herriepijp NX650 special

Nx650special

Rookie
14 sep 2016
6
0
Hengelo
Sinds kort een NX650 custom gekocht.... inmiddels is er een klopjacht geopend door de nederlandse five-O.... de uitlaten die er onder zitten blééren (héé mooi maar niet echt praktisch) nou is het een blok van een nx650 (RFVC blok). Ik ben van plan om de volgende bocht er onder te gooien; die van een xbr-500.

6523219-2.jpg


weet iemand of dat past? kan er weinig meer info over vinden... of andere tips?
 
Waarom kies je bochten van een specifiek ander model, als je niet weet of het past?

Overigens is het doorgaans de demper die geluidsniveau bepaald, niet de bochten.
 
Nergens, dat was ook nou net het probleem. Ik heb er DB-killers van motolab ingelast.


Hielp al redelijk wat maar 't is nog steeds te luid. Ik ben van plan om dus de complete bocht te vervangen en met een enkele demper te gaan werken. iets al een Ixil hyperlow l3x.

6a865ba21ef378e0a53032b620594112ff165273.jpg


Hier trouwens nog een link van het bouwproces.
NX 650 Project: Bobber meets Supermoto meets Café Racer

heeft rijnooit netjes gedaan.
 
NX650 special, was het gelukt met je uitlaat?

Ik heb een soortgelijk probleem en ben ook op zoek naar een bestaand uitlaat system dat met enkele aanpassinge op een NX gebruikt kan worden.
 
NX650 special, was het gelukt met je uitlaat?

Ik heb een soortgelijk probleem en ben ook op zoek naar een bestaand uitlaat system dat met enkele aanpassinge op een NX gebruikt kan worden.

Zeker, ik heb een bezoekje gebracht aan Pajic in Gendringen. Hebben ze een pijpje op maat gemaakt en een mooie demper onder gezet. Resultaat: een mooie bak lawaai maar net binnen de norm.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan