BOT 18. Het SlakkerwegBot

slakkeren is volgens mij achterhoeks voor lekker sportief slingeren, maar ik kan het ook mis hebben want als Tukker snap ook ik niet altijd het achterhoekse geklets...

Slakkeren is inderdaad Achterhoeks voor slingeren. En dat hoeft helemaal niet sportief te zijn. Het kan ook zijn dat je wat te veel gedronken hebt en dan slakker je ook. Op fiets of te voet. Maar dan is er nog niks aan de hand, alles onder controle! Het wordt pas uitkijken als je aan het schraggelen komt, dat is ook slingeren, maar dan omdat je de boel niet (meer) onder controle hebt.........

Oja, de hond kan zich ook nog uutslakkeren. Dan is het oppassen geblazen, want dat doet ie als ie net uit de sloot komt. Als je te dicht bij staat heb je een natte broek ;-)
:Y Duidelijk? O-)
 
Ik ben van plan om zaterdag langs te komen en eventueel met de rit mee te gaan.
Hoe laat willen jullie gaan rijden?
 
RBOED(V) voor EHE

kom op vrijdagavond wel pas heel laat (niet voor 23u), dus het kan ook nog zijn dat ik de zaterdagochtend vroeg ga komen, moet ik nog even overnadenken

wel geen catering maakt me niet zo heel veel uit; ontbijt lijkt me wel vrij wenselijk *D

ik heb er over nagedacht en kies voor de ontspannen optie om op zaterdag ochtend met daglicht naar de achterhoek te toeren.
RBOED dus en ik maak graag gebruik van de hofshoeve catering
 
Braking news:

Update 16 oktober:
-Er zal op zaterdag en zondag een eenvoudig ontbijtbuffetje zijn. (kan er iemand nog een benzinekooktoestel meebrengen voor de eieren?)
-Er zal doorlopend koffie/thee zijn. Er komt een pot bij te staan, waar een ieder naar zijn eigen goeddunken een bijdrage voor de koffie/thee in kan doneren.
-Er zal zaterdagavond een gasbarbeque zijn. Daar mag je je eigen spullen opleggen. Je kunt echter ook hamburgers, worst etc van de Hofshoeve gebruiken. Da's goed spul, uit eigen stal ;-) Als je dat wilt moet je dat even aangeven, zaterdag voor de rondrit, op een lijstje wat komt te liggen onder het bekende afdak.
-En er zal een goed gevulde koelkast aanwezig zijn, waar ieder naar goeddunken consumpties uit kan graaien. Er ligt een lijstje op waar je je eigen score bij kunt houden, en op zondag reken je af bij Anke.
-En er is brandhout aanwezig , met een vuurkorf, brandton of tuinkachel. Dat bekijken we nog even.

(NB: we denken dat we schappelijke prijzen hebben, dat zal niet anders zijn dan bij de Slakkerwegtreffens.)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog steeds niet zeker of ik kan moet zaterdag s'ochtends eerst naar Wilhelminaoord.
en weet ook nog niet hoe laat ik terug ben, is het mogelijk om er gewoon heen te gaan of moet ik me opgeven voor het treffen
 
Ik weet nog steeds niet zeker of ik kan moet zaterdag s'ochtends eerst naar Wilhelminaoord.
en weet ook nog niet hoe laat ik terug ben, is het mogelijk om er gewoon heen te gaan of moet ik me opgeven voor het treffen

Je moet nooit opgeven ;) _O- Dus je komt maar als je het redden kunt...
 
Update II
- vanwege de vele plofkraken op geldautomaten van de Rabobank in de Achterhoek, heeft de Rabobank de pinautomaat in Halle verwijderd. Deze zat in een appartementen complex, we hebben er begrip voor. Je zal er maar boven wonen. De pinautomaat van de Rabobank in Zelhem wordt 'savonds en 's nachts afgesloten. Er is er wel één van de ING (geloof ik). In Varsseveld kun je volgens mij nog wel pinnen 's nachts. Oplossing: je kunt in Halle in de plaatselijke supermarkt (Dorpsstraat 47) aan de kassa geld opnemen. Vrijdag tot 18.00 uur, en zaterdag tot 16.00 uur. Of je neemt mee van waar je komt ;-)
-Oja, bij de Hofshoeve kun je ook niet pinnen, daar moet je contant afrekeken.

ps: Tanken kun je wel in Halle, en de riolering is ook in orde O-)
 
Update II
- vanwege de vele plofkraken op geldautomaten van de Rabobank in de Achterhoek, heeft de Rabobank de pinautomaat in Halle verwijderd. Deze zat in een appartementen complex, we hebben er begrip voor. Je zal er maar boven wonen. De pinautomaat van de Rabobank in Zelhem wordt 'savonds en 's nachts afgesloten. Er is er wel één van de ING (geloof ik). In Varsseveld kun je volgens mij nog wel pinnen 's nachts. Oplossing: je kunt in Halle in de plaatselijke supermarkt (Dorpsstraat 47) aan de kassa geld opnemen. Vrijdag tot 18.00 uur, en zaterdag tot 16.00 uur. Of je neemt mee van waar je komt ;-)
-Oja, bij de Hofshoeve kun je ook niet pinnen, daar moet je contant afrekeken.

ps: Tanken kun je wel in Halle, en de riolering is ook in orde O-)

Ik pin wel voor ik de grens over ga. Gewoon thuis in Brabant. :+
 
"En er is brandhout aanwezig". Dus je wist dat ik zou komen. Wat een vooruitziende blik.
RBOED dus voor Ruud.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zo vrij geweest om een paar muzikanten uit te nodigen voor de zaterdagavond.

Het hoort eigenlijk wel niet, maar het leek me wel leuk.

Deze gasten heb ik gevraagd.
 
Het gaat hem niet worden voor mij. Vrouwlief is opgenomen in het ziekenhuis met vage pijnklachten. Ze onderzoeken zich rot maar kunnen (nog) niets vinden.
Kan dus niet weg komend weekend... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan