Ronde 15 - Motul Gran Prix of Japan (Twin Ring Motegi)

Wie gaat hem winnen?

  • Toch weer Marc Marquez

    Stemmen: 7 22,6%
  • Stiekem Andrea Dovizioso

    Stemmen: 13 41,9%
  • Wonderlijk Valentino Rossi

    Stemmen: 6 19,4%
  • Of toch Maverick Viñales

    Stemmen: 1 3,2%
  • Kamakazi Wilcard/invaller

    Stemmen: 2 6,5%
  • Iemand anders

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Super race *O*
MM dacht beter allebei een DNF dan dat jij 5 punten op me inloopt, maar helaas voor hem had Dovi 'm verwacht :] Fingers crossed de komende 3 races dat Dovi het hoofd koel weet te houden en er geen tegenvallers zijn.
 
Super race *O*
MM dacht beter allebei een DNF dan dat jij 5 punten op me inloopt, maar helaas voor hem had Dovi 'm verwacht :] Fingers crossed de komende 3 races dat Dovi het hoofd koel weet te houden en er geen tegenvallers zijn.

Dat zal Marquez inderdaad gedacht hebben :z
Zeg dan gewoon niks.
 
Super race *O*
MM dacht beter allebei een DNF dan dat jij 5 punten op me inloopt, maar helaas voor hem had Dovi 'm verwacht :] Fingers crossed de komende 3 races dat Dovi het hoofd koel weet te houden en er geen tegenvallers zijn.

Ik denk dat Dovi er met de titel vandoor gaat ....waar ik dat op baseer moet ik je schuldig blijven ....dat zegt m'n gevoel. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat zal Marquez inderdaad gedacht hebben :z
Zeg dan gewoon niks.

full
 
Super race *O*
MM dacht beter allebei een DNF dan dat jij 5 punten op me inloopt, maar helaas voor hem had Dovi 'm verwacht :] Fingers crossed de komende 3 races dat Dovi het hoofd koel weet te houden en er geen tegenvallers zijn.


Eens. Marquez staat eerste in het kampioenschap en neemt gewoon het risico dat hij en zijn concurrent crashen.
 
Iedereen doet hier nu net ineens alsof Marquez zo'n rustige en berekenende jongen is |(
Ik kan me zelfs Rossi nog herinneren die in een interview zei (ik meen bij Faster/Fastest) over zijn battle met Lorenzo in Catalunya: "I hope if I crash, we crash together". En dan denken jullie dat Marquez niet zo zou denken? :Z
 
Iedereen doet hier nu net ineens alsof Marquez zo'n rustige en berekenende jongen is |(
Ik kan me zelfs Rossi nog herinneren die in een interview zei (ik meen bij Faster/Fastest) over zijn battle met Lorenzo in Catalunya: "I hope if I crash, we crash together". En dan denken jullie dat Marquez niet zo zou denken? :Z

Ik zou denken "if I crash it can be painfull,so i rather stay on the motorcycle :] ".
:)

Verder ben je nogal op crashen gefixeerd,valt me op,lekker blijven zitten en knallen is het devies :t
 
Laatst bewerkt:
Niks, maar het viel me op dat jij, als Nederlander, in het Engels gaat zitten denken als je op de motor zit.
;)

Ooo op die fiets ( _O- ).

ik denk dat uiteraard in het tilburgs :Y
Net als dat er regelmatig "vuile h*m* " in mijn helm rond dondert,als marquez in de weg rijdt. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan