Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Toch zonde, ik kreeg mn voorwiel toch altijd veel te makkelijk van de grond.

Zag op Facebook ook wel eens sv's te koop staan waarbij de eigenaar een profielfoto had waar hij een wheelie deed op de motor...
Die laten we dus mooi even staan :+


Mm net een 47 tandwiel gekocht O-) gelukkig niet om wheelys te maken maar om wat beter door te trekken.
 
Mm net een 47 tandwiel gekocht O-) gelukkig niet om wheelys te maken maar om wat beter door te trekken.
Ja, dat merk je goed. Een veel levendiger motorfiets zo. Goede keuze!
 
Mijn sv is verkocht.
Na 46000km op de sv te hebben doorgebracht hebben wij afscheid genomen van elkaar.

Ik heb nog een bagagerekje over die komt op de plek van de duozit.
Het is een oud duozitje die ik heb aangepast zodat mijn koffer erop past zonder lelijk kofferrek.

540.jpg


Als iemand interesse heeft ,stuur maar een PM.
De beugels kunnen er af maar zo kwamen mijn zijtassen niet tegen de lak.
 
Laatst bewerkt:
Mijn sv is verkocht.
Na 46000km op de sv te hebben doorgebracht hebben wij afscheid genomen van elkaar.

Ik heb nog een bagagerekje over die komt op de plek van de duozit.
Het is een oud duozitje die ik heb aangepast zodat mijn koffer erop past zonder lelijk kofferrek.

[afbeelding]

Haha, wat grappig, die lijkt exact op die van mij :)
 
SV Peoples.. Jullie weten nog weleens wat he ;)

Probleem: Het aangrijp punt van de koppeling is heel erg kort.
Zeg maar een halve tot hele centimeter slag van de hendel van volledig los tot volledig aangrijpen. Dat rijdt een beetje zenuwachtig :+


Vraag: Kan ik dit afstellen op de koppelingsstift? Hier zit zo'n cilindertje die de stift induwt en deze kan gesteld worden? Deze is gedemonteerd geweest met de blokwissel (niet volledig uit elkaar)

Het is iig niet de afstelling/speling van de kabel.

Thanks!
 
Vertel eens wat meer over de sv,ik zie op de foto al een undertail,hogere clipons,andere demper,gear indicator.
En de mooiste kleurstelling.

hu, hoe kan jij de gear indicator zien.
en inderdaad dat is allemaal verandert door de vorige eigenaar. verder andere knipperlichtjes.
sv komt uit 2004, iets meer dan 30k op de teller.
verder ben ik nog erg leek want dit is mijn 2e motor. heb ook nog maar een jaar mijn rijbewijs. hiervoor een gs500 gehad
 
van het weekend met het pret pakket bezig geweest,

na verwijderen van tank en luchtfilter box, eerst maar een sv1000 snorkel en BMC filter gemonteerd.

ook weer terug naar originele clip-ons en kroonplaat, LSL clip-ons staan onder een te steile hoe en de kroonplaat van Tyga paste helaas niet ;(

Pret pakket met QC, gear indi, 47achter tands, andere bougies, active snelgas,
540.jpg


Origineel met smale inlaat snorkel
540.jpg


BMC met grote doorlaat snorkel
540.jpg


hierna kleppen controleren en injectie huizen op synchroon controleren/afstellen.
 
Vertel eens wat meer over de sv,ik zie op de foto al een undertail,hogere clipons,andere demper,gear indicator.
En de mooiste kleurstelling.

jonge, je vergeet de rode velglint (+5pk)

de gearindicator ziet hij aan het kleine zwarte rechthoekje op je binnenkuip naast de speedo.

ooit begon mijn vriendin haar motor ook in dezelfde versie. is nu iets anders.
 
jonge, je vergeet de rode velglint (+5pk)

de gearindicator ziet hij aan het kleine zwarte rechthoekje op je binnenkuip naast de speedo.

ooit begon mijn vriendin haar motor ook in dezelfde versie. is nu iets anders.

ow oke haha, ik had dat nog niet gezien totdat ik gister ging kijken bij de motor. superhandig.en helaas gaan er wat pk's af, er moet een 35 kw kit op hopelijk voor een jaartje
 
hu, hoe kan jij de gear indicator zien.
en inderdaad dat is allemaal verandert door de vorige eigenaar. verder andere knipperlichtjes.
sv komt uit 2004, iets meer dan 30k op de teller.
verder ben ik nog erg leek want dit is mijn 2e motor. heb ook nog maar een jaar mijn rijbewijs. hiervoor een gs500 gehad

Is dit niet gewoon de oude motor van Hawk GT? :+
 
SV'ers,

Na 2 sets Pilot Road 4's te hebben afgeschreven, is het nu tijd voor weer een nieuwe setje banden.

Ik denk aan Dunlop RoadSmart 3. Alleen vraag ik me af, heb ik voor de SV een Roadsmart 3 SP nodig aan de achterzijde. Omdat het toch een lichte fiets is en ik zelf ook niet de zwaarste ben.

Iemand hier ervaring mee, of een mening over??
Thanks!
 
even een vraagje, de vorige eigenaar die wist het niet, want zij reed altijd totdat tanklampje ging branden. Maar hoe krijg ik de dagteller weer op 0 ?
 
Volgens mij met het linkerknopje (SEL) op de juiste trip zetten, en daarna het rechterknopje (ADJ) ~3 seconden ingedrukt houden totdat de teller weer op 0 springt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan