Nou, het is nog maar vier dagen geleden dat het hoogzomer was ... Was maandag in Walibi en stond een poosje in een wachtrij tegen de zuidelijke wand van een attractie. Toen wist ik wel weer wat "zinderende hitte" betekent ...

Je hebt gelijk. Ik sloeg het zomerweer droevig gade vanuit mijn kantoorraam :')
 
Fotogeniek weer vandaag! Ik heb de motor thuisgelaten '( , want er trok uitgerekend een scherp frontje over met flinke regen en HARDE windstoten. Ik ben benieuwd of jullie het er wel op gewaagd hebben :)

Wel op de motor gezeten maar het was egaal grijs hier. Nog wel aan dit topic gedacht maar niet echt fotomomenten gehad.
 
Wel op de motor gezeten maar het was egaal grijs hier. Nog wel aan dit topic gedacht maar niet echt fotomomenten gehad.

Klopt. Vanmorgen trok een felle buienlijn over. Daarna klaarde het even flink op met vervolgens het lagedrukgebied dat overtrok. De wolkenband daarvan zag je mooi aankomen vanuit het westen. Daarna bleef het grijs en regenachtig.
 
Klopt. Vanmorgen trok een felle buienlijn over. Daarna klaarde het even flink op met vervolgens het lagedrukgebied dat overtrok. De wolkenband daarvan zag je mooi aankomen vanuit het westen. Daarna bleef het grijs en regenachtig.
Het was in Amsterdam vandaag anders van 's morgens vroeg tot 's avonds laat gewoon grijs en regen. Net niet genoeg regen om harde regen te zijn (dan heeft het nog wat), net te veel om te denken ach, 't is maar een licht buitje. Dus kortom: gewoon de hele dag totaal røk. Ook ik dacht nog aan een leuk motorfotootje, maar er viel weinig eer aan te behalen '(
 
En ik ben mijn regenpak ook kwijtgeraakt ergens. Waarschijnlijk laatst even buiten weggelegd op een container toen ik iets uit mijn topkoffer moest hebben, en daarna niet meer teruggelegd. Dus het was nog bepaald geen pretje ook. En buienradar zegt de hele dag dat het straks gaat ophouden. Nou, ik geloof het niet meer :) Weeronline had meer zin vandaag.
 
Laatst bewerkt:
En ik ben mijn regenpak ook kwijtgeraakt ergens. Waarschijnlijk laatst even buiten weggelegd op een container toen ik iets uit mijn topkoffer moest hebben, en daarna niet meer teruggelegd. Dus het was nog bepaald geen pretje ook. En buienradar zegt de hele dag dat het straks gaat ophouden. Nou, ik geloof het niet meer :) Weeronline had meer zin vandaag.

Verkeerde websites/apps gechecked SB :)

Balen van je regenpak :( Ik had mn regenpak ook aan, maar besefte me vanmorgen dat ie zn beste tijd gehad heeft '(
 
9iDDYDd.jpg


De gashendel heeft me nipt voor een nat pak weten te behoeden.
 
Moest bij de topictitel denken aan de volgende foto.
Gewoon mijn funmotor en lekker weer 8-)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
En m'n (winter)tourbuffel in de ondergaande zon in Zandvoort 8-)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatste: in de Dolomieten met een huurmotor (mag dat?)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan