Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motogp.com:

Voorafgaand aan de pressconference werd MvdM genoemd als vervanger van Jonas Folger voor Malaysia en Valencia.

Aankomend weekend vervangt Broc Parkes de aan een virus lijdende Folger.
 
Gaat lekker met de Yamaha mannen!

Goed om te zien dat alle coureurs het moeilijk hebben in de laatste sector, maar dat VDM zich daar wel lekker voelt en sneller is dan de rest!
 
Gaat lekker met de Yamaha mannen!

Goed om te zien dat alle coureurs het moeilijk hebben in de laatste sector, maar dat VDM zich daar wel lekker voelt en sneller is dan de rest!

Grappig dat dit verhaal in de MotoGP precies andersom geldt: de Yamahas gaan niet, en het probleem ligt voor een groot deel in de laatste sector. :+
 
E tickets eindelijk binnengekregen, de 29e richting naar Qatar :}

full
 
Laatst bewerkt:
Leuk geen bier en alle vrouwen daar lopen in een bungalow tent :+


Maar Ruud, veel plezier gewenst ,ik ben een beetje jaloers ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuk geen bier en alle vrouwen daar lopen in een bungalow tent :+


Maar Ruud, veel plezier gewenst ,ik ben een beetje jaloers ;)

Komt goed Willem, wilde graag eens zo'n avondrace zien en dat in combinatie met een week mooi weer is zo slecht nog niet
, zijn idd wat rare regels daar maar bij zwembaden, prive stranden bij hotels gaat het er wat meer westers aan toe :t
 
Laatst bewerkt:
Vijfde in SP2, met Lowes op p3. Een redelijk resultaat, maar volgens mij is het spannendste wat er deze dagen te gebeuren staat de aankondiging van Tech3 Yamaha op maandag. Dan gaan ze bekendmaken wie Folger vervangt op Sepang en dat zou best wel eens Mickey kunnen worden... :X
 
Vijfde in SP2, met Lowes op p3. Een redelijk resultaat, maar volgens mij is het spannendste wat er deze dagen te gebeuren staat de aankondiging van Tech3 Yamaha op maandag. Dan gaan ze bekendmaken wie Folger vervangt op Sepang en dat zou best wel eens Mickey kunnen worden... :X


volgens mij is dat achter de schermen al rond. vandaar dat Mickey het zo goed doet die zit vol met adrenaline dat hij een invalbeurt heeft!
 
https://www.racesport.nl/motogp/motogp-debuut-voor-van-der-mark-in-sepang-officieel/

:} :} :}

Prachtig nieuws! Voor Michael: Zijn droom komt eindelijk uit. Maar ook voor alle Nederlandse motorsportfans :Y *O*
 
Het volgende is geen speculatie. Wel een droom van NR34:
Michael rijdt op de klanten Yamaha dat hok van Rossi voorbij, waar hij op het laatste moment niet op rijden mocht :) :P :z
 
Het volgende is geen speculatie. Wel een droom van NR34:
Michael rijdt op de klanten Yamaha dat hok van Rossi voorbij, waar hij op het laatste moment niet op rijden mocht :) :P :z

Lekker bij Zarco aanpikken 😁

Brookes eindigde vandaag als laatst of....? Zag hem niet op de lijst staan tijdens de race. Weinig druk dus voor ons Mickey.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan