Ervaring webshop re-il.com

:^

Inderdaad.

Ik snap zelf niet dat dit anno 2017 (bijna 2018) nog niet meteen duidelijk is voor iedereen.

Soms kunnen ze best knap zijn in het oplichten, maar dit is een typische, maar dan ook heel typische Chinese website....
Hier is niets knaps aan. Dit is gewoon 1 van de vele kopieën. Dit betreft dan motorspullen, maar je hebt ze voor Ray bans zonnebrillen, merkkleding, schoenen weet ik veel.

Ziet er allemaal nagenoeg hetzelfde uit. Vaak gehost in de UK !

Buying Ray-Bans? Don’t fall for this Facebook scam
Een Ray ban variant met de nodige informatie.
 
Laatst bewerkt:
Heb ze gisteren gemaild of ik ook met pay-pal kan betalen, dit was hun antwoord.


Dear friend,
Thanks for your support. We are sorry to tell you that we don't accept PayPal temporarily due to an error often occurs when we try to accept PayPal.
you can pay by credit card,
you can also pay by bank transfer and moneygram enjoy 10% discount.
you can feel free to pay by above payment channels.
Best regards,
Yours sincerely
 
NIET DOEN


is oplichting net als merk online kleding ben wel 100,00 armer geworden door oplichting
 
Oke, genoeg reacties.......
Bedankt ik ga niet in zee met deze gasten !!!

Groeten
Theemaks
👍🏻👍🏻
 
:^

Inderdaad.

Ik snap zelf niet dat dit anno 2017 (bijna 2018) nog niet meteen duidelijk is voor iedereen.

Soms kunnen ze best knap zijn in het oplichten, maar dit is een typische, maar dan ook heel typische Chinese website....
Hier is niets knaps aan. Dit is gewoon 1 van de vele kopieën. Dit betreft dan motorspullen, maar je hebt ze voor Ray bans zonnebrillen, merkkleding, schoenen weet ik veel.

Ziet er allemaal nagenoeg hetzelfde uit. Vaak gehost in de UK !

Buying Ray-Bans? Don’t fall for this Facebook scam
Een Ray ban variant met de nodige informatie.

Ja en andersom net zo erg: Mensen die een week bezig zijn met uitzoeken of een bedrijf dat al 10 jaar bestaat, alle certificeringen en keurmerken heeft en duizenden keren positief beoordeeld wordt, wel te vertrouwen is... :+
 
Ja en andersom net zo erg: Mensen die een week bezig zijn met uitzoeken of een bedrijf dat al 10 jaar bestaat, alle certificeringen en keurmerken heeft en duizenden keren positief beoordeeld wordt, wel te vertrouwen is... :+
Ongeveer 8 jaar geleden kreeg ik hier in het bedrijfspand nieuwe buren. Ze hadden een slecht draaiend bedrijf opgekocht van een andere ondernemer, hebben het bedrijf verhuisd, en veel spullen besteld. Nieuwe auto's, vorkheftrucs, computers en voorraad.
Binnen 3 maanden waren ze vertrokken inclusief geleasede autos en vorkheftrucs. Nog een jaar lang heb ik incassobureaus gesproken die op zoek waren naar de eigenaren.
Dus ook lang bestaande bedrijven kan je niet altijd vertrouwen......
 
Toch gek, hier is zijn Nederlands een stuk beter....
 
Terug
Bovenaan Onderaan