Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Nu Jlo weg is bij yamaha is het huilen daar.
De stand van beide yamaha fabriekscoureurs is enigszins geflatteerd,je ziet wel dat VR en MV niet echt bijdragen aan de ontwikkeling van de fiets terwijl de duc dit jaar een kampioensfiets is geworden,toeval ? O-)

Ohja,Jlo lekker bezig vandaag *D
Owja en Dovi doet het nu ook beter sinds Lorenzo bij Ducati zit vanwege zn ontwikkelings talent zeker :P _O-

Matige race weer van Lorenzo ondanks zn trainings pace. Zat zn vizier weer niet goed oid?
 
Laatst bewerkt:
Nu Jlo weg is bij yamaha is het huilen daar.
De stand van beide yamaha fabriekscoureurs is enigszins geflatteerd,je ziet wel dat VR en MV niet echt bijdragen aan de ontwikkeling van de fiets terwijl de duc dit jaar een kampioensfiets is geworden,toeval ? O-)

Ohja,Jlo lekker bezig vandaag *D

Wel jammer dat al dat ontwikkelen zoveel tijd kost onderweg...als 'ie vandaag niet zo druk was geweest met ontwikkelen dan had Dovi hem natuurlijk nooit op een halve minuut achterstand gereden!
 
Wel jammer dat al dat ontwikkelen zoveel tijd kost onderweg...als 'ie vandaag niet zo druk was geweest met ontwikkelen dan had Dovi hem natuurlijk nooit op een halve minuut achterstand gereden!

Heb ie haar weer, opoe negatief :r

geweldige Dovi vandaag, JL 6e,gaat steeds beter, het ontwikkelen bij Yamaha door oa Rossi gaat ook geweldig _O- ,
Na de komst bij Yamaha van Rossi is het alleen maar slechter gegaan daar en over vandaag maar te zwijgen :W
 
Heb ie haar weer, opoe negatief :r

geweldige Dovi vandaag, JL 6e,gaat steeds beter, het ontwikkelen bij Yamaha door oa Rossi gaat ook geweldig _O- ,
Na de komst bij Yamaha van Rossi is het alleen maar slechter gegaan daar en over vandaag maar te zwijgen :W

Als de sfeer goed is in een team komen de prestaties vanzelf ....is de sfeer te snijden dan gaat het bergafwaarts ;)
 
Wel jammer dat al dat ontwikkelen zoveel tijd kost onderweg...als 'ie vandaag niet zo druk was geweest met ontwikkelen dan had Dovi hem natuurlijk nooit op een halve minuut achterstand gereden!

Beter een halve minuut als NIET O-)
 
Heb ie haar weer, opoe negatief :r

geweldige Dovi vandaag, JL 6e,gaat steeds beter, het ontwikkelen bij Yamaha door oa Rossi gaat ook geweldig _O- ,
Na de komst bij Yamaha van Rossi is het alleen maar slechter gegaan daar en over vandaag maar te zwijgen :W

Wel lopen zeiken op Buellbloke en vervolgens in de volgende zinnen jezelf er net zo schuldig aan maken. :')
 
Je bent gewoon een irritant kereltje maar dat had ik al vaker gezegd,altijd zuigen en reacties uitlokken en dan de vermoorde onschuld spelen, grapjas :r

Deze reactie:



"Je ziet dat het vertrouwen van Lorenzo groeit (en daarmee de resultaten en vice versa), echter de banden en het weer (wisselende grip per baan, slechte weersomstandigheden half nat/half droog, weinig set-up tijd of niet relevante set-up tijd want natte trainingen, droge wedstrijd of andersom) kunnen zomaar weer roet in het eten gooien."


was op geen enkele wijze lullig bedoeld richting Lorenzo, jij wilde het kennelijk toch perse zo zien en betrok daar vervolgens, om onduidelijke redenen, Rossi weer bij.

Dat zegt meer over jou dan over mij, niet waar? :W
 
Deze reactie:



"Je ziet dat het vertrouwen van Lorenzo groeit (en daarmee de resultaten en vice versa), echter de banden en het weer (wisselende grip per baan, slechte weersomstandigheden half nat/half droog, weinig set-up tijd of niet relevante set-up tijd want natte trainingen, droge wedstrijd of andersom) kunnen zomaar weer roet in het eten gooien."


was op geen enkele wijze lullig bedoeld richting Lorenzo, jij wilde het kennelijk toch perse zo zien en betrok daar vervolgens, om onduidelijke redenen, Rossi weer bij.

Dat zegt meer over jou dab over mij, niet waar? :W

Plaats gelijk de vele andere vervelende reacties van je of waren die ook niet zo bedoeld :?.of slaap je echt in die JL pyama :t
 
Je bent gewoon een irritant kereltje maar dat had ik al vaker gezegd,altijd zuigen en reacties uitlokken en dan de vermoorde onschuld spelen, grapjas :r

Je mag wat dat betreft ook best even hand in eigen boezem steken hoor.

(en zo zijn er nog wel een paar maar diegenen weten dat waarschijnlijk zelf ook wel gok ik zo)
 
Lekker heerlijk zondagje getourd. Kijk je hier even: Gezellig als vanouds weer. Je voelt je meteen welkom :')
 
:^

Hier helaas niet getourd, ik had deze week storingsdienst -O-

Ja storingsdienst sucks. Weet er alles van! Gelukkig hebben wij niet vaak storingen. Maar je moet er altijd rekening mee houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan