Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Vrijdagmiddag was het fantastisch weer.
Daarom de NC30 maar even in Duitsland uitgelaten. En daar wacht altijd een heerlijke verrassing. :9~

[afbeelding]

Maar ik voelde een kleine speling in het balhoofd. Daarom het balhoofd iets nagesteld.
Maar heb daarbij de kroonplaat iets beschadigd.
En dan is er maar één oplossing: opnieuw spuiten.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Respect dat je dat allemaal zelf doet en het hier ook deelt :Y
Kunnen anderen eventueel wat van leren :t
 
Weer wat carb onderdelen erbij. Met dank aan |Caspar.
NC 30 carb en NC 24 carb delen.

full

full


Verder nog wat naalden en naaldbuizen.

Alles ( ook veel HRC delen die ik al had) maar eens mooi gelabeld.

full

full

full


Verder ga ik vrijdag een NC 30 met schade halen.
Komt mooi uit, want laatst werd mij een supergave geheel complete kuipset inclusief tank aangeboden. :9~ :9~ De zeer fraaie kleur van type 2.
Die kuipset kon ik gewoon niet laten liggen. 8-)

full


Kan voor de schadefiets gebruikt worden, maar misschien zie ik ook wel kans om de schade te herstellen en de kuipset een andere bestemming te geven.

Moet, als de fiets straks hier is, eerst alles op een rijtje zetten en daarna beslissen wat ik met die fiets ga doen. *O* Houden, weggeven of verkopen :+

Mooi klusje voor de komende maanden. :t

Ik ga weer een NC 30 redden van de ondergang. :9 :P
 
Laatst bewerkt:
Mocht je het kuipwerk en/of de tank kwijt willen... dan hou ik me aanbevolen. Ik heb dezelfde kleurstelling..
 
Concurrentie? Ik denk het niet :+

Ik blijf hier gewoon op mijn manier genieten. 8-)
En heel veel liefhebbers met mij. :Y *O*



full
full

full


full

full

full

full


full


full

full

full


De remmen vaneen NC35 zijn ook enorm goed Het zijn trouwens dezelfde klauwen die ook op een RC 45 zitten. Hier met braking wave schijven en dunlopad race_remblokken.

full

full
 
Laatst bewerkt:
De meeste onderdelen liggen al geduldig te wachten.

full

full

full

full

full

full


De mijlenaanduiding gaat er uiteraard af. Plakcijfers.
full


Eventueel andere vorkpoten.

full


Eén remschijf is krom.

full


Zit erover te denken om al het huidige kuipwerk en tank te vervangen door deze grijz/zwart/rood combinatie.

full

full



De toekomstige koper ( wie wil er nou niet een prachtige NC 30) vind dat vast een mooie combinatie. Bovendien is die kuipset incl. tank bijna gewoon nieuw, zo mooi!!! :9~
 
Laatst bewerkt:
Van heel veel NC 30-tigs en RVF-jes is er een stukje van de undertray afgezaagd. :( Het stukje met daarop de reflector is verdwenen.
Dat is nooit meer te herstellen.

Heel af en toe vind je nog een gave op ebay.. Ik heb er nog één gevonden. Is nu net binnen.

full

full

full


Heb er nu vier. Twee jaar geleden nog de allerlaatste OEM nieuwe via David Silver Spares. Incl. reflector, wat weer een apart onderdeelnummer is.

Bij vijf van mijn zeven NC 30-tigs is de achterzijde afgezaagd. '(
Kom er dus eigenlijk nog één te kort, maar bij de OKI racer is het niet erg. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan