Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen!

Ik ben bezig met een project (VFR800) en daarbij heb ik de tellerunit van een Fireblade 04/05.

Nu werkt op het moment alles, behalve mijn odo/tripmeter.
Die geven streepjes, in plaats van cijfers.
Hier heb ik een topic over gestart:
Fireblade Tellerunit op een VFR800 - snelheid werkt niet...

Het gaat om een gebruikte unit, maar nu kunnen er 2 dingen zijn:
Of het ligt aan de unit zelf, of het ligt toch aan de aansluiting hiervan.

Nu wil ik dingen gaan uitsluiten en wil dus eersr zeker weten of de tellerunit ok is.

Helaas heb ik niet de beschikking over een Fireblade om te kunnen testen of alles werkt.

Dus hierbij wil ik een beroep doen op iemand met een fireblade met deze telerunit of die samen met mij zou kunnen kijken of hij werkt op zijn/haar Fireblade.

Alvast bedank voor de eventuele hulp!

Groet Niels
full
 
Na dat ik in maart mijn 2005 blade verkocht en een r1 2009 kocht heb ik nu weer een blade gekocht. 2006 met een geblueprint blok, pmv wielen, brembo remmerij, valtermoto remschakelset, Bitubo achtershock, aangepaste voorvering en natuurlijk een akra demper.

met andere woorden. I'M BACK!

[afbeelding]

Gaaf!
Deze motor ken ik. Staat volgens mij in een ouder Blade topic! Is dus wel een bekende van het forum volgens mij.
 
Goeiemorgen!

Ik ben bezig met een project (VFR800) en daarbij heb ik de tellerunit van een Fireblade 04/05.

Nu werkt op het moment alles, behalve mijn odo/tripmeter.
Die geven streepjes, in plaats van cijfers.
Hier heb ik een topic over gestart:
Fireblade Tellerunit op een VFR800 - snelheid werkt niet...

Het gaat om een gebruikte unit, maar nu kunnen er 2 dingen zijn:
Of het ligt aan de unit zelf, of het ligt toch aan de aansluiting hiervan.

Nu wil ik dingen gaan uitsluiten en wil dus eersr zeker weten of de tellerunit ok is.

Helaas heb ik niet de beschikking over een Fireblade om te kunnen testen of alles werkt.

Dus hierbij wil ik een beroep doen op iemand met een fireblade met deze telerunit of die samen met mij zou kunnen kijken of hij werkt op zijn/haar Fireblade.

Alvast bedank voor de eventuele hulp!

Groet Niels[afbeelding]

Waar woont jou teller?
 
Na dat ik in maart mijn 2005 blade verkocht en een r1 2009 kocht heb ik nu weer een blade gekocht. 2006 met een geblueprint blok, pmv wielen, brembo remmerij, valtermoto remschakelset, Bitubo achtershock, aangepaste voorvering en natuurlijk een akra demper.

met andere woorden. I'M BACK!

[afbeelding]

vandaag met de blade naar het rdw geweest. hopelijk eind deze week de papieren zodat ik een kentekenplaat kan halen.

ondertussen nog wel even de quickshifter ingebouwd.
tijdens het inbouwen viel het opdat de klep nog in de luchttoevoer naar het luchtfilter zit. kan ik deze beter laten zitten of weghalen?

groeten Arnold
 
-O- Zou vandaag met de motor naar het werk en dan daarna nog een rondje rijden.... maar met boksen gisterenavond m'n enkel verzwikt, dus kan nu niet eens fatsoenlijk lopen.... of schoenen aan.... -O-.

Goed balen net nu het weer nog wel fatsoenlijk is ;(.
 
-O- Zou vandaag met de motor naar het werk en dan daarna nog een rondje rijden.... maar met boksen gisterenavond m'n enkel verzwikt, dus kan nu niet eens fatsoenlijk lopen.... of schoenen aan.... -O-.

Goed balen net nu het weer nog wel fatsoenlijk is ;(.
Met al dat zand in de lucht kan je ook beter een dak boven je hoofd hebben.. t zal maar ineens naar beneden vallen! :P :P
Sporten is ook gevaarlijk! Paar weekjes terug nog een boom gekopt tijdens t mountainbiken, ondanks de helm wel een hersenschudding. Dan stap je ook niet op de motor voor een weekje 😁
 
Haha dat is zeker een goeie vraag, in Jisp, dat is vlakbij Purmerend.

Maar ik kan uiteraard overal komen met de auto, in de buurt zou natuurlijk het mooist zijn, maar is uiteraard niet van groot belang.
Ik moet gewoon dingen kunnen uitsluiten om te weten waar ik moet gaan zoeken :)
 
-O- Zou vandaag met de motor naar het werk en dan daarna nog een rondje rijden.... maar met boksen gisterenavond m'n enkel verzwikt, dus kan nu niet eens fatsoenlijk lopen.... of schoenen aan.... -O-.

Goed balen net nu het weer nog wel fatsoenlijk is ;(.

Oe beterschap Chantal!
Vraag me wel af hoe die andere er nu bij ligt.
 
Oe beterschap Chantal!
Vraag me wel af hoe die andere er nu bij ligt.

Die kon er niets aan doen - ik stapte gewoon mis bij m'n verdediging bij het sparren. Als het weer herstelt is ga ik op zoek naar goede schoenen voor daar (bijna iedereen op blote voeten daar, maar is denk ik toch steviger met schoenen).
 
Laatst bewerkt:
Die kon er niets aan doen - ik stapte gewoon mis bij m'n verdediging bij het sparren. Als het weer herstelt is ga ik op zoek naar goede schoenen voor daar (bijna iedereen op blote voeten daar, maar is denk ik toch steviger met schoenen).

Motorlaarzen, zeker stevig :+
 
-O- Zou vandaag met de motor naar het werk en dan daarna nog een rondje rijden.... maar met boksen gisterenavond m'n enkel verzwikt, dus kan nu niet eens fatsoenlijk lopen.... of schoenen aan.... -O-.

Goed balen net nu het weer nog wel fatsoenlijk is ;(.
:o da's balen Chantal.
Ook ik heb gisteren schade opgelopen, middagje met dochterlief in een klimpark met een niet al te beste landing bij het laatste obstakel.
2d6nl20.jpg

Van 15:15 uur tot 18:00 uur op de spoedeisende hulp gezeten en met 13 hechtingen in mijn kuit weer naar huis....
Voorlopig rust en over 14 dagen mogen de touwtjes er weer uit. :$
 
Gaat goed met jullie:-) beterschap allen.
Vandaag wat mij betreft dit jaar voor het laatst het blaadje uitgelaten.
Bij thuiskomst ketting schoongemaakt en ingevet ,afgetankt schoongemaakt en naar binnen gereden op de bok en onder een hoes tot ergens volgend voorjaar.
Owja ik heb hem ook meteen geschorst:-)
 
:o da's balen Chantal.
Ook ik heb gisteren schade opgelopen, middagje met dochterlief in een klimpark met een niet al te beste landing bij het laatste obstakel.
[afbeelding]
Van 15:15 uur tot 18:00 uur op de spoedeisende hulp gezeten en met 13 hechtingen in mijn kuit weer naar huis....
Voorlopig rust en over 14 dagen mogen de touwtjes er weer uit. :$

Beterschap!!! :t :t :t
 
Thanks Marco, nu de verdoving er geheel uit is weet ik weer wat pijn is.... :X
Maar ook dat zal wel weer over gaan. ;)
 
Goeie genade, er vallen wel klappen hier en of de duvel ermee speelt, vanavond tijdens het koken
beur ik de braadpan met vlees van het vuur, breekt de steel af :(
Braad vet over de hand, gelijk tijdje onder de kraan, gelukkig eerstegraads dus alleen maar fireblade rood en schrijnen; valt weer mee :)
 
-O- Zou vandaag met de motor naar het werk en dan daarna nog een rondje rijden.... maar met boksen gisterenavond m'n enkel verzwikt, dus kan nu niet eens fatsoenlijk lopen.... of schoenen aan.... -O-.

Goed balen net nu het weer nog wel fatsoenlijk is ;(.

Toch wel link dat boksen ;)

Beterschap, Chantal !!!
 
:o da's balen Chantal.
Ook ik heb gisteren schade opgelopen, middagje met dochterlief in een klimpark met een niet al te beste landing bij het laatste obstakel.
[afbeelding]
Van 15:15 uur tot 18:00 uur op de spoedeisende hulp gezeten en met 13 hechtingen in mijn kuit weer naar huis....
Voorlopig rust en over 14 dagen mogen de touwtjes er weer uit. :$

Beterschap Ron !!!!
 
Beterschap Ron !!!!
Thanks man, jij ook beterschap.(mooi rood is gelukkig niet lekijk) ;)
@Tjeerd; bedankt. :t

Maar weer bewezen dat motorrijden lang niet zo gevaarlijk is dan sporten of koken.... O-) :+
 
Laatst bewerkt:
Zelf in de schemer was het gisterenavond nog heerlijk vertoeven op het Blaadje en dan ook vanaf 18.00u tot 20.00u het nodige titanium van de kneepads afgeslepen in de leukere bochtjes :P
Geëindigd bij een mooi foto spotje,

IMG-20171018-WA0004.jpg


Deze temperaturen tot de Kerst en dan langzaam weer warmer :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan