VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn nichtje rijdt een CBF600 (wel geknepen naar A huppeldepup vereiste). Leuk voor woon-werk, of in haar geval, een studentenfiets. Ze is er ook mee naar Bologna gereden (3 dagen na behalen rijbewijs) om daar 2 jaar te gaan studeren. Dus bepakt en bezakt. Honda, dus opstappen en lekker rijden.

Maar "gevoel"? Nee daar kun je een CBF niet op betrappen....
 
Laatst bewerkt:
Dat gevoel heb ik ook niet nodig, ik moet rustig aan doen gezien mijn enige motorovertreding die op papier staat _O- weet je hoeveel belletjes je dan moet doen om voor een verzekering geaccepteerd te worden :X

Wel spijt gehad om de VF weg te doen, maar dat verhuizen was best prijzig destijd -O- hopen dat de CBF minder sleutel-gevoelig is :P
 
Laatst bewerkt:
Hey, oude bekenden :+

Toevallig zag ik net op FB dat het vandaag precies 3 jaar geleden is dat we in Antwerpen waren voor de BBQ. Ik wist niet dat het zo snel ging... is er daarna ooit nog iets geweest eigenlijk?
 
PS: ook ik probeer niet ECHT te hard te rijden; van vorig jaar staat er nog een +39kmh geregistreerd. Dan sta je 2 jaar nog ff "te boek". Oudenrijntunnel 23:00 in de avond... Ging wel fors harder, maar de politieman was zo aardig/zelf motorrijder om de meting na 16,3 seconden af te tikken...
 
Hey, oude bekenden :+

Toevallig zag ik net op FB dat het vandaag precies 3 jaar geleden is dat we in Antwerpen waren voor de BBQ. Ik wist niet dat het zo snel ging... is er daarna ooit nog iets geweest eigenlijk?

Tussentijds is er niets georganiseerd. Maar volgens mij zij jij in Antwerpen: Volgende keer bij mij.. :+
 
Tussentijds is er niets georganiseerd. Maar volgens mij zij jij in Antwerpen: Volgende keer bij mij.. :+

Moet ik voor die tijd nog een VF lenen, BBQ *O* :+

WoBBeL *O* *O* *O* *O* da's een tijd geleden.

Was toch dat akkefietje met iets te snel optrekken net buiten de bebouwde kom of zo?

139 in 60 zone -O- gelukkig nog wat correctie maar 1,5 maand ontzegging en 1150 eppies. Dat was nog niet het ergste, dat was bellen naar mijn vriendin om mij op te halen :o

ik rijd al een diesel auto, ik moet er niet aan denken om op de motor in de diesellucht te ztten
 
Laatst bewerkt:
139 in 60 zone -O- gelukkig nog wat correctie maar 1,5 maand ontzegging en 1150 eppies. Dat was nog niet het ergste, dat was bellen naar mijn vriendin om mij op te halen :o

170-180 in de tunnel.... toen ik "POLITIE VOLGEN" zag, realiseerde ik mij dat ik zeeeer waarschijnlijk mijn broer (ophalen motor) en mijn vrouw (mij ophalen) moest bellen.....

Ist mal wieder gut gegangen.... O-)
 
Tussentijds is er niets georganiseerd. Maar volgens mij zij jij in Antwerpen: Volgende keer bij mij.. :+

Nou, ik weet niet of ik DE volgende keer of EEN volgende keer heb gezegd, maar inderdaad wil ik dat nog steeds wel een keer doen. :$

Statusupdate van mijn kant sinds Antwerpen:
- Sinds januari 2016 een nieuwe relatie
- We zijn bezig met een ander huis, waar de VF's en andere motoren tenminste de ruimte hebben. De verwachting is dat we rond de jaarwisseling daar kunnen gaan wonen. De VF's staan er inmiddels al.
- In februari gaan we trouwen.
- In april verwachten wij een kindje.

Dus ja.... het is een beetje druk nog steeds met van alles.

Een BBQ zou makkelijk kunnen als de groep niet al te groot is. Dan denk ik wel pas ergens zomer 2018. Hoe klinkt dat?
 
Jan, als je het niet ziet zitten, ik woon niet zo veel verder dan Antwerpen (Sint-Niklaas) en wil ook wel hosten.

:edit: ik las het verkeerd, dacht dat je in A'pen woonde, maar het aanbod blijft, is alleen even de andere richting uit _O-

Ik heb een tuin, bbq en vuurkorf, er kan eventueel zelfs in een tent geslapen worden.
...en ook nog steeds een onafgewerkt VF project waarover geleuterd kan worden :+

Winterbarbecue? Herfstbarbecue? Lentebarbecue?
 
Laatst bewerkt:
Haha, nou, de ruimte is straks het probleem niet iig.
Op de oprit kunnen zeker 100 motoren staan daar... Er is ca 8.000m2 beschikbaar om tenten op te zetten... Maar het moet verder wel een beetje te behappen zijn met de BBQ, drinken en een enkel toilet ;). En gezien alle andere plannen / bezigheden wordt het dan pas zomer 2018.

Ik zal het binnenkort wel even in de groep gooien thuis en dan kom ik er wel weer op terug.

Laten we gewoon mikken op een VF BBQ in de zomer van 2018. *O* :t

edit: Meteen in de groep gegooid: "prima, je regelt t maar..." _O-
Dus wordt vervolgd... :] Ergens in het voorjaar kom ik er op terug.
 
Laatst bewerkt:
Pas op Jan, als 't zo snel gaat is het meestal niet goed bij vrouwen. Net zoals de bekende "ja niks aan de hand" en "prima" _O-
 
Laatst bewerkt:
Pas op Jan, als 't zo snel gaat is het meestal niet goed bij vrouwen. Net zoals de bekende "ja niks aan de hand" en "prima" _O-


hahahahahaha!!!


Ik had voor een vriend uit Finland een VF500F2 gekocht (die 'm vervolgens kwam ophalen).
Ik was enthousiast over de motor, dus mijn vrouw zei "ach, als jij er een 2e motor bij wilt moet je dat doen hoor.." Vervolgens gaat zij een week naar Luxemburg (komt ze vandaan) en trof mijn VF500F2 vervolgens aan toen zij weer thuiskwam.
Keek wel een beetje beteuterd, want of dat nou was wat ze WERKELIJK dacht.... O-)
 
Laatst bewerkt:
Ach.. heb er hier 1 rondlopen die er steeds meer wilt. Die moet ik dus afremmen want de teller staat reeds op 5...(en bijna 6)
Tja, het kan verkeren. *O*
 
Vandaag begonnen om deze VF400F onder handen te nemen. 8-)
Een keer wat anders als NC's en RC's.

full

full

full

full

full

full

full

full

full


Klein filmpje:

 
Laatst bewerkt:
@NC35 Race wat een ontzettend mooie/ruime werkplaats zeg! Pfff, jaloers!
Sinds vandaag staat er bij mij een CBF600 in de schuur dus ik mag hier niet meer komen :+
 
Ik ben met een vf500f2 bezig maar loopt nog niet lekker. 1 cilinder wil niet mee. wel vonken en bougie nat maar geen verbranding. komende de week maar eens die carbs eraf en reinigen. benzine uit de tank was ook niet heel fris dus de carbs zullen dat ook niet zijn.

Zit de denken om er een cbr600f1 1989 achterwiel in te plaatsen. Dat bromfiets achterwiel die er nu in zit vind ik niet heel mooi. is dat al eerder gedaan? Gaat me wel lukken maar scheelt weer een hoop tijd als ik al info heb. Staat ook namelijk nog een 1000 in de schuur die een opfrisbeurt nodig heeft en een 1000 met een versleten koppeling en 2 remklauwen die revisie nodig hebben. en ik ben ook jaloers op die hobby werkplaats ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan