Jack Miller

Jij hebt volgen mij echt een bord voor je hoofd :X

Overigens kan je zelf ook topics aanmaken hoor, dan hoef je niet te wachten tot iemand anders dat voor je doet :t


omdat niemand het schijnbaar nodig vind. dan maar hier. iemand al nieuws? raar dat er niks over geschreven word?
 
Met een goeie motor?

Heb ik iets gemist?
Of bedoel je dat hok van Marc VDS?

Volgens mij eindigt hij elke wedstrijd (ruim) voor zijn teammaat...
 
Hoezo hok? fabrieks RC213V

In theorie fabrieks-, maar in praktijk gewoon een satelliet RC213V. Gedurende het seizoen is er niet heel veel meer mee gebeurd vergeleken met die van de factory coureurs. Zeker niet nu Miller bij Honda zal vertrekken richting Pramac Ducati. MarcVDS is ook niet het meest ervaren team op de grid, niet onbelangrijk met de hoeveelheid fabrieksteams op moment!
 
waarom niks? een topsporter uit de motogp heeft een zware blessure daar moet je toch wel aandacht aan besteden?

Op de dág van z'n beenbreuk werd er hier over gepost. Iedereen heeft er kennis van genomen, tot dusver de aandacht die een backmarker in de MotoGP krijgt. Jack is geen kampioenskandidaat en niet bijzonder populair.

Is je Netflixabonnement misschien verlopen?
 
Vol;gend jaar moet het Jack zn jaar maar gaan worden, had het hem dit jaar gegunt maar de pechduivels nog niet.
 
Vandaag niet.
JM in topvorm ,hopelijk komen er meer.
Had hem dit jaar boven aan het lijstje staan voor het kampioenschap, had hem al bijna een paar plekken laten zakken maar voorlopig blijft ie toch boven aan staan.

Nu maar hopen dat ie niet overmoedig word en er de volgende race weer naast ligt
 
Terug
Bovenaan Onderaan