Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey, na een behoorlijk tijdje afwezig geweest, toch nu weer terug op het forum. En nu weer met een speed triple 2008.
(Hiervoor 2005 model gehad, en 955i)

Nou heb ik een project speed triple gekocht gister. De teller mist door schade. En nou start de motor niet.
Maar klopt het nou dat de triple 2008 niet start zonder de teller?

Klopt, die gaat zonder teller niet starten. Staat er volgens mij wel 1 op MP met een kapote afdekplaat, maar die plaat is volgens mij wel los te vervangen (wel eens naar zitten kijken op eBay)
 
Precies, dus er wordt nog gereden. Morgen zelfs omdat ik geen keuze heb. Maar pak wel de cbr dan zit mijn nek tenminste niet onder de drek.
 
Past idd beide hebben 4 gaats bevestiging als ik me niet vergis heeft de speed vanaf 2010 een vijf gaats bevestiging. Dan moet je de spindel vervangen....
Weer terug in koud kikkerland -O- mijn extra velg (2010) heeft idd 5 gaten. Mocht iemand anders geïnteresseerd zijn weten jullie me te vinden :+
 
Weer terug in koud kikkerland -O- mijn extra velg (2010) heeft idd 5 gaten. Mocht iemand anders geïnteresseerd zijn weten jullie me te vinden :+

:N heb al ruim 1,5 jaar een set ducati velgen liggen (4 gaats bevestiging) helaas verkeerde off set (dus moet alleen maar even :P -O- ) een spacer (laten) maken.
Als er nog mensen zijn die ook een spacer willen hebben om ducatie wielen te plaatsen... let me know. Het aanbod in speciale magnesium velgen e.d. van ducati is veel groter en ze zijn vaak goedkoper dan triumph velgen. Maatje van me gaat ze maken (en later ook via zijn webshop verkopen)
oja, in eerste instantie dus spacers voor de 4 gaats bevestiging van triumph. Kosten... geen idee.
interesse? PM me maar.
Als ik een grote bestelling heb kan ik zelf natuurlijk ook niet achter blijven _O- :+ *O* dus help mij ;) 8-)
 
het bleef droog *D maar net als bij de speed... de street biedt ook geen enkele bescherming tegen de opspattende elementen van t achterwiel.

inmiddels al over de 800km dus ben te laat voor t beurtje... binnenkort maar ff regelen.

Ding bevalt wel steeds meer! lekker gooien en smijten met de motor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan