Andrea Dovizioso

Opnieuw een uitstekende tactische race van Dovi! Ze hebben Marc nu waar ze hem willen hebben: een volgende DNF is hem fataal, maar risico mijden zit niet in zijn natuur.

Als Marc blijft zitten heeft Dovi hulp van collega' s nodig om de achterstand in te lopen: alle Italianen tegen Marc......
 
jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :t :t :Y

Opnieuw een uitstekende tactische race van Dovi! Ze hebben Marc nu waar ze hem willen hebben: een volgende DNF is hem fataal, maar risico mijden zit niet in zijn natuur.

Als Marc blijft zitten heeft Dovi hulp van collega' s nodig om de achterstand in te lopen: alle Italianen tegen Marc......
 
Als Marc blijft zitten heeft Dovi hulp van collega' s nodig om de achterstand in te lopen: alle Italianen tegen Marc......
Elf punten achterstand, drie races te gaan: drie keer winnen en Dovi is kampioen, no matter what. De kans daarop is natuurlijk klein, maar in theorie kan-ie het nog helemaal zelf bepalen.
 
Opnieuw een uitstekende tactische race van Dovi! Ze hebben Marc nu waar ze hem willen hebben: een volgende DNF is hem fataal, maar risico mijden zit niet in zijn natuur.

Als Marc blijft zitten heeft Dovi hulp van collega' s nodig om de achterstand in te lopen: alle Italianen tegen Marc......

Dat zou zomaar kunnen, deden ze ook toen Capirossi kampioen kon worden in de 125 cc,
vraag maar aan Hans Spaan.
 
Die MM is niet goed bij zijn hoofd ik zeg Dovi die gozer er af rammen :+
Dovi ,laten wij hopen dat hij de titel pakt wie gunt hem dit niet :?
 
Die MM is niet goed bij zijn hoofd ik zeg Dovi die gozer er af rammen :+
Dovi ,laten wij hopen dat hij de titel pakt wie gunt hem dit niet :?
Zolang Dovi er zelf om kan lachen (voor de camera althans), is het alleen maar leuk voor de kijkers. Dovi is dit seizoen aan het racen met de perfecte balans tussen brein en ballen. Daarnaast komt hij nog eens sympathiek over, geen gemaakte showtjes e.d., gewoon zichzelf.
Zou echt geweldig zijn, mocht hij dit kunnen verwezenlijken *O*
Die twee maken het allesinds geweldig spannend :Y
 
Zolang Dovi er zelf om kan lachen (voor de camera althans), is het alleen maar leuk voor de kijkers. Dovi is dit seizoen aan het racen met de perfecte balans tussen brein en ballen. Daarnaast komt hij nog eens sympathiek over, geen gemaakte showtjes e.d., gewoon zichzelf.
Zou echt geweldig zijn, mocht hij dit kunnen verwezenlijken *O*
Die twee maken het allesinds geweldig spannend :Y
Onze vrienden op Eurosport hadden het er wel over dat de spanning nu wel gaat oplopen tussen de rijders nu het seizoen tot ontknoping komt.

En ik denk dat ze gelijk hebben, al was het nu nog niet zichtbaar.

Het zou het wel eens mooi/anders zijn als de sfeer nu eens net goed blijft. :Y
 
Eerste race dat ik voor een duc was. het is hem gegund! clean gevecht (alhoewel riskante laatste wanhoop actie van MM) dik verdiende overwinning.
 
Laatst bewerkt:
Onze vrienden op Eurosport hadden het er wel over dat de spanning nu wel gaat oplopen tussen de rijders nu het seizoen tot ontknoping komt.

En ik denk dat ze gelijk hebben, al was het nu nog niet zichtbaar.

Het zou het wel eens mooi/anders zijn als de sfeer nu eens net goed blijft. :Y

Ik vind het best wel relaxed,de manier waarop dovi en marc met elkaar omgaan :t
Ik hoop dat het zo blijft :Y ,azijnzeikers hebben al genoeg,met elkaar, op het podium gestaan :')
Tevens hoop ik ook dat de media de zaken niet op gaan "naaien",daar zijn ze goed in :P
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het best wel relaxed,de manier waarop dovi en marc met elkaar omgaan :t
Ik hoop dat het zo blijft :Y ,azijnzeikers hebben al genoeg,met elkaar, op het podium gestaan :')
Tevens hoop ik ook dat de media de zaken niet op gaan "naaien",daar zijn ze goed in :P
Dat laatste is inderdaad een belangrijk punt. _O-
 
Zolang beiden intact de finish halen en ondertussen niks raars uitspoken (al dan niet expres) is er niks aan de hand. Pas als er eentje z'n tanden op moet zoeken in de grindbak wordt het vechten. Hoewel Dovi het wel gewend is om per ongeluk onderuit gekegeld te worden... :X
 
Zolang beiden intact de finish halen en ondertussen niks raars uitspoken (al dan niet expres) is er niks aan de hand. Pas als er eentje z'n tanden op moet zoeken in de grindbak wordt het vechten. Hoewel Dovi het wel gewend is om per ongeluk onderuit gekegeld te worden... :X

Nou......meestal is dat dan van zeer tijdelijke aard.
Het zijn de media die een hetze proberen te creeren en op forums,zoals deze,waar "de onmin"door blijft leuren :+
ik kan me nog herinneren dat chili,carl fogarty de nek om wou draaien "he plays dirty" en die 2 schijnbaar s'avonds in het hotel alweer samen aan een pint zaten :t
 
Laatst bewerkt:
Nou......meestal is dat dan van zeer tijdelijke aard.
Het zijn de media die een hetze proberen te creeren en op forums,zoals deze,waar "de onmin"door blijft leuren :+
ik kan me nog herinneren dat chili,carl fogarty de nek om wou draaien "he plays dirty" en die 2 schijnbaar s'avonds in het hotel alweer samen aan een pint zaten :t

Dacht eerst dat ik aan het begin door de muziek een aflevering van Miami Vice zat te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan