Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
AANSLUITEN IS ECHT GEEN PROBLEEM MAAR WEL HELE VOORKANT ER AF

Ik ben met bedrading en dat soort dingen niet goed weggelegd, is niet mijn ding zeg maar.
Ik heb er een doubletronics module op geplaatst en dat ging ook al niet helemaal lekker.

Ik zou zo een koplamp bestellen op ebay bijvoorbeeld, alleen het aansluiten weerhoud mij er echt van om het aan te schaffen.
 
Ik ben met bedrading en dat soort dingen niet goed weggelegd, is niet mijn ding zeg maar.
Ik heb er een doubletronics module op geplaatst en dat ging ook al niet helemaal lekker.

Ik zou zo een koplamp bestellen op ebay bijvoorbeeld, alleen het aansluiten weerhoud mij er echt van om het aan te schaffen.


Rich@rd heeft er ook een besteld via de bekende website kan je vragen aan hem of het moeilijk was om aan te sluiten
hij zit hier ook ergens
 
Rich@rd heeft er ook een besteld via de bekende website kan je vragen aan hem of het moeilijk was om aan te sluiten
hij zit hier ook ergens
Ik heb nog niks ontvangen dus kan er nog weinig over vertellen.
Maar de aansluitingen zullen hetzelfde zijn als jouw koplamp.
Ik denk dat jij de koplamp eerder binnen hebt dan ik.
 
Frans,
Nu moet je me toch eens vertellen waar je dit gekocht/vandaan hebt ? is toch geen geheim ?


is geen geheim maar ik mag geen reclame maken er is een bedrijf Ermelo die bouwt projectoren in een bestaande koplamp, maar omdat er nog geen bevestiging materialen waren heb ik mijn lamp aangeboden om brackets op maat te maken zodat straks iedereen voor deze type motor het daar kan bestellen en eventueel zelf in te bouwen

als je email adres ff geeft kan ik je het ff mailen
 
Laatst bewerkt:
Rik60 zo moet dat ongeveer er uit zien
full
 
Laatst bewerkt:
is geen geheim maar ik mag geen reclame maken er is een bedrijf Ermelo die bouwt projectoren in een bestaande koplamp, maar omdat er nog geen bevestiging materialen waren heb ik mijn lamp aangeboden om brackets op maat te maken zodat straks iedereen voor deze type motor het daar kan bestellen en eventueel zelf in te bouwen

als je email adres ff geeft kan ik je het ff mailen

Je hebt mijn email adres toch sinds het ruitje ? Maar ik bedoelde niet voor mijzelf, ik ga dat niet kopen voor mijn Versys. Ik ben alleen nieuwsgierig waar je dit gevonden en besteld had, er is namelijk helemaal niets over te vinden. Ik wacht het wel gewoon af want het is wel erg apart, je bent waarschijnlijk dan de eerste. :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt mijn email adres toch sinds het ruitje ? Maar ik bedoelde niet voor mijzelf, ik ga dat niet kopen voor mijn Versys. Ik ben alleen nieuwsgierig waar je dit gevonden en besteld had, er is namelijk helemaal niets over te vinden. Ik wacht het wel gewoon af want het is wel erg apart, je bent waarschijnlijk dan de eerste. :t


updatje

full
 
Wow die koplampen zijn wel erg mooi :9

Ik zelf heb het ruitje van mijn versys vervangen voor die van Puig licht getint

Paar dagen mee gereden en misschien ligt het aan mijn lengte (1.92) want het bevalt me totaal niet.
Vandaag weer het standaard ruitje erop gezet.

Ik heb met die Puig last van turbulentie rond mijn helm en is irritant.

Mocht iemand hier interesse hebben in een nieuw Puig ruitje stuur me dan maar een pb.

Gr Ron
 
Laatst bewerkt:
Na iets meer dan een jaar 12.000 km bereikt. Iets minder dan gebruikelijk maar dat komt onder meer door dat de Versys op de trailer naar Corsica heeft gestaan, en de tijd de rest van het jaar mij een beetje in de weg zat.
In elk geval afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt, benieuwd wat me dat gaat kosten.
 
Wow die koplampen zijn wel erg mooi :9

Ik zelf heb het ruitje van mijn versys vervangen voor die van Puig licht getint

Paar dagen mee gereden en misschien ligt het aan mijn lengte (1.92) want het bevalt me totaal niet.
Vandaag weer het standaard ruitje erop gezet.

Ik heb met die Puig last van turbulentie rond mijn helm en is irritant.

Mocht iemand hier interesse hebben in een nieuw Puig ruitje
stuur me dan maar een pb.

Gr Ron


is de mra met vario niks voor je ?
full
 
Na iets meer dan een jaar 12.000 km bereikt. Iets minder dan gebruikelijk maar dat komt onder meer door dat de Versys op de trailer naar Corsica heeft gestaan, en de tijd de rest van het jaar mij een beetje in de weg zat.
In elk geval afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt, benieuwd wat me dat gaat kosten.


Ik heb vorige maand de 12000 beurt laten doen en volgens voorschrift moeten de bougies ook vervangen worden, dat betekent tank eraf en alles bij mekaar is het wel wat werk.

Er zitten iridium bougies in en die waren nog lang niet op dus naar mijn inzien onzin maar goed tank lag er toch al af dus er zitten nieuwe in.

Verders olie verversen en oliefilter en ik laat er full synthetisch in gooien dus is wel wat duurder als half synthetische wat de meeste dealers gebruiken.

Ik was zo een 350 euro kwijt voor de 12000 beurt.

Vind de versys wel duur in onderhoudt omdat die om de 6000 een beurtje moet hebben, maar verders ben ik wel erg tevreden over de motor en laat ik het gewoon doen.

Gr Ron
 
is de mra met vario niks voor je ?
[afbeelding]


Vind dit scherm ook wel mooi om te zien maar om nou weer een nieuwe te kopen zie ik niet zo zitten.

Met die Puig zit me lichaam wel uit de wind en ik kwam erachter dat ik dat eigenlijk niet zo fijn vond.
Het vrijheid gevoel was minder erdoor (mijn gevoel) wind hoort gewoon bij motor rijden, maar dat ik dat zo zou ervaren wist ik ook niet van te voren.

Ik ben 1.92 en me hoofd zit ook met een groot scherm in de wind, met die Puig had ik turbulentie en dat is echt irritant, daarom ook hier neer gezet in de hoop dat ik iemand anders er een plezier mee kan doen, ik hoef er niet de nieuwprijs voor te hebben maar het eet ook geen brood.

Voor mezelf hou ik het bij het standaard ruitje is eigenlijk goed zat voor mij ben ik nu achter.

Die koplampen zo als jij dat hebt vind ik echt gaaf dus misschien in de toekomst dat ik dat wel doe.

Heb al zitten informeren naar die doubletronics maar het nadeel daarvan is dat het grootlicht lampje op het dash ook zwak mee brandt en dat vind ik weer niet fijn. ik ben erg precies en kan daar niet tegen.

Hoe zit het bij jou? branden altijd beide koplampen en feller met groot licht?

Gr
Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan