Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je zoals Rea in race 2?
Dan moet hij meestal vanaf ongeveer plek 9 starten en ligt hij binnen 1 ronde op kop. Dat bedoel je met het belang van vooraan starten? :+


Rea heeft daar gewoon iets geweldigs op gevonden, wat dat is weet ik ook niet exact !
Davioes en sykes ( die race 2 ook vaak naast hem startten ) kunnen dat op de een of andere manier toch niet bij benen.

In de jaren dat Sykes nog mee deed om het kampioenschap was er natuurlijk nog geen sprake van die rare opstelling in de 2de race, dat was dus ookw aar ik op doelde ;)
 
22366429_1669521773100407_2184353093086220254_n.jpg
 
Dat behoort zeker tot de mogelijkheid, echter dan pas in Sepang! de Jerez wedstrijd van de WSBK is overlappend met Philip Island MotoGP weekend
 
Fantastich filmpje ! Wat een verschil in rijstijl / lijnen keuze.. Vd Mark lijkt hier toch wel een behoorlijk stuk sterker/sneller
Dat laatste zien we graag natuurlijk. :+

Volgens mij kan Canepa over een enkel of een paar rondjes best bijblijven, alleen de laatste bocht maakt hij een foutje en verliest even contact door een lagere snelheid op het rechte stuk. De ronde daarna zien we niet, volgens mij komt hij aardig bij met remmen.
Ik heb het filmpje maar ene keer gezien, ben aan het werk. :+
 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo zie houdt Canepa het nog netjes bij hoor, hij remt iig een stuk dieper/later. Voor iemand met een ander/geen wedstrijdritme, kan het slechter lijkt me ;)
Maaarrr misss remt Michael wel ietsje vroeger om mooi in het shot te blijven.
 
Als ik het zo zie houdt Canepa het nog netjes bij hoor, hij remt iig een stuk dieper/later. Voor iemand met een ander/geen wedstrijdritme, kan het slechter lijkt me ;)
Maaarrr misss remt Michael wel ietsje vroeger om mooi in het shot te blijven.
Canepa doet toch met GMT94 mee
 
Als ik het zo zie houdt Canepa het nog netjes bij hoor, hij remt iig een stuk dieper/later. Voor iemand met een ander/geen wedstrijdritme, kan het slechter lijkt me ;)
Maaarrr misss remt Michael wel ietsje vroeger om mooi in het shot te blijven.


Denk niet dat VDM hier volop aan het pushen is, dat idee heb ik wel bij Canepa ;)
Vooral omdat ik zie dat Michael elke apex haalt en vroeg lijkt te remmen, terwijl canepa zo laat remt dat hij regelmatig de apex mist, wel een supergave baan trouwens *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan