Zojuist bijna bij het Muntplein te Amsterdam:

sUKDAsk.jpg
 
Vandaag aan het einde van de middag uit het werk ook nog even een blokje om gedaan. Kletsnat pak gescoord, maar het was wel erg mooi!

full

full

full




Let met name bij de laatste 2 foto's niet op de kwaliteit, de regen kwam met bakken uit de lucht en dat vond mijn telefoon niet zo fijn :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag aan het einde van de middag uit het werk ook nog even een blokje om gedaan. Kletsnat pak gescoord, maar het was wel erg mooi!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]



Let met name bij de laatste 2 foto's niet op de kwaliteit, de regen kwam met bakken uit de lucht en dat vond mijn telefoon niet zo fijn :+

:}

Mooi hoor :t

Je had je motor aan de andere kant van de weg moeten zetten op de derde foto! Dan had ie staan glinsteren als een pot goud aan het eind van de regenboog *D
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week op de Posbank met mijn nieuwe aanwinst....ruim 20 graden en gelijk de laatste rit vh het jaar. Binnenkort nieuw olie erop, aan de Optimate en stofhoes erover... ;)

[imgatt]
 
Dat was eea picnic’er.....en: de komende maanden zie je me niet op de motor; ik val nl in de categorie van een mooiweer rijder... :+
 
Prachtige kleurstelling, jullie motoren in dit winterse landschap :t
Bedankt.
Vond ik ook, het is net of het gephotoshopped is zodat het oranje alleen als kleur over blijft.
Maar gewoon met de telefoon gemaakt en de enige bewerking was het verkleinen om hem te kunnen uploaden.
Deze motor is niet meer, afwachten wanneer ik met de nieuwe weer een lucky shot krijg want ik ben altijd lekker aan het rijden dat ik vergeet foto's te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan