Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen ff Gildehaus geweest, ik vond het niet erg druk om 11 uur. Later bij Jos en Jennie een bakkie gedaan en gezellig bij gekletst en niet te vergeten de HD bewonderd.
 
Vandaag was heerlijk motorweertje:-)
Blaadje voor het laatst dit jaar uitgelaten ,bij thuiskomst ketting schoongemaakt en ingevet,afgetankt en motor verder wat schoongemaakt ,naar binnen gereden op de bok en hoes erover tot volgend voorjaar ergens.
En ik heb hem gelijk geschorst:-) dus het is echt over.
 
Maandag rondje Veluwe en hier bij de Posbank. Maar het ook wel bij mij ook de laatste rit zijn want het weer slaat om en kou/nattigheid vind ik niet fijn om te rijden.
full
 
Laatst bewerkt:
Gisteren nog een Gilhus-rondje gemaakt met de Duc. 8-)

Inmiddels staat er dik 17000 op de teller.

Gekocht met 6750 km dus een dikke 10000 gereden....in 2,5 jaar... :')

Absoluut dieptepunt voor mij, maar werk en handenbinders gooien vaak roet in het eten.

Scoot in een dik jaar tijd wel 4500 }) op de teller, maar veel woon/werk-verkeer en korte ritjes in de buurt.

Duc blijft wel paraat staan voor eventueel mooi najaarsweer :t
 
Laatst bewerkt:
Precies mijn 888 staat ook startklaar...en ja die hangt aan de optimate en ik hoef niet te duwen....want de vfr gaat op stal bij Carttier.....de Mrs klaagt al omdat de garage te vol is.... 8-)
 
Komen nog wel droge dagen aan, met de kou zal het geen grote tochten worden. Een uurtje kun je nog wel wel uithouden, tenminste mijn ervaring.... :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan