Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig ook gister. Smalle geasfalteerd 30 km weg zie ik acht van die lampen op ooghoogte. Ik dacht dat er een kingsize landbouwvoertuig tegen de richting inreed. Wie zulke strooilampen bedacht heeft, geen idee maar ze geven wel goed licht. :t
Regen donker en jawel die verrekte vellemoderne kut verlichting.
Reed al niet meer in het donker als het niet hoefde maar kap er nu compleet mee.

En nee ik kijk er niet eens recht, maar ja missen kun je ze ook niet zo vel :X

Het is dat ik kort bij de snelweg woon, als de hele route 80 wegen waren was ik om gedraaid :X
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze bang waren. Iets anders kan ik er niet van maken. :-P Wat een schuimpies. Of hun vakgarage zat om de hoek.. daaag. :-)

Gisteravond ook weer zo'n prachtig WTF momentje. Ik stop naast een auto, ik ruik een onmeunige brandlucht, ik zie wat rook, ik denk ik spreek ze even aan...

(30 seconden)
 
Laatst bewerkt:
Toevallig ook gister. Smalle geasfalteerd 30 km weg zie ik acht van die lampen op ooghoogte. Ik dacht dat er een kingsize landbouwvoertuig tegen de richting inreed. Wie zulke strooilampen bedacht heeft, geen idee maar ze geven wel goed licht. :t
iets te goed :') (afhankelijke aan welke kant je zit :+ )
 
Ik ben ook behoorlijk aan de beurt laatste 2 weken :+
Gisterenavond op weg van werk naar tuinhuis (waar ik nog woon)omstreeks 23.00 op de Baron Schimmelpenninck v/d Oyenweg , wat op die tijd een behoorlijk donkere weg is.
Staat daar een auto stil met behoorlijk felle koplampen die mij behoorlijk verblinden 8-)
Maar de weg daar is breed genoeg (ik ken hem wel dromen :z )
Dus ik denk ik kan er wel langs :] heeft die @#@$%$#@#$^% de deur van zijn Zwarte auto wijd open staan terwijl hij in de achterbak stond te rommelen :? dus dook ik bijna vol in die deur |(
Het ging ook maar net goed ,en hij schrok zich ook de %^&*&&% van mijn gevloek :Y })
Danny :W :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan