VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn werk kan ik hardsolderen, maar dan moet ik de hele radiator er onderuit halen. Ik probeer eerst met zachtsoldeer.
Tanx voor de info.
En het is gebeurd. Met zachte vlam en soldeertin lekker dichtgesmoord. Radiator is vloeistof dicht. *O*
 
Hallo, ben nieuw op dit forum. Ben sinds kort in bezit van een VF1000Rf. Uitlaten hiervan zijn slecht. Nu vraag ik mij af of bv uitlaten en collector van een vf1000f interceptor passen onder de vf1000r.
Weet iemand of dit uitwisselbaar is?
 
De collector past er in principe onder, maar de hoek van de uitgaande pijpjes verschillen behoorlijk waardoor je in de problemen komt met de dempers..
R%20a%20gauche%20F%20a%20droite%2001.jpg


Links 1000R Rechts 1000F
 
"I see a red tank and want it painted blue"
-Rolling Stones




Had nog wat blauw en het zit toch uit zicht..

full
 
Je interesse heel simpel stellen dat ze tussen de verschillende modellen niet(1 op 1) uitwisselbaar zijn. Zelfs binnen 1 modellijn kunnen ze tussen diverse bouwjaren niet uitwisselbaar zijn, bij de Magna-serie zitten daar verschillen tussen 82-83 en 84-86.
 
Hmm jammer, op dit moment zit er een soort vierkante collector op mn vf750f. Origineel is natuurlijk mooier, maar bijna niet meer te vinden.
 
RVS? Een paar jaar geleden een keer een link tegen gekomen van een verkoper op eBay die voor alle vrijwilligers modellen RVS 'doosmodellen' maakte/verkocht.

Hij heeft een flinke laag roest, dus geen rvs.

Mooi filmpje van de vf750f trouwens! Staan nog heel veel filmpjes over de speciale honda modellen.

 
Voor de tank van mijn VF500 zoek ik deze sticker/het partnummer

full


Maar dan met de achtergrond wit vinyl en NIET doorzichtig..
Onder deze sticker op mijn tank zat ook roest -die ik behandeld- heb maar je ziet uiteraard kleurverschil...

Actuele tekst op de sticker boeit niet (als het maar nier over fuel injection gaat..) Afmetting 8x4cm


Was gisteren bij Molenaar; alle motorfietsen bekeken om te zien of er een andere fiets met een 8x4 sticker was. Maar helaas....
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek voor de vf750f het linker kapje naast de radiateur(bij de vuldop). Iemand nog wat liggen?
 
Ik heb nog wat "replica" decals.. Gemaakt door CB decals..

Decals%20Warning_zps3pw6zbcu.jpg~original


De decal die jij bedoeld Dutchy is dan alleen witte tekst op een doorzichtige achtergrond..

Wie wat bewaard....
 
Leuk om te lezen hoe fanatiek mensen nog met hun VF zijn!! Lang geleden dat ik in dit topic ben geweest (na m'n rijontzegging en het kopen van een huis is er jaren geen motor geweest) maar ben stiekem aan het kijken naar een andere onverwoestbare CBF 600 :)

Mis die lompe VF1000F nog wel 'n beetje hoor :+
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te lezen hoe fanatiek mensen nog met hun VF zijn!! Lang geleden dat ik in dit topic ben geweest (na m'n rijontzegging en het kopen van een huis is er jaren geen motor geweest) maar ben stiekem aan het kijken naar een andere onverwoestbare CBF 600 :)

Mis die lompe VF100F nog wel 'n beetje hoor :+

:W
Iets onverwoestbaars heb je ook wel nodig ja ;)

Ik lees ook nog steeds mee, ook al heb ik al tijden geen VF meer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan