~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Met dochter:
[afbeelding]

Dochter en schoonzoon:
[afbeelding]
[afbeelding]

Filmpje volgt.

Nou dat is weer super geweest :P

full


dit deed wel even zeer... :

full
 
hoi ik ben Jan , ik heb vandaag een XT 350 opgehaald,kan en mag hier?
nu staat hij op volle cross banden ,ik wil eigenlijk iets ertussen in ,dus goed door de bos kunnen en redelijk op de weg,wat raden jullie aan? alvast mijn dank!grt Jan

Plaatje
[afbeelding]
Welkom hier jan.

Een goede compromie band is bv de heidenau K60 scout.
 
hoi ik ben Jan , ik heb vandaag een XT 350 opgehaald,kan en mag hier?
nu staat hij op volle cross banden ,ik wil eigenlijk iets ertussen in ,dus goed door de bos kunnen en redelijk op de weg,wat raden jullie aan? alvast mijn dank!grt Jan

Plaatje
[afbeelding]

Volgens mij zijn dat geen Full Cross banden. Lijkt op een Ofroad type. Staat er ergens NHS op?

En in welk bos wil jij? Het natte blubberbos of het kurkdroge bos.

Banden: Offroad+Allroad - Wat is jouw ervaring?
 
Hoi mijn oog is gevallen op een mooie xt600 (frame is xt op kenteken), echter heeft deze een tt600 blok.
Nou ben ik benieuwd of er mensen zijn die eenzelfde soort opstelling hebben en hoe dit geregeld is met de verzekering.
Graag ook even de verzekeringmaatschappij erbij vermelden die dit verzekeren aub.

Alvast dank voor het antwoord!
 
Dat is geen enkel probleem. Hoef je niets voor op te geven of te regelen. Blokken zijn 95% gelijk.
 
Ah dat is helemaal makkelijk! ik ga er morgen kijken hopelijk kan ik dan ook zeggen een xt/tt bezitter te wezen.
Verder nog punten waar je van zegt let hier extra op bij dit type motor? (ik weet van de pitting van de 4e en 5e versnelling, cdi unit?)
het is er trouwens eentje uit 87.
 
Volgens mij zijn dat geen Full Cross banden. Lijkt op een Ofroad type. Staat er ergens NHS op?

En in welk bos wil jij? Het natte blubberbos of het kurkdroge bos.

Banden: Offroad+Allroad - Wat is jouw ervaring?


Je hebt gelijk ,t zijn ofroad banden,ik heb er van t weekend is m n eerste rondje mee gereden,en t is gewoon een kwestie van wennen, t is 20 j geleden dat ik een ofroad heb gereden(ik kom nu van een zrx), hij valt me voor een 350 nog best mee eigenlijk,leuk genoeg om de winter mee door te :] na de winter t ding is uit elkaar halen en opknappen :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HTML:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/pI4KV6ViDWg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
#spammodus

Heb hier nog tweemaal een BMC filter FM270/04 voor xt600 danwel xtz 660 liggen. Overblijfsel van mijn oude bedrijfje. Kan ik hier iemand blij mee maken, nieuwprijs 55 euro. 25 euro inc. verzenden (ff pm bij interesse).
 
Daar in het zuiden is het nog mooi weer gvd. In het noorden is het al fris als het bewolkt is. Ik moest van ellende tegen een Spaanse mevrouw aan kruipen. Ja, en dan is die taalbarriere niet handig hoor. Hoe maak je nou duidelijk dat je slapen wilt?
 
Kan iemand mij helpen aan een carburateur voor een 85er XT600 .
YDLS/YDIS(wat is het nou?) ,in ieder geval de 2 traps carburateur .

Bedankt mielko
 
Zal ik maar beginnen met je onderschrift aan te passen, iets met H*nda.

Wat is je probleem, de tweede trap van een 85 geen eigenlijk nooit problemen. Heeft een zuiger in plaats van rubber membraam. Als de sproeier open is, en de gas klep op het juiste moment open gaat moet werken.
Om te testen of de tweede trap goed reageert op de onderdruk van de cilinder, kan je stiekem ff kort de verbinding slang tussen luchtfilter en carb los halen. Kijken of die netjes omhoog en naar beneden gaat op het gas.
 
ik ben yamaha aan het repareren,voor een kennis,ben zelf meer van de honda sorry.

De carb die ik nu in handen heb is door vorige eigenaar stuk gemaakt,meng stel schroef kapot gedraaid ,gasschuifhevel stuk,en andere naalden er in gezet.En de hele fiets loopt voor geen meter nu.

Vandaar zoektocht naar een andere,

Groet mielko
 
Ik hoorde het van hem inderdaad! Veel plezier met je aankoop, als er wat toffe foto's ooit van deze hier voorbij komen zal ik die doorspelen naar hem.
De 1VJ is hoofdpersoon in ons filmpje. De meeste beelden zijn vanaf deze 1VJ gemaakt, hij reed uitstekend, geen klappie verkeerd gegeven, fijne motor, goede aankoop. Nog bedankt voor de tip.
full


HTML:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/pI4KV6ViDWg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
Laatst bewerkt:
Jammer van die natuur. Zonder natuur komt zo'n motor veel beterder op de foto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan