KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag geprobeerd het ruitje in de laagste stand met rijden. Vind dat ik teveel wind om mijn helm heb.
Dan maar met de volle bakkes in de wind, maar dit is het ook niet. Ik zoek dus een mooie oplossing. Donker ruitje sowieso, maar merk, type? KTM heeft ze zelf ook zie ik. Maat van me heeft een GS en die rijdt met 150 km/per uur nog met de klep van de helm open. Appels met peren, ik weet het, maar hoor graag of jullie dit ook ervaren en welke oplossing jullie hebben?
 
Vandaag geprobeerd het ruitje in de laagste stand met rijden. Vind dat ik teveel wind om mijn helm heb.
Dan maar met de volle bakkes in de wind, maar dit is het ook niet. Ik zoek dus een mooie oplossing. Donker ruitje sowieso, maar merk, type? KTM heeft ze zelf ook zie ik. Maat van me heeft een GS en die rijdt met 150 km/per uur nog met de klep van de helm open. Appels met peren, ik weet het, maar hoor graag of jullie dit ook ervaren en welke oplossing jullie hebben?

Ach ik maak me nooit zo druk om wat windgeruis, dat heeft iedere motor. Met een andere ruit is het ook weer wat, en ze zijn vaak spuuglelijk die vervangingsruiten. Als je uit de wind wil zitten moet je de auto pakken :+
 
Je kunt ook eens een Puig opzetruitje proberen, ook niet perfect maar het scheelt wel.

full
 
Niet perfect als in? Je motor is erg schoon! Ben je net zo'n poetser als mij? Haha!

Met deze opzet zit je zeker niet helemaal uit de wind maar de wind wordt gebroken waardoor ik minder gebulder ervaar. Daarbij vind ik het zelf prettiger om goed over de ruit te kunnen kijken dan helemaal achter een ruit te zitten, voor de beleving zeg maar.

Als ik foto's maak zorg ik er natuurlijk wel voor dat mijn motor schoon is. :)
Daarbij helpt het dat hij nog redelijk nieuw is en meestal met mooi weer bereden wordt.
 
Laatst bewerkt:
Of vriendjes aan het maken met motorrijders die OOK nog een GS bezitten... ;)

Pleur eens een eind op joh ouwe sneue vent. Ik zit al bijna 10 jaar in dit topic, knap hoe je in korte tijd volledig de lol uit dat topic hebt gesloopt met je zuigende irritante kut opmerkingen.
Gadverdamme zeg.
Kom maar weer met een 'gewiekste' opmerking :r
 
Ik ga waarschijnlijk deze ruit bestellen van Puig, lekker hoog: 52 cm. Liever minder geruis en een hoge ruit dan andersom.
full
 
Laatst bewerkt:
Pleur eens een eind op joh ouwe sneue vent. Ik zit al bijna 10 jaar in dit topic, knap hoe je in korte tijd volledig de lol uit dat topic hebt gesloopt met je zuigende irritante kut opmerkingen.
Gadverdamme zeg.
Kom maar weer met een 'gewiekste' opmerking :r


Ik snap niet waarom je hier zo op reageert.
Als je je zo belachelijk uit laat zet je enkel jezelf te kakken. Als ik nu met je eens ben of niet doet er niet toe. Maar dit soort opmerkingen vindt ik ook zo verdomd vervelend om te lezen, net als de rest lijkt mij.

Al eens eerder gemeld, laat dit soort frustratie gewoon thuis en belast ons hier niet mee.

Weet je nog?

Hobby, feest, rijden en een beetje dom lullen.
 
Mensen! Please! Ik kom slechts net kijken bij KTM, maar kunnen we het hier gewoon luchtig en gezellig houden? Er is al zoveel ellende op de wereld! Laten we hier gewoon normaal doen tegen elkaar!
 
Ik ga waarschijnlijk deze ruit bestellen van Puig, lekker hoog: 52 cm. Liever minder geruis en een hoge ruit dan andersom.[afbeelding]

De SAS 1290 is al niet moeders mooiste, maar deze ruit doet hiervoor ook geen wonderen, vrees ik...

Maar goed, eens je er achter zit, geniet je enkel nog van de voordelen ervan...

Nu, in Zuid-Frankrijk (en de aldaar overheersende temperaturen) voldoet de standaardruit voor mij aardig... :Y
 
vfi2cw.jpg


De steun inmiddels gemonteerd! De houder moet nog binnenkomen voor mijn TomTom!
Eindelijk stroom en mooi in zicht!
 
Deze had ik ook op mijn 1190 zitten.
Perfecte beugel en veel plezier mee gehad.
Alleen ik had de oranje versie.

Staat die nu bij Mulders? De grijze 1190? Daar hebben we even bij afgekeken hoe dit nu zat gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Slot past er zo wel in en ook wat gereedschap. Een hele regenbui gaat niet lukken. :)


[afbeelding]

Goeiedag KTM rijders.

Ik heb een vraagje over de ruimte onder de buddyseat. Dat kunststof busje op de foto, is dat het canister waarover op pagina 64, laatste bericht, gesproken wordt? En is dit de ontluchting van de tank?

Ben op zoek naar een allroad met een beetje ruimte onder het zadel ( voorkeur voor de KTM uiteraard!! )
 
... Dat kunststof busje op de foto, is dat het canister waarover op pagina 64, laatste bericht, gesproken wordt? En is dit de ontluchting van de tank? ...

Yep. Het zit van fabriekswege diagonaal onder de buddy en dan is er nauwelijks nog bruikbare ruimte. Verplaatsen of verwijderen zijn beide mogelijkheden. Ivm de garantie ga ik pas later naar de tweede optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan