Ronde 15 - Motul Gran Prix of Japan (Twin Ring Motegi)

Wie gaat hem winnen?

  • Toch weer Marc Marquez

    Stemmen: 7 22,6%
  • Stiekem Andrea Dovizioso

    Stemmen: 13 41,9%
  • Wonderlijk Valentino Rossi

    Stemmen: 6 19,4%
  • Of toch Maverick Viñales

    Stemmen: 1 3,2%
  • Kamakazi Wilcard/invaller

    Stemmen: 2 6,5%
  • Iemand anders

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Mooi!

Bizarre actie van marquez op het laatst....
Was wel redelijk kamikaze.

Van marquez weet je dat hij een echte strijder is, dovi laat dat echter ook steeds meer zien.

Waardige titelkandidaten allebei
 
Duidelijk te zien dat Dovi een deja-vu had!

Hij wachtte nog ff voordat hij de laatste bocht in dook. Hij wist dat Marquez nog een poging ging doen. Toen Marquez er langs was, dook Dovi pas de bocht in om volgas naar de streep te racen!

Prachtige laatste ronde en final sectors!
 
Dovi houdt het kampioenschap in leven *O*

Het is wachten tot zo’n wannabe block pass van MM een keer eindigt in een DNF voor beide.
 
Die kamikaze-acties van Marquez worden wel voorspelbaar...het is echt Playstation-stijl: gewoon veel te hard de binnekant van de bocht induiken en je tegenstander proberen te gebruiken als stop...

Ik gun het Dovi dit jaar enorm, zou wel verdiend zijn!
 
Beetje opportunistisch op Dovi gestemd...maar toch nog gelijk gekregen

vanaf de 9e plek ...is het toch knap :Y
 
Een van de betere regenrace die ik gezien heb. Balen dat Rins in het begin de curbstones opgeduwd werd door die KTM.
 
Niet voor niets om 03.50 opgestaan.... Fenati fenomenaal, Marquez volwassen gereden, en Dovi als een grootmeester! Trouwens, diep petje af voor Rins en Iannone! Eindelijk de Suzuki's weer eens -bijna- vooraan. Dik genoten dus!
 
Heerlijke race, wát een finale! In die laatste lap zag ik het Dovi echt niet meer doen, flikt-ie het toch en houd hij de titelstrijd heel spannend. Love it! *O*
 
Als je slomo heb gezien na de race ....dan is er gewoon niks aan de hand.
Gewoon goed geprobeerd en als hij zou crashen neemt hij dovi niet mee.

Als je slomo heb gezien na de race... dan zie je dat Dovi de bocht inleunt en komt MM nog een keer rechtdoor de bocht doorzetten.

Vind ik raar.
 
Laatst bewerkt:
Het is maar een heel klein beetje ernaast, de juiste uitspraak is Jannone (heb ik wel eens gevraagd aan een Italiaanse motorrijder).

je hebt gelijk, ik kwam aan mijn kennis via net zo'n link als hieronder

(How to pronounce Iannone (Italian/Italy) )
Maar deze zegt het op jouw manier.

Maar jenone hoor ik alleen van KB.
 
Terug
Bovenaan Onderaan