Michelin® Australian Motorcycle Grand Prix topic

Hey ...het klaagtopic is weer geopend.

:9~ Gewoon van begin tot eind genoten van de race :}

Klopt dat zeker. Mooie race lekker close maar net niet over het randje. Ik keek de Duitse eurosport met 2x tenenkrommende reclames erin gelast....(ivm vakantiepark uitje)
 
Laatst bewerkt:
Moto3 perikelen. Wat een regie van eurosport,laten ze de ontknoping voor p2 niet zien. Zien we het juichende repsol team...

Volgens mij is het standaard dat de finish/race winnaar/team/juichen altijd getoond worden, ongeacht wat er daarachter gebeurt. Ik heb de race niet live gekeken (verse ouders moeten hun slaapjes pakken wanneer ze zich voordoen :+), maar ik lees op Reddit ook veel commentaar op het camerawerk. Enkel de finish kun je ze denk ik niet kwalijk nemen, hoewel ik de frustratie wel snap als het de hele race al bar en boos was. _O-
 
Schitterende race *O*

Ook erg leuk om 3 man op het podium te hebben staan die zichtbaar genieten van deze manier van races ipv te staan huilen dat het gevaarlijk is etc.
Die grijns van Vale en die van Marc _O- :}
 
Zojuist moto2 en motogp gekeken:

Bij KTM moet men gedacht hebben, als we het doen dan doen we het goed! Gewoon bij je eerste Moto2 overwinning de dubbel pakken :}
En daarbij heb ik meteen gemengde gevoelens dat Bo bij een ander team heeft moeten tekenen omdat het bij ktm te lang onzeker bleef.

En man, man, man wat een strijd om P2 in de motogp. Was echt genieten weer :t Hoe verder een erg spannend seizoen toch weer door MM naar zich toe getrokken wordt. Langzaam maar heel zeker. Kampioenschap lijkt beslist.
 
Laatst bewerkt:
Hele spannende race maar jeetje ik heb me nog nooit zo zitten ergeren aan de regie zeg.
Steeds weer terug naar Dovi bij schermutselingen in de kopgroep. |(
Bij inhaalacties splitscreen met helicopterview zodat je niet kunt zien wie wie is... :z

inderdaad dit leek helemaal nergens op! had die Regisseur een of andere beginnende stagiaire ofzo?

heb me ook dood lopen ergeren.
 
Volgens mij is het standaard dat de finish/race winnaar/team/juichen altijd getoond worden, ongeacht wat er daarachter gebeurt. Ik heb de race niet live gekeken (verse ouders moeten hun slaapjes pakken wanneer ze zich voordoen :+), maar ik lees op Reddit ook veel commentaar op het camerawerk. Enkel de finish kun je ze denk ik niet kwalijk nemen, hoewel ik de frustratie wel snap als het de hele race al bar en boos was. _O-


ook die finisch kun je ze kwalijk nemen. waarom niet die juichende team leden in een herhaling. Dat voegt op dat moment echt helemaal niks toe. heb dat nooit begrepen die switch naar de pitmuur na de overwinning van de eerste man. Is gewoon enorm irritant.
 
ook die finisch kun je ze kwalijk nemen. waarom niet die juichende team leden in een herhaling. Dat voegt op dat moment echt helemaal niks toe. heb dat nooit begrepen die switch naar de pitmuur na de overwinning van de eerste man. Is gewoon enorm irritant.

Het is toch een beetje een teamsport, dus men is wat dat betreft gewoon consistent: de finish, de winnaar en zijn team krijgen hun '15 seconds of fame'. De rest moet wachten.

Ik ben er ook geen voorstander van, ik wil de actie zien, maar ik snap de sponsorbelangen een klein beetje en het consistente gedrag is ook te begrijpen.

(Met andere woorden, ik geef je groot gelijk dat het irritant is, maar ik denk niet dat men het aanpast.)
 
Het blijft leedvermaak om te lezen hoe men zich kan ergeren aan commentaar, e.d. Ja het loopt niet altijd zoals verwacht en het kan beter. Maar ik heb mooie races gezien. En voor de rest lees ik al dat commentaar op ES. nog steeds met popcorn en bier erbij.
 
Het is toch een beetje een teamsport, dus men is wat dat betreft gewoon consistent: de finish, de winnaar en zijn team krijgen hun '15 seconds of fame'. De rest moet wachten.

Ik ben er ook geen voorstander van, ik wil de actie zien, maar ik snap de sponsorbelangen een klein beetje en het consistente gedrag is ook te begrijpen.

(Met andere woorden, ik geef je groot gelijk dat het irritant is, maar ik denk niet dat men het aanpast.)

Ik kan er wel van genieten ...de vreugde van een winnend team , je veranderd er toch niks aan als je er aan gaat ergeren ....fucking mooie race .
 
Lang geleden dat er in de motogp zon grote groep was waarin ze ook regelmatig van podiumplek wisselden. Regie is dat gewoon niet gewend.

Moto3, mooi voor Mir dat hij dik op kop reed bij de rode vlag, voelt het 'moment' niet als een kado/pech voor Fenati
 
Kanonnen, wat een race! Continu actie, blijft toch ook een heerlijk circuit. Het boefje MM laat zien dat hij de nr1 is dit jaar, erg goed gereden.

En wat laat Dovi het hier liggen zeg, HET momentum in zijn carrière en het WK glipt uit de handen, iemand een idee wat daar aan de hand was?
 
Kanonnen, wat een race! Continu actie, blijft toch ook een heerlijk circuit. Het boefje MM laat zien dat hij de nr1 is dit jaar, erg goed gereden.

En wat laat Dovi het hier liggen zeg, HET momentum in zijn carrière en het WK glipt uit de handen, iemand een idee wat daar aan de hand was?

De Ducati ging gewoon niet plaatsen 11, 13, 14, 15, 17, 18, 20 en 21. Als Marquez een slechte race heeft wordt die misschien 5 of 6 terwijl Pedrosa en de rest van de Hondas dan ook een stuk een stuk verder naar achter staan. Dit soort uitslagen zijn dan niet te veroorloven. Maar waarom de Ducati niet ging?

Het lijkt er dus wel op dat Marquez een beetje om de problemen heen kan rijden en dat voor Dovi niet opgaat.
 
De meest agressieve (st)rijders met het grootste hart reden vooraan.

De wat meer voorzichtige coureurs die wel eens klagen over agressief rijgedrag van anderen reden middenmoot.

Ik heb genoten, dit is waarom ik MotoGP kijk! :9~
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan