Gezocht voor fotoshoot: blauwe oltimer motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Energizing

Rookie
25 sep 2017
8
0
Voor een fotoshoot ben ik op korte termijn op zoek naar een blauwe oldtimer motor, het liefst een Triumph Thunderbird uit de film The Wild One look-a-like, of bijvoorbeeld een klassieke cafe racer. (Honda CB 350 cafe racer)
We bieden een kleine vergoeding wanneer we gebruik mogen maken van de motor tijdens de fotoshoot (alleen voor een foto, niet op rijden oid.)
Er zal een mannelijk model op de motor komen te zitten, foto wordt van de voorkant gemaakt.

Wanneer je een mooi blauw exemplaar beschikbaar hebt hoor ik het graag!
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een van de mooiste klassiekers ooit, maar geeft die voor geen prijs uit handen.

Succes en ik hoop dat je slaagt.
 
Met elk bericht komt dit topic weer boven aan de lijst met actieve onderwerpen te staan Energizing. Dus bij deze nogmaals. Ik heb een prachtige klassieker, maar niet geschikt voor jouw fotoshoot helaas. Folks, wie heeft er iets dergelijks?
 
Laatst bewerkt:
Ok bedankt Hellracer, ik weet niet wie MIOB is, maar wellicht zou hij een voorbeeldfoto willen plaatsen als hij bereid is mee te werken met zijn motor?
De foto wordt door onze huisfotograaf gemaakt.
 
Dat was inderdaad een mooie geweest Tonturbo!
Ik heb gisteren net een andere motorfiets gevonden die geschikt is en die wil meewerken.

Bedankt allemaal!
 
Nee, zo werkt dat niet. Je komt hier een motor vragen, je vindt er een, en dus willen we ook zien hoe het verder gaat. We zijn namelijk een stelletje oude wijven hier.
 
Nou dames hier is-tie-dan, de foto met een prachtige BMW R60/6 uit 1974
Motor_web.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan