!
 
Gaaf Willem!
Heb ook met een schuin oog gekeken naar een appie voor volgend jaar in circuittrim en dan de gsxr omruilen voor een naked op straat. Toch besloten om het niet te doen, de gsxr beviel op zolder te goed.

Een s1000rr vanaf 2012 is ook een goede keuze. Mn pa heeft er 1 (ook op circuit) en dat is echt een loeisnelle en fijne stuurmotor.
 
Gaaf Willem!
Heb ook met een schuin oog gekeken naar een appie voor volgend jaar in circuittrim en dan de gsxr omruilen voor een naked op straat. Toch besloten om het niet te doen, de gsxr beviel op zolder te goed.

Een s1000rr vanaf 2012 is ook een goede keuze. Mn pa heeft er 1 (ook op circuit) en dat is echt een loeisnelle en fijne stuurmotor.


Er zijn tegenwoordig geen echte slechte motoren.Wat ik altijd had was dat ik naar een s1000rr keek en bij een RSV4 kwijlde.Ook de motor van btb zijn R1 is een machtig mooie machine en dat geluid :9 Maar die Italiaanse bouwkwaliteit da's wel iets waar ik buikpijn van krijg ;) :+ Motorrijden is voor mij een pure beleving en om te beginnen ga ik eerst genieten van de K4 op het circuit.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn tegenwoordig geen echte slechte motoren.Wat ik altijd had was dat ik naar een s1000rr keek en bij een RSV4 kwijlde.Ook de motor van btb zijn R1 is een machtig mooie machine en dat geluid :9 Maar die Italiaanse bouwkwaliteit da's wel iets waar ik buikpijn van krijg ;) :+ Motorrijden is voor mij een pure beleving en om te beginnen ga ik eerst genieten van de K4 op het circuit.

Die nieuwe gsxr1000rr in zwart blauwe uitvoering is ook niet mis. :9~
Ik heb alleen geen 23 k op de plank liggen :+ .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan