Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

:N :N :N had meer moeten zijn :+ :+ (geintje hoor ;) )

Bedragen zijn absurd :X

Beter door rood dan Te hard straks kun je weer :W :W naar je rijbewijs :+

Haha, ik was eerst blij toen ik het bedrag zag. Dacht dat de hoogte van de boete vastgesteld was, maar nee.. heb daar trouwens nog niks over gehoord.

Vind dit ook wel een hoog bedrag voor het door rood rijden, dacht dat dat rond de € 90 was. Kennelijk niet :/
 
Haha, ik was eerst blij toen ik het bedrag zag. Dacht dat de hoogte van de boete vastgesteld was, maar nee.. heb daar trouwens nog niks over gehoord.

Vind dit ook wel een hoog bedrag voor het door rood rijden, dacht dat dat rond de € 90 was. Kennelijk niet :/
6 jaar geleden misschien O-)

Die andere zal nog wel even duren dan. Geen ervaring mee in dit geval.
 
Zondagje sturen naar den Helder en weer terug is een dure geworden. € 269,-. Geflitst op de Gooweg bij Noordwijk. -O-
 
Deze dus gemist. :/


full
 
Die in Noordwijk zijn bij de lokalen goed bekend, maar touristen worden daar vaak gepakt jah. Wel 26 te hard gereden dan daar vermoed ik?
 
Gisteravond pakjesavond gevierd.. ik kom thuis én CJIB is mij ook niet vergeten. Dacht dat alleen de aanschaf van alle pakjes duur waren, maar nee.. wederom een boete voor door rood rijden; € 239,=.

Ik durf dus niet meer vooraan bij het verkeerslicht te gaan staan, ik sluit in vervolg wel aan de rij :S
 
Gisteravond pakjesavond gevierd.. ik kom thuis én CJIB is mij ook niet vergeten. Dacht dat alleen de aanschaf van alle pakjes duur waren, maar nee.. wederom een boete voor door rood rijden; € 239,=.

Ik durf dus niet meer vooraan bij het verkeerslicht te gaan staan, ik sluit in vervolg wel aan de rij :S

Kan nooit zo zijn...rood licht maakt altijd 2x een foto om te kijken of je niet alsnog gestopt bent
 
40 Pleuro voor 8 km/h na correctie 5 km/h te hard. :(

De bedelbrieven zijn trouwens vernieuwd, stukken duidelijker nu. Maar wat koop je daarvoor? B|
 
Dan moet de tweede foto met groen licht zijn...

Klopt, maar ik ben nèt over de streep van de linkerbaan (die gaat linksaf). Dus óf ik rij door rood óf ik maak gebruik van de verkeerde rijstrook. (hetzelfde als de boete van de post van 9 oktober)
 
Klopt, maar ik ben nèt over de streep van de linkerbaan (die gaat linksaf). Dus óf ik rij door rood óf ik maak gebruik van de verkeerde rijstrook. (hetzelfde als de boete van de post van 9 oktober)
Als je het ze lastig wilt maken: beroep aantekenen. Als je alsnog stopt (wat aan te tonen is op de foto) heb je dus een onjuiste boete gekregen. Mogelijk dat ze een nieuwe uitschrijven voor het verkeerd voorsorteren, maar misschien ook niet. :)

Overigens ben ik al geruime tijd boete vrij. Wat een verademing. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan