KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Ik zit te twijfelen tussen deze 2:

https://link.marktplaats.nl/m1200669667
Deze is met schade en 14(!) eigenaren, wil er 6k voor hebben, maar is wel de motor die ik al lang wil

https://link.marktplaats.nl/m1209710086
Deze wil er ook 6k voor, maar dit is wel iets minder de motor die ik heel graag wil..

keuzes keuzes.. Wat is jullie advies? Sta overal voor open

Ik weet dat het niet gebruikelijk is marktplaats links te plaatsen maar boeie :+

Die eerste is de mooiere natuurlijk maar na 14 eigenaren zou ik twijfelen...maar jeetje mina wat een prijzen zeg, wat moet die van mij dan nog wel opbrengen???
 
Die eerste is de mooiere natuurlijk maar na 14 eigenaren zou ik twijfelen...maar jeetje mina wat een prijzen zeg, wat moet die van mij dan nog wel opbrengen???

990 SMR prijzen liggen normaal rond de 8-9k :P

Maar 6k is wel mijn budget, en als ik er een smr voor heb met wat schade neem ik het voor lief.

Als hij met al die eigenaren maar niet een verborgen gebrek heeft ofzo :P
 
14 eigenaren op 31.000km....dat stinkt imo, of zijn al die 990SMR rijders van die h**o's die hooguit 2000km rijden :? 8-)
Ik zou in dit geval lekker voor de 950SMR gaan of wachten...niks in Duitsland te vinden?
 
Laatst bewerkt:
14 eigenaren op 31.000km....dat stinkt imo, of zijn al die 990SMR rijders van die h**o's die hooguit 2000km rijden :? 8-)
Ik zou in dit geval lekker voor de 950SMR gaan of wachten...niks in Duitsland te vinden?
Oke thanks, die 950SMR ziet er ook echt heel gaaf uit, maar denken jullie niet dat 6k te veel is?


Met importeren heb ik geen ervaring, is volgens mij altijd wel veel gedoe ;(
 
Oke thanks, die 950SMR ziet er ook echt heel gaaf uit, maar denken jullie niet dat 6k te veel is?


Met importeren heb ik geen ervaring, is volgens mij altijd wel veel gedoe ;(

Ik zou die zwarte smr pakken. Akra's en geen schade....
Die witte is op zich mooier maar zoveel eigenaren daar moet wel een lomperik tussen zitten die met koude motor ging trappen.... Aan de andere kant ander blokje zit er ook zo onder.

Ik heb een 990 adv gehad en vind de 950 met carbs die ik nu heb fijner rijden. Kan goed aan de afstelling gelegen hebben maar toch. Heb je een 950 Sm op de shortlist staan?

Vwb importeren: Dat stelt niks voor als je je papieren voor elkaar hebt. In Nieuwegein kan je zonder afspraak s'ochtends keuren sta je (mits je vooraan staat) binnen een uur weer buiten.
 
Ik zou die zwarte smr pakken. Akra's en geen schade....
Die witte is op zich mooier maar zoveel eigenaren daar moet wel een lomperik tussen zitten die met koude motor ging trappen.... Aan de andere kant ander blokje zit er ook zo onder.

Ik heb een 990 adv gehad en vind de 950 met carbs die ik nu heb fijner rijden. Kan goed aan de afstelling gelegen hebben maar toch. Heb je een 950 Sm op de shortlist staan?

Vwb importeren: Dat stelt niks voor als je je papieren voor elkaar hebt. In Nieuwegein kan je zonder afspraak s'ochtends keuren sta je (mits je vooraan staat) binnen een uur weer buiten.


Wat bedoel je met shortlist? Dat begrip ken ik niet :P

van de week ff naar die smr950 kijken dan, dat zou ik ook liever hebben dan een kapotte smr990 met 14 eigenaren.
 
Wat bedoel je met shortlist? Dat begrip ken ik niet :P

van de week ff naar die smr950 kijken dan, dat zou ik ook liever hebben dan een kapotte smr990 met 14 eigenaren.

Als je een motor of iets anders wil kopen begin je met een lijst. Vervolgens houdt je een korte lijst met serieuze opties over: de shortlist.
Moet het een Ktm smr 990 worden of is een 950 ook goes of een Dorsoduro of een Hypermotard of een adventure of of of toch gewoon een Ktm :)

Hierzo ff als voorbeeld: een ktm 950 sm vraagprijs 3.950 in Antwerpen paar tientjes bpm en klaar.
https://www.2dehands.be/motoren/motoren/ktm/ktm-950-sm-373524520.html
 
Laatst bewerkt:
Zeker die zwarte, bij die 990 lijkt achterband ook op en kijk eens dat wiel, poets je toch even voor de foto. Bij die 950 krijg ik het gevoel dat hij van een liefhebber is geweest, van die 990 kan je dat niet zeggen na al die eigenaren. Aks je het kleur mooier vindt, dan koop je toch wat nieuw plastic en laat je het bestickeren, plastic zelf kost niet veel.
 
Vriend van me heeft ook een Smr en volgens mij wil ie hem ook wegdoen.
Zal eens vragen wat hij ervoor wil hebben.
Is volgens ook eentje met de marchini velgen.
Maar wel ook een beschadiging.
 
Mijn lijstje:

1. SuperDuke 1290R
2. Husqvarna nuda
3. SMR990
4. SMR950
5. SMC690R
6. SM950
7. Dorsoduro
8. Hypermotard
:P

Vind het alleen jammer dat de 950SMR nog de oude teller gebruikt. Verder ben ik het eens met jullie punten. Binnekort ff langsgaan dan, ik ga die 990 vergeten. Na de 950SMR ga ik toch maar doorsparen voor de SD1290R

Vriend van me heeft ook een Smr en volgens mij wil ie hem ook wegdoen.
Zal eens vragen wat hij ervoor wil hebben.
Is volgens ook eentje met de marchini velgen.
Maar wel ook een beschadiging.

Oh laat maar ff weten :) thanks.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een pm. De smr is van 2012 en krijgt als het goed is morgen een nieuwe tank.
Mijn lijstje:

1. SuperDuke 1290R
2. Husqvarna nuda
3. SMR990
4. SMR950
5. SMC690R
6. SM950
7. Dorsoduro
8. Hypermotard
:P

Vind het alleen jammer dat de 950SMR nog de oude teller gebruikt. Verder ben ik het eens met jullie punten. Binnekort ff langsgaan dan, ik ga die 990 vergeten. Na de 950SMR ga ik toch maar doorsparen voor de SD1290ROh laat maar ff weten :) thanks.
 
Inderdaad, nietszeggende wervende tekst.
Hoeveel gaat dat ding wegen en hoeveel pk's? Daar ben ik benieuwd naar, een 790 adventure van 150 kg rijklaar met 90 pk een tankinhoud van 24 liter en een verbruik van 1 op 28 zou toch een leuke combi zijn :)

Komende maanden gaan we het allemaal lezen, hebben we in de winter ook wat te doen toch? *O*
 
Hmm... positief verhaal. En als ie inderdaad 20 jaar beter is dan een TRX belooft dat wat.

Maar deze zin door KTM: "We waren ons ervan bewust dat onze bestaande KTM klanten van een eencilinder zouden gaan overstappen en dus wilden we iets maken dat er niet veel anders uitziet als datgene wat ze momenteel rijden."...... is kletskoek denk ik. Een staande 2-cilinder is en stuk goedkoper te maken dan een V. Logisch in dit competatieve segment. Jammer vind ik het wel.
 
Hmm... positief verhaal. En als ie inderdaad 20 jaar beter is dan een TRX belooft dat wat.

Maar deze zin door KTM: "We waren ons ervan bewust dat onze bestaande KTM klanten van een eencilinder zouden gaan overstappen en dus wilden we iets maken dat er niet veel anders uitziet als datgene wat ze momenteel rijden."...... is kletskoek denk ik. Een staande 2-cilinder is en stuk goedkoper te maken dan een V. Logisch in dit competatieve segment. Jammer vind ik het wel.

Ik heb al een TRX en ben er nog steeds blij mee. Mijn SMT ga ik ook niet inruilen maar ik denk wel dat dit apparaat grote potentie heeft voor mensen die voor niet te veel geld een stuurfiets willen.
 
Hmm... positief verhaal. En als ie inderdaad 20 jaar beter is dan een TRX belooft dat wat.

Maar deze zin door KTM: "We waren ons ervan bewust dat onze bestaande KTM klanten van een eencilinder zouden gaan overstappen en dus wilden we iets maken dat er niet veel anders uitziet als datgene wat ze momenteel rijden."...... is kletskoek denk ik. Een staande 2-cilinder is en stuk goedkoper te maken dan een V. Logisch in dit competatieve segment. Jammer vind ik het wel.

Op zich klopt die verklaring wel, KTM hoopt natuurlijk dat mensen die nu een Duke 125-200-390 rijden, als ze wat meer willen, overstappen naar zo'n 790.
Ik hoop alleen dat KTM, net als Triumph met de Street Triple, met een luxe versie komt zodat ook de 'oude' achterban (die een superstrakke gooi en smijt fiets willen) niet vergeten wordt.
 
Laatst bewerkt:
Op zich klopt die verklaring wel, KTM hoopt natuurlijk dat mensen die nu een Duke 125-200-390 rijden, als ze wat meer willen, overstappen naar zo'n 790.
Ik hoop alleen dat KTM, net als Triumph met de Street Triple, met een luxe versie komt zodat ook de 'oude' achterban (die een superstrakke gooi en smijt fiets willen) niet vergeten wordt.

Een gewone en een R versie zou mooi zijn!
 
Op zich klopt die verklaring wel, KTM hoopt natuurlijk dat mensen die nu een Duke 125-200-390 rijden, als ze wat meer willen, overstappen naar zo'n 790.
Ik hoop alleen dat KTM, net als Triumph met de Street Triple, met een luxe versie komt zodat ook de 'oude' achterban (die een superstrakke gooi en smijt fiets willen) niet vergeten wordt.
Misschien. Maar zou voor die mensen de cilinderconfiguratie uitmaken?

Ik wens een R-T :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan