R1 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vief

Die hard MF'er
19 okt 2010
271
1
Erg goede staat, nergens schade!!

full


Hij heeft in April dit jaar reeds te koop gestaan, met toen als argumenten:

Tja, waarom gaat hij weg … 1e jaar – 6 dagen gereden, 2e jaar – 4 dagen gereden ,vorig jaar 2 dagen …. Dit jaar rij ik morgen op Zolder en thats it… vanwege mijn werk kom ik er gewoon niet meer aan toe en heb besloten om die enkele dag dat ik nog rij met mijn straatmotor te doen; tis zonde om deze mooie motor te laten staan.

Nadien in overleg met mijn broertje toch besloten om hem te houden om alsnog een keertje te kunnen rijden; maar dat is er niet vaak van gekomen.

Waarom gaat hij dan toch weg: In 2017 heeft de motor 2 circuitdagen gereden, waarbij ik op de 2e circuitdag in de namiddag eerder ben moeten stoppen omdat de koppeling begon door te slippen.

Dus op dit moment staat de motor mét nieuwe koppeling, olie en filter klaar om te gaan rijden. Dus enkel tanken en gas geven...

•Ik heb hem 4j in mijn bezit en heb hem gekocht van de 1e eigenaar. Door de vorige eigenaar en door mezelf met erg veel liefde onderhouden; dat ga je er ook aan zien als je komt kijken.
•Motorblok standaard, loopt als een snel zonnetje; met mij in het zadel goed voor 1.47 op Zolder.
•Slijtagedelen in goede staat (ketting & tandwielen zijn standaard, remblokken 1 dag out, olie, filter, remolie, … afgelopen winter vernieuwd)
•Vering aangepast naar mijn gewicht, andere achterveer + demping aangepast. Geserviced in 2015.
•Remschakelset, omgekeerd schakelen.
•Stuurdemper Ohlins.
•Volledig termignoni uitlaatsysteem; Zolder proof!
•Extra puntradiator om ook tijdens de hete zomerdagen lekker te kunnen rijden. (MAC radiator)
•Circuithistorie van mijn circuitdagen netjes omschreven.
•Banden kunnen nog wel een dagje mee.
•KM stand +/-12.000
•...


Wat zit erbij:
•Set extra velgen met remschijven met regenbanden (die hun beste tijd gehad hebben; ik rij niet in de regen, maar heb de bandenset gebruikt voor als het ’s ochtends nog erg koud was of vochtig – gebruikt als intermediates zeg maar).
•Een volledige 2e set kuipen, netjes gespoten (zelfde kleuren maar dan met nr 7) + originele nieuwe benzinetank.
•Extra remschakelset.
•Demperwol (ik heb ze 2j geleden opnieuw gevuld en kan nu zonder zorgen vol gas langs de geluidspalen in Zolder, zelfs zonder de tips van de MSSZ te volgen).


Ikzelf heb er enkel vrij rijden mee gedaan, de vorige eigenaar reed de OW cup, vandaar de nummers.


Vraagprijs: 3800Eur voor het héle pakket; enkel de motor 3500Eur.

Vragen, opmerkingen, … via PB (niet boos zijn als ik niet binnen de 24u reageer aub ) of mobiel: nul-6 1501 drie 8 negen 3.

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Nog wat extra foto's; gisterenavond in de schuur gemaakt.
De zijkapjes aan de tank en ontbrekende schroefjes die je ziet is omdat hij aan de lader hangt en ik hem netjes gepoets heb voor zijn winterslaap en/of verhuis naar een nieuwe liefhebber..

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets en spuitwerk. Zou hem wel willen maar helaas geen trekhaak en aanhanger. Moet het dus met een straatfiets doen :)
 
En .. UP!

Ondertussen heb ik er nog lekker een circuitdagje gereden; waarbij de motor niet lekker draaide. De mogelijke nieuwe eigenaar heeft dus geluk, want er zitten nieuwe ontstekingskaarsen, TPS sensoren, koppeling en benzinepomp in. En dit voor dezelfde prijs :-)

Dit alles heb ik afgelopen week op een circuitdagje getest. Hij draait weer rond zoals het hoort; met meteen een nieuw PB. Een mooi moment om afscheid te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me in vergelijking met andere aanbiedingen best een mooi pakket ... wat nog steeds beschikbaar is :-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan