The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De scooter links naast mij heeft een M, en de Zwitser aan mijn rechter zijde heeft een 2.

Ik maar hopen dat niemand me voor zou zijn tot mijn pauze :P

Je motor bij een vrachtwagen (vast of trekker) met een V6, V8 of V10 logo
Zie je vooral veel bij Scania.

Bonus punten voor V6 of V10 lijkt me *D
 
Bonus punten voor V6 of V10 lijkt me *D

Inderdaad, tegenwoordig zijn het 5-inline motoren..
Hier op het terrein staan een hele hoop vrachtwagens, maar de enige embleempjes dit er op staan zijn: aantal liter, aantal pk en Euro-5/6...(Daf en Volvo zijn hier in de meerderheid)
Enige voertuigen hier op het terrein met zo'n logo waren 2 mercedes-amg's met V8 erop
 
Nou, weetje wat het probleem is, op mijn telefoon kan ik niet meer inloggen op MF...
Typ gebruikersnaam en wachtwoord in en dan staat er succesvol ingelogd, maar als ik dan verder ga kan ik nergens reageren en staat er ook niet dat ik ingelogd ben...
Iemand een idee hoe dit kan? (Iphone SE, ios 11.0.1) gebruik nu safari dus eerst maar eens een andere browser proberen

Misschien die update van ios 11.0.1 ?? De kinderziektes er waarschijnlijk nog niet helemaal uit.. Er schijnen wel meerdere leuke uitdagingen in die update te zitten..
 
Inderdaad, tegenwoordig zijn het 5-inline motoren..
Hier op het terrein staan een hele hoop vrachtwagens, maar de enige embleempjes dit er op staan zijn: aantal liter, aantal pk en Euro-5/6...(Daf en Volvo zijn hier in de meerderheid)
Enige voertuigen hier op het terrein met zo'n logo waren 2 mercedes-amg's met V8 erop

Zal waarschijnlijk 6 cilinder in lijn zijn, dat is de meest gebruikte configuratie. Bij mijn weten hebben Volvo en Daf zelfs niets anders als dat. Mercedes heeft zowel V6 als V8 waarbij er alleen op de V8 een logo staat.
Scania heeft ook V8 motoren en laat dat ook weten met logo's. Oude Iveco's hebben ook nog een V8 maar dan zonder logo. En MAN heeft zelfs een tijdje V10's gehad als ik mij niet vergis, maar dat is alweer een hele tijd geleden. Ik denk dat er wel een logo op stond.
 
S2qx8fV.jpg

LDOcA6f.jpg
 
Het shit V12 mag niet.... Dan schuif ik mijn aventador wel weer naar binnen :+

Wel een makkelijke, maar tis kutweer.

Dat mag ook hoor, er staat etc. Achter ;)

Zolang aan het embleem maar te zien is welk soort motorblok erin ligt. (I4, i6, b6/h6(subaru), v12, w12, v16, v4(Saab?)
 


Lijkt me niet staat niet achterop wat voor blokconfiguratie hij heeft... ( I4 in dit geval).

Bij BMW ben je al vrij kansloos, die zetten het er vrijwel nooit op. Modernere Audi S modellen wel (V6T op zijscherm bijvoorbeeld) En anders ff langs de halfords, er staat nergens het het een origineel logo moet zijn.

Er staat hier een straat verderop een oude type S6 met trots een V10 logo er op :D

Oude golfjes staat vaan wel V(r)6 achterop.
 
Laatst bewerkt:
Gevonden.

Indien goed:

Je motor met een kaasboerderij.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om ook een maandklassement bij te houden?

Nu wordt het wel moeilijk om als nieuwe speler beetje hoog in de ranking te raken :)
 
Misschien een idee om ook een maandklassement bij te houden?

Nu wordt het wel moeilijk om als nieuwe speler beetje hoog in de ranking te raken :)

Leef je uit.
Ik vind het bijhouden van het puntentotaal en de opdrachten tussen de vele praatgroepberichten :X uit filteren om ze vervolgens met linkje naar de foto te plaatsen voldoende werk ;)

Probeer vooral te genieten van het rijden, maak af en toe een plaatje en dan komen die punten vanzelf...Ik speel zelf (afgelopen 14 oktober exact) 6 jaar mee en heb nog nooit aan het einde van een deel bovenaan gestaan :N Maar wel heerlijke ritjes gehad en gekke en leuke momenten beleeft :Y
 
Leef je uit.
Ik vind het bijhouden van het puntentotaal en de opdrachten tussen de vele praatgroepberichten :X uit filteren om ze vervolgens met linkje naar de foto te plaatsen voldoende werk ;)

Probeer vooral te genieten van het rijden, maak af en toe een plaatje en dan komen die punten vanzelf...Ik speel zelf (afgelopen 14 oktober exact) 6 jaar mee en heb nog nooit aan het einde van een deel bovenaan gestaan :N Maar wel heerlijke ritjes gehad en gekke en leuke momenten beleeft :Y

Ja dat snap ik, dat kost vast gigantisch veel tijd :Y Het was maar een idee, het gaat hem inderdaad om het rijden en het maakt mijn woonwerkritjes heel wat interessanter :Y
Je bent top 50 van Nederland (en Belgie).... dat is hoog in ranking.

:N top 51 :)
For now })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan