Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Laat eerst de anderen maar kijken of ze met wat creatief zoeken ook op de locatie komen, dan plaats ik later vandaag wel een nieuwe. Mooie van deze vond ik wel dat je niet zo heel veel kennis nodig hebt van "bekende" motorwegen, met een paar goede zoekwoorden heb je 'm in 2-3 stappen gevonden :)
:Y Ook deze was redelijk makkelijk te vinden.
 
Zijn jullie toe aan een nieuwe? Zal vast iets plaatsen, was nog best zoeken naar leuke locatie waar de motor op stond. SV is niet tot bij dit hek gekomen, wel behoorlijk dicht in de buurt.

waar9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is er een connectie tussen Pitlochry en onze dokter S? ;)


p.s. geen schotland
 
Laatst bewerkt:
Ik zie geen clue maar zal aan mij liggen.. grijs weer zal wel zoals meerderen opperen schotland zijn maar daar zijn zo veel meertjes.
 
Niet alleen in Schotland kan het grijs weer zijn. Als je inzoomt op de "mansion" zul je zien dat je van daaruit weinig uitzicht hebt wegens gebrek aan ramen. Dit heeft met de niet helemaal random opmerking "Dr. Strangelove" te maken. De ligging van dit type gebouw aan een meer is trouwens in dit land uniek.
 
Geen bunker (deze is vreedzaam) maar heeft idd een rechtstreeks verband met dat laatste woord. Het was namelijk geen stink-, of sexbom ;)
 
Laatst bewerkt:
De Stanley Kubrick film gaat over de atoomoorlog. Het gebouw op de achtergrond gaat over de vreedzame toepassing van kernsplijting. Als je in Google "functie - gebied/land - meer" ingeeft krijg je op de eerste pagina de voltreffer.



Beetje net als de vorige opgave: sfeer deed zuid-west USA aan. Auto rechtsonder had een sticker op de achterruit waardoor het waarschijnlijk geen huurauto was (kans groot gezien toeristische omgeving). Zoeken op license plate Nevada (nee), Utah (nee), Arizona (bingo) gaf de staat. Daarna was het uitproberen wat de beste zoekwoorden in combinatie met de staat waren. Uiteindelijk was dat in mijn geval "old cowboy town".
 
Trawsfynydd nuclear power station in Wales! Maar ik krijg dit hekje niet gevonden.. is Streetview er geweest op dit specifieke punt?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan