Ronde 15 - Motul Gran Prix of Japan (Twin Ring Motegi)

Wie gaat hem winnen?

  • Toch weer Marc Marquez

    Stemmen: 7 22,6%
  • Stiekem Andrea Dovizioso

    Stemmen: 13 41,9%
  • Wonderlijk Valentino Rossi

    Stemmen: 6 19,4%
  • Of toch Maverick Viñales

    Stemmen: 1 3,2%
  • Kamakazi Wilcard/invaller

    Stemmen: 2 6,5%
  • Iemand anders

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
11.960
10.982
Tavullia
Zaterdag
02:00 - 02:40 Moto3 Free Practice Nr. 3
02:55 - 03:40 MotoGP Free Practice Nr. 3
03:55 - 04:40 Moto2 Free Practice Nr. 3
05:35 - 06:15 Moto3 Qualifying
06:30 - 07:00 MotoGP Free Practice Nr. 4
07:10 - 07:25 MotoGP Qualifying Nr. 1
07:35 - 07:50 MotoGP Qualifying Nr. 2
08:05 - 08:50 Moto2 Qualifying

Zondag
01:40 - 02:00 Moto3 Warm Up
02:10 - 02:30 Moto2 Warm Up
02:40 - 03:00 MotoGP Warm Up
04:00 Moto3 Race
05:20 Moto2 Race
07:00 MotoGP Race

Weersverwachting Weeronline | Cookies
 
Mijn voorspelling : Flag to flag race, crash voor MM en DOvi en winst voor Rossi.

Bendsneyder moet maar is ff dat podium op in Japan
 
Ik weet niet wat Crutchlow boos zat te doen, maar daar had hij geen enkel recht toe. Bied effe je verontschuldiging aan ofzo, manman, lomphorst.
 
Ik weet niet wat Crutchlow boos zat te doen, maar daar had hij geen enkel recht toe. Bied effe je verontschuldiging aan ofzo, manman, lomphorst.
Precies, enige wat ik me kan bedenken is dat hij boos werd vanwege een tirade van JL terwijl hij 'm ook niet bewust onderuit kegelde, maar dan nog hij was degene die voor de clash zorgde, dus bied idd ff lekker je excuses aan en houd verder lekker je bek denk ik dan :]
 
Precies, enige wat ik me kan bedenken is dat hij boos werd vanwege een tirade van JL terwijl hij 'm ook niet bewust onderuit kegelde, maar dan nog hij was degene die voor de clash zorgde, dus bied idd ff lekker je excuses aan en houd verder lekker je bek denk ik dan :]

Ja dat is Crutch manco...huilen voor dat je geslagen wordt en te snel de giflikker uithangen .
 
De "discussie" Crutchlow/Lorenzo doet mij gelijk denken aan het verhaal van Mike Webb tijdens de Moto3 briefing voorafgaand van dit weekend.
Ik dacht Cruthlow zei iets van dat Lorenzo te langzaam reed. (Crutchlow te hard).
Om de moto3 rijder bewuster te maken van de gevaren lieten ze het filmpje zien van de crash van Reinhold Roth tijdens Yugoslavian 250cc GP,Rijeka.
 
Laatst bewerkt:
De "discussie" Crutchlow/Lorenzo doet mij gelijk denken aan het verhaal van Mike Webb tijdens de Moto3 briefing voorafgaand van dit weekend.
Ik dacht Cruthlow zei iets van dat Lorenzo te langzaam reed. (Crutchlow te hard).
Om de moto3 rijder bewuster te maken van de gevaren lieten ze het filmpje zien van de crash van Reinhold Roth tijdens Yugoslavian 125cc GP,Rijeka.

250cc
 
De "discussie" Crutchlow/Lorenzo doet mij gelijk denken aan het verhaal van Mike Webb tijdens de Moto3 briefing voorafgaand van dit weekend.
Ik dacht Cruthlow zei iets van dat Lorenzo te langzaam reed. (Crutchlow te hard).
Om de moto3 rijder bewuster te maken van de gevaren lieten ze het filmpje zien van de crash van Reinhold Roth tijdens Yugoslavian 125cc GP,Rijeka.
GVD wat een lelijke. Die had ik nog nooit gezien :$ -O- Nasty hoor. Wel een goed voorbeeld idd om die jochies even wat inzicht te bieden...
 
Wat een lul die Crutchlow,hoort niet thuis in de GP's
Lekker BSB gaan rijden.
Lorenzo goed bezig weer(voorlopig althans) 8-)
 
Zo, Zarco zet de 2017 M1 weer eens flink te kakken.

VDM kan beter een invalbeurt doen op de Tech 3 :)
 
toch merkwaardig wat Rossi gedaan heeft tijdens q1.je komt buiten op slicks merk dat het niet gaat lukken en blijven doorrijden tot je echt beseft van ik moet terug binnen komen.
en wat gebeurd er dan,voorband op slick en achter regen....
ja hallo..niet echt professioneel toch van zowel Rossi als yamaha. :( :(
 
toch merkwaardig wat Rossi gedaan heeft tijdens q1.je komt buiten op slicks merk dat het niet gaat lukken en blijven doorrijden tot je echt beseft van ik moet terug binnen komen.
en wat gebeurd er dan,voorband op slick en achter regen....
ja hallo..niet echt professioneel toch van zowel Rossi als yamaha. :( :(

Denk dat ze wel moesten gokken aangezien er op regenbanden ook geen lekkere pace in zat
 
Das mss wel waar,maar zou je niet een iets betere tijd gehad hebben op regenbanden met een droogweer afstelling als het niet anders kan dan.
 
Rossi dacht laat ik eens een Marquez(je) doen als eerste op de slick's overstappen.(nu in de wedstrijd nog)
 
Terug
Bovenaan Onderaan