Andrea Dovizioso

Hoe lekker rij je hier het park ferme op. :}

full
 
Ik vind het best wel relaxed,de manier waarop dovi en marc met elkaar omgaan :t
Ik hoop dat het zo blijft :Y ,azijnzeikers hebben al genoeg,met elkaar, op het podium gestaan :')
Tevens hoop ik ook dat de media de zaken niet op gaan "naaien",daar zijn ze goed in :P

Aaaah, JL vs Zarco bedoel je...
Tja, je moet iemand de schuld geven als je je eigen team maat het podium op ziet verdwijnen.
Was wel een zeer mooie laatste ronde.
Beide konden ze het ook wel waarderen geloof ik..

Ik zeg, mag de beste winnen.
En niet door pech, maar eerlijke strijd..

You go Dovi :] *O* *O* *O*
 
Als Dovi MM op Philip Island partij kan geven heeft hij nog een kans. Als hij een paar posities achter MM gaat finishen (en dat is de verwachting), dan wordt het vrijwel onmogelijk.
 
Als Dovi MM op Philip Island partij kan geven heeft hij nog een kans. Als hij een paar posities achter MM gaat finishen (en dat is de verwachting), dan wordt het vrijwel onmogelijk.
Stiekem Casey op de motor dus. Dat is dé PI koning. O-)
 
Laatst bewerkt:
Als Dovi MM op Philip Island partij kan geven heeft hij nog een kans. Als hij een paar posities achter MM gaat finishen (en dat is de verwachting), dan wordt het vrijwel onmogelijk.

Marquez hoeft zichzelf maar 1 keer te overschatten en hij ligt ernaast...dan is alles nog mogelijk.
 
Aaaah, JL vs Zarco bedoel je...
Tja, je moet iemand de schuld geven als je je eigen team maat het podium op ziet verdwijnen.
Was wel een zeer mooie laatste ronde.
Beide konden ze het ook wel waarderen geloof ik..

Ik zeg, mag de beste winnen.
En niet door pech, maar eerlijke strijd..

You go Dovi :] *O* *O* *O*

Nee ,ik bedoel alle coureurs die elkaar niet moeten en schijnheilig op de podia staan te doen of elkaar te negeren :')
Ik krijg die indruk bij dovi en marquez namelijk niet :)
 
Toch mooie 2e plaats na jaren ploeteren in de subtop.
Dit jaar een prachtig visite kaartje afgegeven :t
Dovi heeft laten zien dat er rekening met hem gehouden dient te worden })
Heeft samen met Marquez,mij in ieder geval getrakteerd op de mooiste wedstrijden in de motogp sinds lange tijd :}
Ik hoop volgend jaar weer :]
 
Iemand attendeerde me op het volgende plaatje van Dovi:

b826ef9da8d740de80a08f3d5e6aee7b1d475edd7b3540e4565a7eb67746f743_AD_G012138_UC64762_High.jpg


Bij deze heeft hij bij mij weer een streepje gewonnen :Y :t
 
En dan zeggen ze dat ze op MF geen humor hebben :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan